Omdat ik in een buitengebied woon het ik IPB. Waar ik last van heb is dat de verbinding soms wel 10x in een uur even uitvalt, een halve minuut of zo, ik hoef niks te doen de verbinding hersteld zich zelf weer. Het is ook niet altijd, soms gaat het weken goed en dan valt de verbinding weer weken tig keer per dag uit. Als ik KPN hierover bel krijg ik allerlei ingewikkelde procedures die ik uit moet voeren en niet helpen, maar de laatste keer dat ik belde kreeg ik een buitengewoon merkwaardig antwoord. De klantenservicemedewerker zei tegen mij dat ik teveel glas in mijn huis had, huhg??

Ik vroeg hem hoe hij dit wist, Google Maps zei hij.
Nu heb ik inderdaad een serre aan mijn huis waar uiteraard veel glas in zit maar daar staat mijn EB niet en of dit nu werkelijk de oorzaak is? Mijn buren hebben nl hetzelfde probleem en zij hebben niet veel glas en tegen hen is een keer gezegd dat de verbinding tot ongeveer 1 km van ons goed is en daarna steeds slechter word, we zitten te ver van een centrale. En ik vermoed ook dat de kwaliteit van de telefoonkabel die er ligt niet al te best meer is.