Dat kan wel eens kloppen Lexibel, ik las elders het volgende bericht maar wilde eerst even wachten dat er meerdere meldingen over waren (het "niet over 1 nacht ijs gaan snap je):
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik kreeg vandaag geen mail van mijn partner op mijn werk, terwijl zij beweerde dat ze mail had gestuurd.
Wat bleek. Alle verstuurde mail kwam terug met foutmelding "550 5.1.2 Recipient rejected".
KPN heeft de kpnplanet account omgehangen naar mail.kpnmail.nl.
Dit was mail.kpnplanet.nl
Dit wilde ik even met jullie delen! En het geldt dus slechts voor de oude kpnplanet mailadressen. Waarschijnlijk dus ook voor planet en hetnet. Maar dat kan ik niet controleren.
Slechte communicatie zou ik zeggen. Geen wonder dat de helpdesk gek wordt gebeld. Als je dit soort acties doorvoert zonder dit te communiceren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zou zeggen, wijzig het naar bovenstaande en dan zou het als het goed is weer moeten werken.
Ik heb tevens je bericht een sticky gemaakt en je topictittel aangepast zodat andere met dit zelfde probleem het makkelijker kunnen vinden.
Groet marcel.