Vorige maand heb ik mijn snelheid verhoogd van 1,5 naar 3 mbit. Ik kreeg vervolgens een mailtje terug met het bericht dat ik in een actie viel en ik een jaar lang de prijs ging betalen van het Go abonnement omdat dit een speciale actie was.
De volgende maand kreeg ik de rekening en tot mijn verbazing betaalde ik toch het volle pond.
Hierop heb ik de helpdesk gebeld en die moest mij antwoord verschuldigd blijven. Ik zou de week er op teruggebeld worden. Gisteren werd ik teruggebeld en ook deze vrouw wist geen antwoord. Ze wist van geen speciale actie af.
Alsnog zou ik terug gebeld worden. En inderdaad zo net ben ik teruggebeld. Het was een misverstand, er was helemaal geen actie. De mevrouw die mij als eerst had geholpen had een foutje gemaakt. De mevrouw die ik net aan de telefoon had verontschuldigde zich en gaf me alsnog de aanbieding. Ik krijg het verschil uitbetaald. Dus 8 euro per maand verschil tussen Go en Lite maal 12 maanden is €96,- wordt er uitgekeerd in één keer.
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is toch héél netjes van KPN!
Maar wat nu als ik volgende maand opzeg?