Hallo, Dit bericht ook maar even in deze rubriek geplaatst, hopend op iets meer reacties. Ik beschik al enkele jaren over de zilveren siemens box via KPN v/h Planet (met die zwarte kan je niet VPN'en zei de monteur). Momenteel zijn er 2 pc's bedraad verbonden. 1 pc en 2 laptops draadloos. Het probleem dat ik heb op 1 van de bedrade PC's (Windows Vista SP1, Explorer8) is dat als ik internet opstart er geen startpagina (nu.nl) verschijnt. Die sessie moet ik dan afsluiten en het nog eens proberen. Na maximiaal 4 pogingen heb ik wel verbinding. Soms is de verbinding er wel na 1 poging. Ik zit niet vaak achter de andere PC's, maar ik krijg de indruk dat het probleem zich daar niet voordoet (anders had ik die klachten wel gehoord). Ik heb al eens geprobeerd met Google Chrome, maar dat levert dezelfde problemen op. Toen ik nog explorer 7 had zag ik linksonder de melding 'Verbinding maken met (een ip-adres (waarschijnlijk die van nu.nl)). Als ik die melding zag wist ik dat ik de sessie kon afbreken. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Groeten, hanroo Berichten: 1 Geregistreerd op: za 11 nov 2006 12:21 Woonplaats: Almere Privébericht
|