Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 14 jan 2025 19:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Webmail
BerichtGeplaatst: di 01 dec 2009 17:17 

Goede middag,

Bij één van mijn drie accounts blijkt ineens dat er geen enkele mail meer staat in webmail.
Het balkje wat de mailtjes aangeeft aan de hand van mb's is leeg.
Hoe kan dit? we kwamen hier achter nadat er een mailtje kwam waarvan we wisten dat er daarvoor meer moesten zijn, en ook stonden er de mailtjes die we niet direct wilden verwijderen.

Is dit een storing bij kpn? het kan toch niet zo zijn dat er zomaar alle mailtjes verdwenen zijn zonder dat je ze zelf hebt gewist?

Groet,

B.J. Stijf.

Profiel  

Berichttitel: Re: Webmail
BerichtGeplaatst: di 01 dec 2009 17:24 

Hallo,

Mogelijk moet u de "cookies" verwijderen in uw internetcache.

Extra>internet opties>geschiedenis wissen, cookieswissen, tijdelijke internetbestanden wissen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 01 dec 2009 19:06 

Beste Stef,

Al jaren gebruik ik Firefox als browser, deze is zo ingesteld dat hij de cookies verwijdert bij afsluiten van site's als "Banken, Kpn, enz."
Nu heb ik IE opgestart om jou suggestie daar te bekijken, en voor alle zekerheid jou advies opgevolgd.
Ook heb ik e.e.a. bekeken in Opera maar geen browser laat de mail zien die verstuurt is tussen pakweg 08.30 uur en 12.00 uur.
Vanaf 12.00 uur kwamen de nieuw verstuurde mailtjes vanaf dat moment weer binnen.

Wat beroerder is, alle eerdere mailtjes die er nog stonden zijn verdwenen.
Voor de goede orde in het e-mail programma is dus niets binnengekomen, maar als ik inlog in Webmail (van kpn) is daar ook alles verdwenen (webmail is leeg) en dat van één account.

Wel wil ik vermelden dat ik al enorm vaak klantenservice gebeld heb om van deze zelfde account de spam en virus filters in te laten schakelen. deze zijn na een abonnement verandering uitgeschakeld en kan ik zelf al langer dan zo'n 3 maanden niet meer aanzetten. Wel krijg ik dan steeds een bevestiging maar de filters blijven uitgeschakeld. men krijgt het niet voor elkaar om ze in te schakelen ondank die e-mail bevestiging die wel steeds aangeeft dat e.e.a. is gelukt.
Er zou dus meer fout kunnen zitten bij die account.

Groet,

B.J.Stijf

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 03 dec 2009 16:56 

Goede middag,

Enige uren na mijn vorige post heb ik nog maar eens weer geprobeerd om van die ene account de virus en spam filters in te schakelen in csc maranello, daar in e-mail instellingen opnieuw de vakjes "Aan" aangeklikt en daarna op bewaren cq bevestigen gedrukt.
Het duurt vervolgens zo'n 2 a 3 minuten en dan klapt het hele gebeuren er uit, zonder verdere waarschuwing en zonder dat je de kans krijgt om uit te loggen kom je dan terug in het inlogscherm van csc maranello. Dit gebeurde ook alle voorgaande keren.

Ook dit maal maar weer opnieuw ingelogd en vervolgens gezien dat dit maal de filters aan stonden, maar van een andere account stonden ze weer uit.
Opnieuw van dat account de filters weer aangezet en weer zo'n 2 minuten na "Bevestigen" crashte weer csc maranello en kreeg ik weer het inlogscherm.
Na nogmaals kijken bleken nu van alle accounts de filters in te staan zij het dat van één account nu een filter grijs is ingekleurd dus niets meer mee te doen.

Vanmorgen eens opgeteld hoe vaak en hoelang ik zelf geprobeerd heb om dit voor elkaar te krijgen.

Ben omstreeks 28-08 2009 begonnen zelf via mijn kpn bezig geweest de zaak in te schakelen tot nu toe zo'n 19 keer een bevestiging gekregen dit alles oké was. Ook de klantenservice heeft dit diverse malen geprobeerd.

Hopelijk blijft het nu ingeschakeld maar ik vind het niet normaal.

Groet,

B.J. Stijf.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]