Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 13:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 22:01 

Al geruime tijd kan ik niet meer in Beheer Telefoniegegevens komen, terwijl ik dat vlak na mijn aansluiting op InternetPlusBellen wel kon.

Even resumerend:

- ik ben inmiddels geporteerd (getest door even een telefoon aan de splitter te hangen).
- de splitter is verwijderd, mijn EB zit rechtstreeks aan de ISRA.
- Zowel Internet Exploder 6 en 7 als Firefox 2 geprobeerd, ook op een clean systeem zonder firewall oid.
- Via de Mijn Gegevens site van Planet als rechtstreeks Mijn KPN geprobeerd (ik kan wel gewoon in Mijn KPN komen overigens)
- Opnieuw geactiveerd
- Firmware in EB is 1.38.6-iptv

En nog kan ik niet in Beheer Telefoniegegevens komen, rara hoe kan dat? Zie ik iets over het hoofd?

Ik heb Planet dit al gemeld, maar tot nog toe dus nul resultaat...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 22:28 
Site Admin

welke info krijg je dan te zien in mijn kpn. wellicht kan je een schermafbeelding plaatsen (let op dat er geen persoonlijke info op vermeldt staat).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 22:40 

Dit scherm dus:

Afbeelding

En dat krijg ik nu al weeeeeken... :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 23:38 
Site Admin

dan zal de weg toch weer de telefoon richting planet worden en je niet laten afschepen, zeker gezien het feit dat het al weken duurt.
en voor alle duidelijkheid: er is op dit moment geen storing van telefoniebeheer (net gecheckt). succes.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:45 

:arrow: Dit bovenstaande scherm kreeg ik ook. Ik heb hierover gemaild en gebeld met KPN/Planet en het is door hen in feite nog niet opgelost. Ik heb toen een nieuw account aangemaakt (ook de code in aanmeldbrief weer gebruikt) en nu werkt het al weer enige tijd goed. Maar wat is die KPN-site ongelofelijk traag...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:49 

inderdaad opnieuw alles aanmaken doet wonderen. met je persoonlijke activatiecode dus uit de brief. gebruik alleen wel een andere gebruikersnaam dan die je daarvoor hebt gebruikt (zet er een cijfer achter ofzo)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 18:07 

:arrow: Klopt helemaal sazzefraz :wink: Mijn eerste account wat ik had gemaakt werkte goed maar spontaan kreeg ik het bovenstaande scherm. Nu heb ik later met mijn nieuw aangemaakte account zomaar wat zitten 'rommelen'. (Niet ingelogd via Planet maar rechtstreeks bij KPN zodat ik mijn rekeningen kan inzien). Voeg je bij je persoonlijke gegevens iets toe of je wijzigt iets kan krijg je bij een volgende login via Planet het bovenstaande scherm! Misschien is e.e.a. bij Planet / KPN op dit gebied niet 'stupid-proof' en kan je zelf je account onklaar maken...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 20:40 

Even een update:

Kreeg vandaag een email binnen op mijn hoofdaccount van Planet met daarin de vraag of ik mijn emailadres wilde bevestigen. Nu ben ik ontzettend wantrouwend en eerst het mailtje zelf nagekeken of het niet toevallig een phishing mail was, maar dat was dus niet. Één van de linken aangeklikt en even aangegeven dat ik mijn password kwijt was voor de accountnaam (en dat klopte ook, want ik had die nog niet gebruikt voor Mijn KPN), in de volgende mail de link aangeklikt om mijn geheime vraag te beantwoorden (rara hoe-ken-dat-dan) en een nieuw password ingevoerd.

Via Planet naar Beheer Telefoniegegevens gegaan en zowaar: het werkt weer!

Dus na 8 weken eindelijk het probleem opgelost, het mocht ff duren. In die 8 weken is mijn firmware geupdate (is nu 1.40.9c) en mijn adapter gewisseld ivm WiFi-problemen. Het lijkt er nu op dat alles zonder problemen werkt nu. Duimen maar, en ondanks de lange duur petje af voor de TD.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 21:05 

[img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/ok.gif[/img]

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2007 19:06 

Om bovenstaand probleem te voorkomen.

Bij aanmelden IPB via "Mijn KPN" of "telefoniebeheer" altijd een werkend emailadres opgeven en daarna de registratielink in de mail openen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]