Hallo forumleden,
Ik heb in februari 2010 IPB aangevraagd (wijziging abonnement van ISDN +Internet Extra naar IPB Extra). Nu eindelijk, is het zover, na het "duizendste" telefoontje en enkele tientallen euro`s lichter
, is het dan toch gelukt ( 0900 nummer) !!!! ,maar goed ik zal jullie die ellende besparen.
Mijn vraag is eigenlijk; ik heb bij dit gewijzigde pakket het nieuwe Experiabox opgestuurd gekregen de TG789ivn.
Maar nu lees ik op het forum dat het portforwarden in dit type modem niet te regelen valt voor diverse applicaties, waar ik dan ook juist weer gebruik van maak.
Is het mogelijk om mijn oude Thomson ST780WL te behouden en daarop de instellingen voor het telefonie gebeuren op in te stellen? Of moet er iets van software in het modem ingelezen worden?
Ook heb ik een brief van de KPN ontvangen, waarin de datum vermeld stond voor portering. Deze datum is nu verstreken en het lampje voice op het modem brandt nog steeds niet, heb inmiddels al een analoog toestel aan poort 1 gehangen en getracht het nummer 1369 te bellen, tevergeefs!
Contact opgenomen met de Technische helpdesk en wordt teruggebeld, je begrijpt wel nu 24uur later nog geen telefoontje, wat gaat er hier verkeerd?
MVG, Gregory