mark1979 schreef:
Heb op mijn kpn gekeken en als ik dan vervolgens op telefooninstellingen klik en dan op "nummer instellingen wijzigen" dan blijf ik steeds de volgende melding krijgen "Er is een een fout opgetreden bij het verwerken van de gegevens. Probeer het later nog eens of neem contact op met de helpdesk. Foutcode: 129-1".
Helaas is er al lange tijd een storing met MijnKPN. Na een paar keer inloggen gaat het ineens wel.
mark1979 schreef:
Ik heb de huis telefoon nu ingesteld om na 5 x overgaan naar de voicemail te gaan ,ipv dat ik hem op 6x overgaan had staan. Nu werkt de voicemail op de hand set wel alleen als je met bv je mobiel belt hoor je het bericht en dan spreek na de piep in. Dan zie je in het scherm van de huistelefoon "rec" staan. Maar na het inspreken en beeindigen van het gesprek zie je geen cijfer in het venster staan dat je een nieuw bericht heb. Als je op de afspeel knop drukt krijg je niets te horen.
Heb ditzelfde ook als je de telefoon insteld op mee luisteren. Ook dan krijg je geen 1 of 2 of hoeveel berichten je ook heb niet te zien
groetjes Mark
Gebruik je nu de voicemail van KPN of het antwoordapparaat van je DECT telefoon?