Beste Stef,
Al jaren gebruik ik Firefox als browser, deze is zo ingesteld dat hij de cookies verwijdert bij afsluiten van site's als "Banken, Kpn, enz." Nu heb ik IE opgestart om jou suggestie daar te bekijken, en voor alle zekerheid jou advies opgevolgd. Ook heb ik e.e.a. bekeken in Opera maar geen browser laat de mail zien die verstuurt is tussen pakweg 08.30 uur en 12.00 uur. Vanaf 12.00 uur kwamen de nieuw verstuurde mailtjes vanaf dat moment weer binnen.
Wat beroerder is, alle eerdere mailtjes die er nog stonden zijn verdwenen. Voor de goede orde in het e-mail programma is dus niets binnengekomen, maar als ik inlog in Webmail (van kpn) is daar ook alles verdwenen (webmail is leeg) en dat van één account.
Wel wil ik vermelden dat ik al enorm vaak klantenservice gebeld heb om van deze zelfde account de spam en virus filters in te laten schakelen. deze zijn na een abonnement verandering uitgeschakeld en kan ik zelf al langer dan zo'n 3 maanden niet meer aanzetten. Wel krijg ik dan steeds een bevestiging maar de filters blijven uitgeschakeld. men krijgt het niet voor elkaar om ze in te schakelen ondank die e-mail bevestiging die wel steeds aangeeft dat e.e.a. is gelukt. Er zou dus meer fout kunnen zitten bij die account.
Groet,
B.J.Stijf
_________________ "Er is meer tussen Hemel en Aarde dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen"
|