bjstijf schreef:
Goede middag,
Bij het internet en bellen abbo, hebben we 4 e-mail adressen waarvan de laatste nog niet zo lang geleden is aangemaakt.
Nu komen we er achter dat bij het laatste e-mail adres het virus en spam filter nog niet aan stond.
Ingelogd in "Mijn Kpn" en daar bij e-mail het adres opgezocht waar de filters aangezet moesten worden.
Eerst gekeken naar de andere adressen en daar stond alles keurig aan, bij het laatste adres de vinkjes op aan gezet en bevestigd.
Na enige tijd krijg ik dan de volgende melding " De actie is afgebroken omdat het pakket niet meer actief is."
Resumé, ik heb 4 e-mail adressen bij het abbo internet + bellen waarvan er 3 beveiligd zijn met spam en virus filter en bij de laatste die is aangemaakt kan ik deze filters niet activeren.
Gezien de melding " De actie is afgebroken omdat het pakket niet meer actief is." lijkt het of ik nu verplicht wordt om het pc veilig pakket te kopen, terwijl deze filters toch duidelijk bij internet + bellen geleverd zijn.
Wie weet waarom ik op één adres de filters niet kan activeren.
Voor mij is uw verhaal volledig herkenbaar! Mijn probleem is nl. precies dezelfde!