17-oktober-2008
Vervolg:
De beloofde terug bel actie is dus, zoals ik al verwachte, is dus niet gebeurt.
KPN gebeld.
Bij wijzigen wordt gezegd, meneer de applicatie geeft fouten, echter ik heb één nummer verwijderd.
Mede werker heeft weer een ticket aan gemaakt, met de mede deling, meneer als u vanmiddag
dit checkt op de site moet er minstens één nummer verwijdert zijn.
Vandaag 17-okt-2008 om 09.24 uur op de site gekeken.
Alle nummers staan daar nog, bij proberen om wat te veranderen, direct de applicatie in de fout.
Automatisch uit gelogd.
KPN gebeld, kreeg een zeer onbeschofte medewerker aan de lijn, naam bekent omdat ook dit gesprek op de band staat.
Gooide de hoorn op de haak.
Weer terug gebeld, kreeg een vriendelijk vrouwtje aan de lijn.
Hoorde wederom het verhaaltje, wat ik inmiddels al 10 keer gehoord hebt.
Tevens vertelde zij mij dat er niets aan gedaan kan worden omdat er al drie stuks tickets lopen.
Op mijn verhaal dat dit al bijna 4 maanden zo is, had zij, begrijpelijk geen boodschap aan.
In de computer staat dat deze zaken lopen.
En krijg nu schriftelijk bericht hier over.
Wat dus nooit gaat gebeuren, omdat ik ook geen antwoordt krijg op mijn brief, welke ik op 24 september 2008
verstuurd hebt.
Ik ben echt de wanhoop nabij.
Als je even googled, dan kom je zoveel mis toestanden over KPN tegen.
Ik heb haar een prettig weekend gewenst, en opgehangen.
gr. Arie
