Phr3ak schreef:
En Telfort, ja jippie! .. Dat heeft m'n vader ook gehad, en die is er na een paar maanden met een klapperende adsl verbinding gezeten te hebben gauw weer overgestapt terug naar KPN

tja ligt dit dan aan telfort of aan een mogelijke slechte installatie of is het mogelijk dat de wijk centrale niet duugdelijk genoeg is
want wij hier in friesland onder vinden nog dagelijks problemen met de ipb modums en dan gaat het hoofdzakelijk om de speedtouch 780 wl
deze heefd zon slechte of onstabile upload dat het eigenlijk onmogelijk is om te kunnen webcammen via msn
dan loopt het programma na zon 5 minuten vast
en dit is niet 1 plaats maar heb ondertussen op zon 6 a 7 verschillende adressen dit probleem ondervonden
en dan heb ik het alleen maar over de mensen die ik persoonlijk ken
ik ben dus ook van mening gezien het fijt het alleen hier in de omgevening is dat het niet alleen aan de modums licht maar dat het meer met de wijkcentrale te maken heefd
in kombinatie met de speedtouch 780 wl want ik heb hier een siemens box en heb hier geen problemen mee
maar zet ik hier de speedtouch neer dan heb ik het dus ook
gezien ze in andere delen van het land de zelfde modums gebruiken en je daar weg geen klachten hoort zal ik er dus niet ver naast zitten