Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 04:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Web Care Team
BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 10:31 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Aan de medewerkers van het KPN webcare team.
Zoals julie kunnen lezen in een ander draadje, ben ik al van af 1-juli bezig om drie telefoon nummers
te schrappen.
Het gaat om de volgende nummers.

(edit) prive gegevens verwijderd, deze graag naar de heer dendaas sturen via een im))

Het vierde nummer wat overblijft wil ik behouden, dit is al vanaf de eerste dag mijn hoofd nummer
Deze stammen nog uit mijn ISDN tijdperk.
Elke medewerker welke ik aan de lijn krijg beloofd dat het in orde komt.
Vragen zelfs mijn GSM nummer, om terug te bellen.
Echter er gebeurt niets.
Volgens een e-mail antwoord, wat zes weken heeft geduurd, is het een en ander ook via de site te wijzigen.
Dat werkt in mijn geval dus niet.
Wordt direct weer uit gelogd als ik wat wil veranderen.
Mijn geduld raakt echt op.
Ook heb ik diversen gesprekken op genomen, dus ik kan echt alle uitspraken bewijzen.
Ik hoop dat er één is die nu echt wat gaat doen op korte termijn.
Bij elk gesprek, inmiddels tientallen, wordt medegedeeld, meneer wij kunnen hier niets aan doen,
het systeem is vast gelopen.
Dit is al vanaf begin julli.
Na drie maanden, denk ik dat ik echt wel geduld gehad hebt.
Alle problemen zijn begonnen nadat Planet werd over genomen door KPN.
Inmiddels 10 oktober 30 minuten in gesprek met een mede werker, ook deze kan niet oplossen.
Heb alle inlog code's aan medewerker gegeven, zodat zij dit zelf kunnen controleren.
Kreeg als antwoord dat er al drie maanden een administratieve fout in het systeem zit, welke ook de tweede lijn
niet kan oplossen.
Om dubbelen kosten te voorkomen, zou ik het op prijs stellen als één van de webcare team mij kan helpen.


(planet)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 10:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Arie_O schreef:
Aan de medewerkers van het KPN webcare team.
Zoals julie kunnen lezen in een ander draadje, ben ik al van af 1-juli bezig om drie telefoon nummers
te schrappen.
Het gaat om de volgende nummers.

Het vierde nummer wat overblijft wil ik behouden, dit is al vanaf de eerste dag mijn hoofd nummer
Deze stammen nog uit mijn ISDN tijdperk.
Elke medewerker welke ik aan de lijn krijg beloofd dat het in orde komt.
Vragen zelfs mijn GSM nummer, om terug te bellen.
Echter er gebeurt niets.
Volgens een e-mail antwoord, wat zes weken heeft geduurd, is het een en ander ook via de site te wijzigen.
Dat werkt in mijn geval dus niet.
Wordt direct weer uit gelogd als ik wat wil veranderen.
Mijn geduld raakt echt op.
Ook heb ik diversen gesprekken op genomen, dus ik kan echt alle uitspraken bewijzen.
Ik hoop dat er één is die nu echt wat gaat doen op korte termijn.
Bij elk gesprek, inmiddels tientallen, wordt medegedeeld, meneer wij kunnen hier niets aan doen,
het systeem is vast gelopen.
Dit is al vanaf begin julli.
Na drie maanden, denk ik dat ik echt wel geduld gehad hebt.
Alle problemen zijn begonnen nadat Planet werd over genomen door KPN.
Inmiddels 10 oktober 30 minuten in gesprek met een mede werker, ook deze kan niet oplossen.
Heb alle inlog code's aan medewerker gegeven, zodat zij dit zelf kunnen controleren.
Kreeg als antwoord dat er al drie maanden een administratieve fout in het systeem zit, welke ook de tweede lijn
niet kan oplossen.
Om dubbelen kosten te voorkomen, zou ik het op prijs stellen als één van de webcare team mij kan helpen.


(planet)


Ik wil best het een en ander nakijken,
stuur u mij dan uw gegevens even per prive bericht.

Het is niet verstandig uw gegevens open en bloot in een forum neer te zetten :wink:

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Privé gegevens verwijderd. Ik verzoek de topicstarter via im contact op te nemen met webcare.

Trouwens, waarom moest de heer arie_o ze via im sturen webcare, alles stond er al :D


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 15:56 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Gegevens verstuurd, in de hoop het heeft gewerkt.


gr. Arie :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 11:59 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
13 oktober 2008

Omdat na drie en halve maand mijn geduld opraakt.
Wederom KPN gebeld.
Situatie is nog het zelfde, niets gebeurt er.
Omdat ik in eerste instantie geen GSM nummer wilde geven, deze
moet ook al diverse malen in mijn dossier staan, werd er gezegd, dan kan ik u niet helpen.
Ook kan ik niet door dringen tot een tweede lijn.
Tevens een klacht neergelegd waarom ik geen antwoord krijg op mijn brief, welke
ik op 24 september verstuurd hebt.
Uit eindelijk mijn gsm nummer gegeven, en na wederom klachten formulier gemaakt te hebben, werd mij beloofd dat ik
op donderdag 16 oktober terug gebeld gaat worden.
Als dat gebeurd gaat hier de vlag uit.
In alle gespreken wordt dit namelijk beloofd, echter nog nooit gebeurt.
Ook dit gesprek is opgenomen.

Wordt vervolgd

groeten Arie :twisted: :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 10:23 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
17-oktober-2008

Vervolg:
De beloofde terug bel actie is dus, zoals ik al verwachte, is dus niet gebeurt.
KPN gebeld.
Bij wijzigen wordt gezegd, meneer de applicatie geeft fouten, echter ik heb één nummer verwijderd.
Mede werker heeft weer een ticket aan gemaakt, met de mede deling, meneer als u vanmiddag
dit checkt op de site moet er minstens één nummer verwijdert zijn.
Vandaag 17-okt-2008 om 09.24 uur op de site gekeken.
Alle nummers staan daar nog, bij proberen om wat te veranderen, direct de applicatie in de fout.
Automatisch uit gelogd.
KPN gebeld, kreeg een zeer onbeschofte medewerker aan de lijn, naam bekent omdat ook dit gesprek op de band staat.
Gooide de hoorn op de haak.
Weer terug gebeld, kreeg een vriendelijk vrouwtje aan de lijn.
Hoorde wederom het verhaaltje, wat ik inmiddels al 10 keer gehoord hebt.
Tevens vertelde zij mij dat er niets aan gedaan kan worden omdat er al drie stuks tickets lopen.
Op mijn verhaal dat dit al bijna 4 maanden zo is, had zij, begrijpelijk geen boodschap aan.
In de computer staat dat deze zaken lopen.
En krijg nu schriftelijk bericht hier over.
Wat dus nooit gaat gebeuren, omdat ik ook geen antwoordt krijg op mijn brief, welke ik op 24 september 2008
verstuurd hebt.
Ik ben echt de wanhoop nabij.

Als je even googled, dan kom je zoveel mis toestanden over KPN tegen.

Ik heb haar een prettig weekend gewenst, en opgehangen.


gr. Arie :x :x :evil: :evil:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 10:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Misschien dat je Pdaas nog een keer kan aanspreken of mailen, want dit is te gek en duurt veel te lang.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 16:20 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Ik heb al twee maal mijn gegevens gemaild naar Pdaas.
Heb al mijn gesprekken terug beluisterd, en er zijn twee medewerkers, die dus zeggen dat
zij al van af 16 september problemen hebben met verwijderen extra nummers.

gr. Arie :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 10:58 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
In je eerste post geef je aan dat je je 3 isdn nummers wilt verwijderen om extra kosten te voorkomen? deze nummers worden gewoon gratis meegenomen en betaal je dus niets voor.. Ten tweede is het een bekend probleem. Die tickets die nu openstaan die gaan het ook niet oplossen.

Staat je juiste abonnement in de CSC wel op actief? Dus niet een vorig abonnement? Zoja dan krijg je waarschijnlijk een 131-1 foutmelding als je op telefooninstellingen klikt? Dit is inderdaad al een paar maand bekend en hebben ze nog geen oplossing voor... Het enige wat je kan doen is wachten..... :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 12:57 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
@ blizzaa

Op het moment van omzetten isdn naar internet plus bellen, heb ik aan gegeven dat er drie nummers weg gehaald kunnen worden.
Vanaf 1-07-2008 wordt er ook per nummer 10 euro extra in rekening gebracht.
Dit loopt aardig op.
Als het al maanden bekend is, wat sommige medewerkers vertellen, dit staat op het opgenomen gesprek, waarom dan niet standaard deze kosten van mijn rekening in mindering brengen.
Daar ben ik dus al bijna vier maanden mee bezig, en elke keer wordt ik dus gevoelsmatig aan het lijntje gehouden, ondanks dat die gene waar ik mee beld hier van af weten.
Daarom heb ik ook, helaas pas van af 16 augustus, alle telefoon gesprekken op genomen.
Dit verhaal gaat echt nog wel een staartje krijgen.

gr. Arie :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 13:47 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
@Arie_O; heb je al via email een klacht ingediend?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 15:11 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Arie_O schreef:
@ blizzaa

Op het moment van omzetten isdn naar internet plus bellen, heb ik aan gegeven dat er drie nummers weg gehaald kunnen worden.
Vanaf 1-07-2008 wordt er ook per nummer 10 euro extra in rekening gebracht.
Dit loopt aardig op.
Als het al maanden bekend is, wat sommige medewerkers vertellen, dit staat op het opgenomen gesprek, waarom dan niet standaard deze kosten van mijn rekening in mindering brengen.
Daar ben ik dus al bijna vier maanden mee bezig, en elke keer wordt ik dus gevoelsmatig aan het lijntje gehouden, ondanks dat die gene waar ik mee beld hier van af weten.
Daarom heb ik ook, helaas pas van af 16 augustus, alle telefoon gesprekken op genomen.
Dit verhaal gaat echt nog wel een staartje krijgen.

gr. Arie :twisted:


Oh dan staat de voordeeloptie belonbeperkt altijd geactiveerd op alle telefoonnummers. Als je de helpdesk belt kun je dat geld wel gewoon terug krijgen. Alleen valt het nog niet aan te passen in jou geval denk ik.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 15:26 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
@ blizzaa,
Inderdaad ik kan helemaal niets aanpassen, en heb al verschillende malen een verzoek zowel telefonisch als per e-mail gedaan, om dat te wijzigen.
Wat dus al bijna 4 maanden duurt.

gr. Arie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 19:48 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Even een update,

21 oktober 2008
Via een zakelijk nummer op een afdeling terecht gekomen waar men wist waar over gepraat werd.
Er bleken dus ACHT tickets open te staan welke niet verwerk waren door een applicatie fout.
De oudste dateerde uit augustus.
Het vriendelijke vrouwtje verteld mij ook dat in verband met de drukte er op dit moment bijna geen e-mails beantwoord worden.
Maar ik moet maandag 27 oktober maar eens weer bellen, want dan moest het in orde wezen.
Ook dit telefoon gesprek is opgenomen.
Wordt vervolgd

Gr. Arie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Web Care Team
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 19:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Even ter info: het opnemen van telefoongesprekken zonder dat de tegenpartij hiervan op de hoogte is bij een eventuele rechtzaak niet bruikbaar omdat de wet dit verbiedt. Indien je iets wilt opnemen vraag van te voren of de partij aan de andere kant van de lijn hiermee accoord gaat, dan is het wél toegestaan.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling