Ik kan al geruime tijd niet bij mijn instellingen komen voor bijvoorbeeld, emailboxen, wpa sleutel, spamfilter etc via mijn kpn.
Als ik inlog krijg ik keurig de overzichtspagina tezien, wil ik daarna naar mijn instellingen van Internetplusbellen daar gaat er een ander venster open wat even de instellingen laat zien maar dan weer veranderd in een storingspagina met de tekst:
Citaat:
Foutmelding
Er is een fout opgetreden bij het openen van uw persoonlijke InternetPlusBellen/i-TV omgeving. Probeert u het over 30 minuten nogmaals. Excuses voor het ongemak.
Ook na 30 minuten lukt het niet, ook niet na 3 dagen.
Ik heb al een mail gestuurd naar de helpdesk maar daar krijg ik geen gehoor. Alleen een standaard bericht.
Citaat:
U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht over uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN
16 dagen later nog niets gehoord.
Ben ik alleen met dit probleem?