Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Complimenten KPN
BerichtGeplaatst: do 12 jun 2008 13:48 

Vorige maand heb ik mijn snelheid verhoogd van 1,5 naar 3 mbit. Ik kreeg vervolgens een mailtje terug met het bericht dat ik in een actie viel en ik een jaar lang de prijs ging betalen van het Go abonnement omdat dit een speciale actie was.
De volgende maand kreeg ik de rekening en tot mijn verbazing betaalde ik toch het volle pond.
Hierop heb ik de helpdesk gebeld en die moest mij antwoord verschuldigd blijven. Ik zou de week er op teruggebeld worden. Gisteren werd ik teruggebeld en ook deze vrouw wist geen antwoord. Ze wist van geen speciale actie af.
Alsnog zou ik terug gebeld worden. En inderdaad zo net ben ik teruggebeld. Het was een misverstand, er was helemaal geen actie. De mevrouw die mij als eerst had geholpen had een foutje gemaakt. De mevrouw die ik net aan de telefoon had verontschuldigde zich en gaf me alsnog de aanbieding. Ik krijg het verschil uitbetaald. Dus 8 euro per maand verschil tussen Go en Lite maal 12 maanden is €96,- wordt er uitgekeerd in één keer.

Je kan zeggen wat je wilt maar dit is toch héél netjes van KPN!

Maar wat nu als ik volgende maand opzeg? :D

Profiel  

Berichttitel: Re: Complimenten KPN
BerichtGeplaatst: vr 13 jun 2008 20:01 

Louwrens schreef:
Maar wat nu als ik volgende maand opzeg? :D

Maakt niet uit,ook daar ze niet kinderachtig over.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 jun 2008 22:41 

Ik kreeg een paar maanden na beëindingen van mijn contract opeens nog een extra maand terug.
Waarom weet ik tot op de dag van vandaag niet.....

Dus geld teruggeven is iets waar KPN niet moeilijk over doet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 19 jun 2008 11:38 

Sowieso als je het zwart op wit hebt dan doen ze daar niet moeilijk over. Toen ik mijn aansluiting aanvroeg op de 31e ging er de volgende dag een actie in. Ik wist niet van die actie totdat ik de bevestigingsbrief binnenkreeg waarin stond dat ik dus gebruik zou maken van die actie. 6 maanden belonbeperkt altijd gratis. Ik kreeg dit echter niet vergoed. Gebeld en aangegeven en na lang uitzoeken bleek dus dat ik me buiten die actie periode had aangemeld, maar omdat ik wel een brief had waar het in stond dat ik het wel kreeg heb ik alsnog de 6 maanden het bedrag voor de belonbeperkt altijd optie teruggekregen.

Het duurt wel allemaal lang en dat is een nadeel, maar als je het zwart op wit hebt doen ze inderdaad niet moeilijk over terugbetalen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]