Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 22:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 13:01 

Uit mijn ISDN tijdperk, had ik de beschikking over 4 nummers.
Bij overstappen IPB aan gegeven dat ik ik aan één nummer genoeg had.
Ook bij verstappen KPN internet plus bellen extra, nogmaals aangegeven "telefonisch - naam bekend- "de andere nummers mogen verdwijnen.
Tot vorige maand zijn deze nummers nooit opgevoerd geweest als zijnde extra betalingen.
Wie schets tot mijn verbazing dat bij de rekening overzicht van deze maand, deze nummers zijn opgevoerd als zijnde betaalbaar.
Mijn rekening is daardoor verhoogt met extra 30 euro.
Na 1.5 uur met de help desk á 50 cent /min kreeg ik de melding, dat ik maandag maar moest terug bellen.
Omdat deze afdeling nu niet bereikbaar is.

Ik wordt zo langzamer hand helemaal gek van deze instelling.
Ben ook van plan, wanneer dat mogenlijk is, om over te stappen naar een andere provider.
gr. Arie

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 22:16 
Site Admin

Ik wil u aanraden te bellen via 08000407, dit is gratis en als u uitlegt maandag waarom u belt wordt u kosteloos doorverbonden!. Verder zijn ook hier de problemen bekend met overstappen binnen kpn. Dit wordt uitgebreid besproken in deze topic:

viewtopic.php?f=11&t=2740

Ik sluit dit onderwerp anders krijgen wij over het hele forum gesprekken over overstap problemen. U kunt eventueel in bovenstaande url/topic doorgaan over uw problemen :wink:

Groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]