Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 04:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009 11:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Ik ben onlangs overgestapt naar Ziggo alles in 1.
Hierover had ik meerdere malen contact gehad met de HD van KPN hierover. Na vele keren gebeld te hebben en ook meerdere antwoorden over beeindigen van het contract verbaasd me enkel zaken.
De ene medewerker zegt dat zodra je je telefoonlijn geporteerd is je abbo over gaat in ene internet abbo.
De ander ontkent dat en zegt dat je pas kan opzeggen zodra alles rond is.
Uiteindelijk kon ik alles opzeggen.

De 25e van deze maand zou de lijn gesloopt worden, dit kreeg ik in bevestiging via mail en 2 daagjes later via de post bevestigd.
Echter gisteren komt er zomaar een mailtje dat miv van vandaag de lijn al gesloopt wordt. En dat ook nog op mijn verzoek eerder dan gepland. (schijnbaar heb ik in mijn dromen met hun hierover gebeld.)

Vreemd dat ik officieel een maand moet wachten en zij zomaar 11 dagen eerder alles afsluiten, terwijl ik wel voor deze periode heb betaald.

Is dit normaal bij KPN??????


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009 21:24 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
En waarom stel je deze vraag hier? Je weet toch zelf wel dat het niet normaal is dat KPN je te vroeg afsluit.
Gewoon achteraan bellen is het enige wat je kan doen, al ben ik bang dat het te laat is. De afdeling retentie/save zou met een compensatie moeten komen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2009 07:04 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Haakmeer schreef:
Vreemd dat ik officieel een maand moet wachten en zij zomaar 11 dagen eerder alles afsluiten, terwijl ik wel voor deze periode heb betaald.

Je betaald bij KPN altijd vooruit, dus wacht eerst de eindafrekening af. Als je de eindafrekening niet klopt, hang dan aan de bel bij KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling