Een veel gebruikte manier is het volgende:
Zodra een callagent beschikbaar is draait het systeem een X aantal nummers te gelijk. Zodra er contact is met een nummer, gaan de andere weer terug in de vergaarbak. Zolang jij dus niet opneem blijf je in de molen zitten. En dit kan heel lang duren. Als je nog niet bent aangemeld op infofilter, zou ik dit wel adviseren.
Mocht je na het aanmelden toch last blijven houden, en je verdenkt iemand van opzet, neem dan toch weer contact op met KPN, zij zijn ook gebonden aan de wet op de Privacy...
@Mliesje,
Is er een patroon in te vinden wanneer dit gebeurt ?
Maandag tot vrijdag, overdag of 's avond, aantal keren per dag, tijdstippen. Als je dit nog niet heb gedaan zou ik dit eens allemaal gaan bij gaan houden over een zeer lange periode, voor je zelf om een patroon te ontdekken, en als info voor contact met KPN.
Klein stukje van een log uit 2006
Datum Tijdstip
08/2 17.40 / 19.59 / 21.20
09/2 17.40 / 18.10 / 20.25
10/2 13.45
13/2 17.40 / 17.45 / 18.30 / 18.32
14/2 18.30 / 18.32 / 21.05 / 21.07
15/2 17.45 / 17.48 / 18.09 / 18.12 / 18.35
16/2 18.45 / 18.50 /19.05 / 19.50 / 20.15 / 20.40
17/2 14.35
18/2 14.00 / 14.02
20/2 13.35 / 17.52 / 18.30 / 19.00 / 19.14
21/2 17.35 / 17.45 / 18.05 / 18.25 / 18.35
23/2 19.12 / 19.15 / 20.25
24/2 17.49 / 17.55 / 18.23 / 18.24 / 19.00 / 19.02 / 19.05
27/2 18.00 / 18.10 / 18.40 / 18.42 / 19.06 2x
28/2 17.49 / 17.57 / 19.23 / 19.25