Nou, dat heb ik weer (of anderen soms ook..?)....
Omdat ik van een aantal mensen reacties kreeg, dat ik nog steeds niet telefonisch bereikbaar ben, maar weer eens de KPN Storingsdienst gebeld...
Mijn voormalige ISDN-lijn blijkt al sinds 18 juni zgn. geporteerd te zijn, dus volgens de medewerker zou het "nu allemaal in orde moeten zijn"...Nou, niet dus..

......
Een aantal mensen, waaronder mobiele bellers, kunnen mij wel bellen, maar het merendeel krijgt òf een bezettoon, òf een soort hoge pitch-toon te horen..."Ja, dat komt weleens voor, omdat dan de digitalisering blijkbaar niet op alle platforms goed is gegaan"...zegt zo'n medewerker dan doodleuk...Ik protesteer natuurlijk, omdat ik nu eindelijk wel eens voor iedereen gewoon telefonisch bereikbaar wil zijn...Ik kan toch niet mijn kennissen eerst gaan bellen met de vraag of ze mij wel kunnen bellen..????
De klacht is nu doorgegeven aan de een of andere KPN dienst, die dit technisch gaat uitzoeken. Hoe lang dit gaat duren is onbekend en ik "krijg wel bericht" ...Mijn vertrouwen is IPB is echt op een dieptepunt en ik vrees dat mijn kennissen met hun rampverhalen over IPB dan toch gelijk dreigen te krijgen...Je bent volkomen machteloos, maar de incasso's lopen natuurlijk wel gewoon door...
Misschien moet ik de I-TV eerst uitzetten als ik gebeld wil worden..?
Zonder gekheid: Heeft iemand ook dergelijk ervaringen (gehad) en is dat ooit goed opgelost? Je moet er toch op kunnen vertrouwen dat de lijn betrouwbaar werkt...? Ik ben niet blij...