Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 22:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 31 maart 2006 22:24 

Citaat:
InternetPlusBellen is gebaseerd op een nieuwe technologie (Voice over IP) die nog volop in ontwikkeling is. De kwaliteit van deze nieuwe dienst is op dit moment nog niet gelijk aan de huidige KPN telefoniedienst zoals u die van ons gewend bent. Indien u ervoor kiest zich te abonneren op InternetPlusBellen, aanvaardt u het mogelijke risico dat het spraak- en internetverkeer op sommige momenten niet mogelijk is. bron KPN

Dat zeggen ze er niet bij als je IPB besteld. :oops:

Laatst bijgewerkt door Marcel op vr 31 maart 2006 23:04, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 31 maart 2006 22:46 

Maw dit is ook van toepassing op de prive gebruiker ? :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 31 maart 2006 23:06 

Ja dat geldt ook voor de prive gebruiker en zakelijke gebruiker.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 apr 2006 08:39 

Laten we het maar plaatsen onder "voortschrijdend inzicht" :roll:

Profiel  

Berichttitel: vangnet..
BerichtGeplaatst: za 01 apr 2006 11:06 

Heel soms is er een probleempje hier en daar, om zichzelf tegen allerlij moeilijkdoenerij in te dekken heeft kpn die opmerking er tussen geplaatst. Maar als er ergens een probleem is, neem van mij aan dat alle registers open gaan om dit op te lossen, ook al lijkt dat soms niet zo.. Jammer alleen dat je altijd de probleeemgevallen hoort; in de tijd dat ik experia's bij klanten neerzet (20 tot 25 in de week) ben ik tot nu toe een keer weggegaan zonder de aansluiting te kunnen opleveren waarbij het probleem bij kpn lag.
Maar je wil niet weten hoeveel klanten we tegen komen die of geen orginele cd windows 98se hebben, geen sp4 op w2k, of geen servicepack 2 op xp, maar die wel draadloos willen werken.
Verder heb je nog de mensen met de afgeschreven laptopjes van de zaak die ze als geweldig (maar te traag) systeem zien, de retro computers zonder usb en/of netwerkkaart en nog hier en daar de handigerds die hun experia met familie hebben geruild tegen een speedtouch 510 "omdat ze toch niet draadloos werken" maar wel graag willen dat je IPB aansluit...
Verder is het opvallend hoe weinig mensen kunnen lezen, of in ieder geval begrijpend lezen.. Of zou het liggen aan het de moeite willen nemen om te lezen?

Succes!

Alwin Ooo

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 apr 2006 14:27 

Ik heb zelf ook wel het idee dat er hard aan getrokken wordt als er problemen zijn.In de beginfase liep hier ook eea verre van aangenaam en heb toen ook met de derde-lijns gesproken dus mij hoor je niet direkt klagen.Probleem zit hem denk ik toch in het feit dat het toch allemaal wat meer kennis vergt dan men zou verwachten ?!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2006 20:34 
Erelid

Nou ik heb het nu een week en echt de kwaliteit van de telefonie is hier echt heel erg goed, geen uitval, geen echo, hoor geen verschil met voorheen, alleen duurt het iets langer voor je verbinding heb, maar dat was mij bekent. Ik denk dat de kwaliteit van de telefonie aan meerder factoren kan liggen, zoals de kwaliteit van je telefoontoestel enz. Kortom zoals het er nu voorstaat ben ik zeer tevreden over IPB. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2006 21:29 

Dat is mooi,je had misschien toch nog wel eens je twijfels :?: :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2006 21:54 
Erelid

Ik had zeker mijn twijfels, als je al een jaartje of 40 via het vaste net bel een je gaat dan over naar zoiets waar dus toch nog wel veel kinderziektes in zaten en je ook nog je wederhelft moet overtuigen, dan ben ik toch blij dat het dus goed gaat. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2006 20:14 
Site Admin

aangezien op dit topic de afgelopen maand geen verdere reacties zijn geplaatst, wordt het topic gesloten.
mocht er aanleiding zijn om dit topic toch weer te openen, neem dan even contact op met het forumbeheer.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]