Lexibel schreef:
Hallo,
Omdat ik al een tijdlang merkte dat op Mijn KPN de facturen niet meer waren bijgewerkt, heb ik vandaag de Klantenservice gebeld...
Nu blijkt dat ik bij Mijn KPN moet inloggen met mijn IPB/KPN webmail gebruikersnaam en wachtwoord....Dat is me bij mijn weten nooit verteld, maar goed...
Ik krijg nu een nieuwe omgeving in een ongemakkelijk verticaal vervolgscherm voorgeschoteld, waar de navigatie verre van gebruiksvriendelijk is. Zo is er nergens een "Terug" knop, waardoor je terug kunt keren naar het vorig onderdeel/scherm. Bij sommige onderdelen, b.v. de host- en domein-instellingen, loop je dan vast, waardoor je alleen het browservenster kunt afsluiten met het "kruisje" en daarna dus weer opnieuw moet inloggen. Dit gaat dan vaak gepaard met een foutmelding dat "de gegevens niet opgehaald konden worden en je het over 30 minuten nog maar eens moet proberen..." Zie ik iets over het hoofd hier?
Bij mijn persoonlijke instellingen kan ik nu schijnbaar ook mijn ipb mailadres van KPN wijzigen...Ik zou mijn huidige, cryptische mailadres maar al te graag willen wijzigen, maar ik vermoed dat dat alleen maar meer problemen gaat opleveren....??
Verder: bij mijn vorige KPN had ik ook het overzicht van mijn mobiele facturen. De nieuwe omgeving gaat blijkbaar alleen over IPB en iTV. Ik vind het niet erg handig om al die beheersomgevingen apart te moeten gebruiken. Het is toch allemaal KPN???...Ik word gek van al die wachtwoorden....
Ben ik nu de enige die het allemaal niet meer volgt......????
Klopt, die nieuwe omgeving is waardeloos. En inderdaad de onderdelen die je niet kan bereiken geven een foutmelding waarna je vervolgens een halve dag moet wacht om weer in je Mijn KPN te komen.
Mijn abonnement is net omgegooid en ik kan nog steeds niet mijn telefooninstellingen wijzigen etc. Ik krijg telkens foutmeldingen.
Dat crytptische mailadres dat hoeft geen problemen te geven.
Je kan, als alles werkt, ook mail aliassen aanmaken. dus als jij mailbox bijv
bladiebla123@kpnmail.nl is kan je een alias aanmaken die al de mail die daar op binnenkomt doorzet naar je hoofdmailbox, dus je cryptische mailbox.
Snappie me nog?
Ik vermoed dat deze omgeving van tijdelijke aard is. Het ziet er nl grafisch niet uit en is zeer onoverzichtelijk.