Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 28 dec 2024 07:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: voicemail
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 09:40 

we hebben onlangs een nieuwe philips telefoon gekocht in de kon winkel. 1 basis en 2 handsets. op de basis set zit een venster waarop je kan zien hoeveel voicemail berichten je heb en die kan je dan via de basis door een druk op de knop beluisteren. Ik had in de winkel gevraagd of dit ook werkt in combinatie met de experiabox het antwoord daarop was ja. Maar heb tot op heden de nul in het scherm nooit zien veranderen terwijl we wel berichten hebben. Iemand een idee hoe dit op te lossen.

groetjes,

mark

Profiel  

Berichttitel: Re: voicemail
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 10:43 
Site Admin

Ik zou in dit geval terug gaan naar de winkel waar u het product heeft gekocht en laten uitleggen hoe het werkt. Indien blijkt dat het apparaat het niet kan beroepen op teruggave van het betaalde geld en uit kijken naar een ander product.

Kunt u het type en merk van de telefoon nog even plaatsen? mischien dat andere forumleden nog een goede aandraging hebben.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 11:46 

Staan de oproepen wel bij gemiste oproepen en na hoeveel belsignalen geschakeld de lijn door naar voicemail?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 12:23 

je kan wel op de telefoon zelf zien dat je een gemiste oproep heb omdat er dan een rood lampje knippert, maar al heb je een voicemail dan is dat niet zichtbaar in venster ernaast. Het gaat om de volgende telefoon : Philips CD 4453 Triplepack specificaties te lezen via site van kpn :

http://www.kpn.com/thuisbellen/telefoon ... _telefoons

ps het antwoord apparaat symbool staat in het scherm van de telefoon dus antwoord apparaat is geactiveerd

alvast bedankt
groetjes mark

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 19:17 

Na hoeveel belsignalen schakelt het nummer op voicemail. Als het 5 of minder is, probeer het eens na 6 belsignalen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2009 09:38 

in de telefoon staat dat hij na 6 belsignalen naar de voicemail gaat

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2009 19:24 

mark1979 schreef:
in de telefoon staat dat hij na 6 belsignalen naar de voicemail gaat
Ik bedoel bij telefooninstellingen in "MijnKPN".

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 09:25 

oh ok daar had ik nog niet aan gedacht en wist ook niet dat je het daarin ook moest aanpassen. zal me ww eens zoeken en kijken hoe de instellingen daar staan.

alvast bedankt

gr mark

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 22:20 

Als de telefoon ingesteld staat na 6 belsignalen naar voicemail en bij MijnKPN na 5 belsignalen naar voicemail, zal de voicemail-indicatie van de telefoon niet werken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 22:29 

Heb op mijn kpn gekeken en als ik dan vervolgens op telefooninstellingen klik en dan op "nummer instellingen wijzigen" dan blijf ik steeds de volgende melding krijgen "Er is een een fout opgetreden bij het verwerken van de gegevens. Probeer het later nog eens of neem contact op met de helpdesk. Foutcode: 129-1".

Ik heb de huis telefoon nu ingesteld om na 5 x overgaan naar de voicemail te gaan ,ipv dat ik hem op 6x overgaan had staan. Nu werkt de voicemail op de hand set wel alleen als je met bv je mobiel belt hoor je het bericht en dan spreek na de piep in. Dan zie je in het scherm van de huistelefoon "rec" staan. Maar na het inspreken en beeindigen van het gesprek zie je geen cijfer in het venster staan dat je een nieuw bericht heb. Als je op de afspeel knop drukt krijg je niets te horen.

Heb ditzelfde ook als je de telefoon insteld op mee luisteren. Ook dan krijg je geen 1 of 2 of hoeveel berichten je ook heb niet te zien

groetjes Mark

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 23:06 

mark1979 schreef:
Heb op mijn kpn gekeken en als ik dan vervolgens op telefooninstellingen klik en dan op "nummer instellingen wijzigen" dan blijf ik steeds de volgende melding krijgen "Er is een een fout opgetreden bij het verwerken van de gegevens. Probeer het later nog eens of neem contact op met de helpdesk. Foutcode: 129-1".

Helaas is er al lange tijd een storing met MijnKPN. Na een paar keer inloggen gaat het ineens wel.

mark1979 schreef:
Ik heb de huis telefoon nu ingesteld om na 5 x overgaan naar de voicemail te gaan ,ipv dat ik hem op 6x overgaan had staan. Nu werkt de voicemail op de hand set wel alleen als je met bv je mobiel belt hoor je het bericht en dan spreek na de piep in. Dan zie je in het scherm van de huistelefoon "rec" staan. Maar na het inspreken en beeindigen van het gesprek zie je geen cijfer in het venster staan dat je een nieuw bericht heb. Als je op de afspeel knop drukt krijg je niets te horen.

Heb ditzelfde ook als je de telefoon insteld op mee luisteren. Ook dan krijg je geen 1 of 2 of hoeveel berichten je ook heb niet te zien

groetjes Mark

Gebruik je nu de voicemail van KPN of het antwoordapparaat van je DECT telefoon?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 30 apr 2009 10:04 

Heb de voicemail van kpn uitgezet en die op de dect telefoon aangezet meld tekst ingesproken. En je raad het al. Je krijgt nu een cijfer te zien van hoeveel berichten je heb.

Dank je wel allemaal voor het verhelpen van dit kleine probleempje, wat achteraf heel simpel leek.

groetjes mark

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 07:01 

Bedankt voor de terugkoppeling, en fijn dat het opgelost is .

Nu kan het slotje erop.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]