Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 22:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 20:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
het is toch wel erg
je bent al jaren een vaste klant van planet
maar nu ga je verhuisen eindelijk bij je ouders uithuis
nu wil je het abbonement op een andere plaats in het dorp laten aansluiten
je hebt via de site een nieuwe aanvraag gedaan
je krijgt netjes bericht danzal het aangesloten zijn en je pakket zal dan ook komen
maar al wat komt geen pakket
je hebt wel een andere modum dus splittertje erop en je kan dan in iedergeval internetten en dat is wat je wou
maar helaas gehele lijn is dood en dat is toch al meer als een week terugg dat het al klaar zou zijn
dus bellen met de help desk
hmm das vreemd helemaal niks ven bekent
dus opnieuwe aanvragen en maar weer wachten
maar al wat komt weer niks dus
weer bellen maar nu werd bevestigt door de vriendelijke helpdesk medewerker alles komt nu goed hoor meneer ik heb alles genoteerd
vreemd bij zijn broer op een heel ander adres en een andere voornaam komt een brief van planet binnen
dat zijn internet is aangevraagt
hmm maar weer eens bellen
nou meneer ik kan niks vinden onder uw naam in het systeem
das raar heb het nu toch al wel drie keer aangevraagt
het antwoord van de helpdesk medewerker ik zou het telefonich aan gaan vragen
dus ja maar telefonich aangevraagt nu zou het echt goed gaan komen
maar je raad het al alles wat er kwam weer helemaal niks dus
maar weer bellen was weer in het totaal niks met zijn naam bekent
nou deze meneer heefd het wel gehad na jaren lang vaste klant te zijn geweest laat hij het er nu bij zitten
en mocht je nu denken dat dit een opzich staant geval is
nou dan zal ik je uit de droomgaan helpen
er zijn bij mij al meerdere gevallen bekent waar het opdeze manier toeging
dit is de meest resentste
in het andere geval ging het om een verhuising in dezelfe straat ook hier in het dorp en het heefd al met al bijna twee maand geduurt en nog heefd ze geen internet

mijn vraag is dan wie doet er nu zijn werk daar niet of word er zo erg bijelkaar langs gewerkt
of zijn er computer problemen
want dit lijkt natuurlijk nergens meer naar

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2008 18:58 
Offline

Geregistreerd: wo 03 jan 2007 23:13
Berichten: 18
Goh een jaar later en het gaat nog steeds zo??
Bekend verhaal voor mij.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2008 20:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
ha ik hoorde vandaag van een kennis ook een mooi verhaal
die is ook verhuist en wou haar abbo opzeggen en dan op het nieuwe adres een nieuw abbo afsluiten
oke alles netjes geregeld maar ook al wat er kwam geen pakket van kpn
dus bellen ja alles komt in orde er is vast wat fout gegaan want er is hier niks bekent
wel dat het oude abbo was stop gezet maar er was niks van een nieuwe bekent
maar weer opnieuw aanvragen
maar al wat er gebeurt geen pakket van ipb
dus ja dat duurt nu al meer dan twee maanden
dus hebben ze de oude modum maar aangesloten
en wat denk je ze hebben wel internet nu maar totaal geen abbonement
das lachen dus zij vind het wel best zo ze heefd er alles aangedaan om het op de juiste manier te regelen maar alles wat ze deden kwam niet goed ondanks de goed bedoelde beloftes van de helpdeskmedewerkers

ik ben er sterk van overtuigt dat er een grove fout in het computersysteem moet zitten het lijkt mij sterk dat al de helpdeskmedewerkers er een potje van zouden maken
maar dat is natuurlijk mijn mening

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2008 21:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar waarom eerst opzeggen en dan op het nieuwe adres een nieuw abonnement?

Je kan toch een verhuisopdracht opgeven?
Is dat niet veel gemakkelijker?

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 01:00 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Dan hebben zijn ouders geen IPB meer ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 01:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
blizzaa schreef:
Dan hebben zijn ouders geen IPB meer ;)


Maar als je het abonnement wil laten verhuizen dan is dat toch altijd het geval?

Ik begrijp echt niet wat er precies moet gebeuren.
En moet de helpdesk-medewerker het wel meteen begrijpen?

Als er op het oude adres iets moet achterblijven en op het nieuwe adres komt "iets" nieuws dan heb je toch geen verhuisopdracht nodig?
Dan wil je op het nieuwe adres iets nieuws en op het oude adres moet het blijven als het is.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 10:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
dat klopt robert zo simpel is het maar naar 5 verwoede pogingen
die elke keer weer op niks zijn uit gedraait heefd de eerste persoon
die al sinds jaar en dag een planet fan was het opgegeven en is overgestapt naar telfort

de tweede persoon heefd ook na meerdere pogingen het goed te regelen
en met de tekst van de helpdesk medewerker
van nu gaat het goed komen
het bijltje er bij neer gegooit ze heefd nu wel internet maar geen abbonement dus zijni s best wel tevreden

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling