Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2006 17:28 

Vreemd, werkt de omgeving van de internetplusbellenomgeving net een week, zie ik hem niet meer op Mijn KPN. Raar, dan maar weer bellen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2006 17:46 

Even gebeld met KPN,is nog niet bekend of er een storing is, ik raad een ieder aan om je IEBop MIJN KPN te controleren en als het niet werkt dan het nummer 0800-0407 bellen onder nummer 4 is de IEBservice te bereiken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2006 19:25 

Twee keer achter elkaar 1369(VRS call) bellen wil wel eens helpen.

Vandaag was er een probleem dat er een lange vertraging zit tussen de VRS call en activering van de IPB site.

Anders 0800-0407 optie 4 bellen om door te geven dat je nog steeds niet op de IPB site kan komen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2006 17:45 

Nou, nu alweer een week geen internetplusbellenomgeving, heb al weer een paar keer gebeld het is bekend maar schijnbaar zij er ernstiger problemen, volgens HD KPN. Ik vindt trouwens ook dat de kpnsite langzaam opend als ik dat vergelijk met andere sites. Ik gebruik Firefox, IE ook een keer gedaan, man,dan lijkt het wel alsof ze hem met de hand moeten opstarten.
Maar ik blijf lachen met dit mooie weer 8) 8) 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2006 19:43 

Moroni schreef:
Nou, nu alweer een week geen internetplusbellenomgeving, heb al weer een paar keer gebeld het is bekend maar schijnbaar zij er ernstiger problemen, volgens HD KPN. Ik vindt trouwens ook dat de kpnsite langzaam opend als ik dat vergelijk met andere sites. Ik gebruik Firefox, IE ook een keer gedaan, man,dan lijkt het wel alsof ze hem met de hand moeten opstarten.

Verder een beetje voetbal kijken :lol:

Wat ik weet is dat men veel tijd besteed aan de serverproblematiek,maar dat kost wel erg veel tijd :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jun 2006 09:41 

Maarten schreef:
Moroni schreef:

Wat ik weet is dat men veel tijd besteed aan de serverproblematiek,maar dat kost wel erg veel tijd :roll:

Toch niets anders te doen,lig met een hernia gestrekt,gaat laaaaaaagnzaam doe goede kant uit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jun 2006 09:44 

Moroni schreef:
Maarten schreef:
Moroni schreef:

Toch niets anders te doen,lig met een hernia gestrekt,gaat laaaaaaagnzaam doe goede kant uit.

Dan sterkte en beterschap !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jun 2006 16:58 
Erelid

Heel veel sterkte en beterschap. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 04:21 

Eindelijk een"slim"iemand bij de HD van KPN, ik had weer gebeld,2e lijn bla bla bla, nou, hij doet het weer hoor IPB omgeving, ja niks dus.Dat was s'morgens. Ik weer gebeld in de middag, deze jongeman gaf mij 2 opties.
of ik verbind u door met de 2e lijn OF? We maken gewoon een nieuwe account aan, wel een andere naam en wachtwoord.Ik dacht, laat maar proberen en voila het werkt weer mijn IPB omgeving.Je kunt je zelf gaan afvragen,wat voor meerwaarde heeft die IPBomgeving voor mij?
Dat zit het hem voor mij in iedergeval in dat ik betaal voor een product en da n moet het gewoon doen, punt.
Trouwens, het gaat weer de goede kant op met m'n hernia, ben wel van 1 van de 3 medicijnen af, vandaar dit "vroege" bericht, maar mocht weer gaan fietsen, een grote hobby van mij.Nou dat heb ik geweten, 1 1/2 km gefietst, ik was werkelijk dood en dood op. Ik voel geen pijn meer en dat is wel fijn.
Ik moet zeggen dat ik dit een goede forum vind.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 22:06 
Hi Moroni
Als je je verveeld
http://www.wirelessnederland.nl is wel een goede aanvulling op dit forum
TIP: blijven bewegen :wink:
ik had te maken met drie hernia,s tegelijkertijd :roll:

beterschap

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 11:55 

iTsMe schreef:
Hi Moroni
Als je je verveeld
http://www.wirelessnederland.nl is wel een goede aanvulling op dit forum
TIP: blijven bewegen :wink:
ik had te maken met drie hernia,s tegelijkertijd :roll:

beterschap

Who, 3 tegelijk, laat ik dan maar niet gaan zeuren, dan voel ik mij gezegend met mijn herstel want die gaat echt in rap tempo, binnen 6 week na constatering, huisarts, neurologe,MRIscan en vandaag al fysio.
Ik nam alles vanzelf sprekend aan, was ook nooit echt ziek geweest.
Mijn vrouw heeft een nekhernia, een gecompliceerde kan niet geopereerd worden en toch lacht ze altijd en heeft lol in haar leven, tja nu word het wel een beetje offtopic. Anyway, ik ben zeer tevreden over de EB, ik denk dat de kinderziektes eruit zijn maar dat de mensen vaak zelf de problemen veroorzaken of ben ik nu te voorbarig?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2006 12:01 

Moroni schreef:
Anyway, ik ben zeer tevreden over de EB, ik denk dat de kinderziektes eruit zijn maar dat de mensen vaak zelf de problemen veroorzaken of ben ik nu te voorbarig?

Een deel van de problemen is misschien wel opgelost,maar er blijven nog genoeg uitdagingen over :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2006 09:21 

Maarten schreef:
Moroni schreef:
Anyway, ik ben zeer tevreden over de EB, ik denk dat de kinderziektes eruit zijn maar dat de mensen vaak zelf de problemen veroorzaken of ben ik nu te voorbarig?

Een deel van de problemen is misschien wel opgelost,maar er blijven nog genoeg uitdagingen over :wink:

Die zullen er altijd blijven :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2006 14:04 
Erelid

Probleem opgelost, dus slotje.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]