Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 28 dec 2024 07:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 14:05 

Ik heb zelf Direct ADSL Lite Zonder Vaste Telefonie icm Interactieve TV. Daarnaast heb ik aan mijn Experia Box (Siemens) een Linksys SPA 3102 Voip Router waarmee ik uitbel via Voipbuster (10 Euro per 4 maanden Onbeperkt Bellen naar Vaste Lijnen binnen Nederland en heel veel andere landen) En de 10 euro voor naar 06 te bellen bijv. Daarnaast heb ik een regionaal telefoonnummer via Budgetphone voor 10 euro per jaar! Ideaal dus, een alternatief voor IPB! Goedkoper maar dezelfde Functies, en dezelfde ADSL Lijn van KPN met een @kpnplanet.nl e-mail adres. Dus het geld wat ik normaal kwijt zou zijn aan bellen en mijn extra abonementskosten aan IPB kan ik lekker investeren in TV!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 15:39 

Klinkt allemaal prachtig natuurlijk maar wat kost dit Direct ADSL lite per maand?
Op de KPN site zie ik 30 maar ook 20 euro per maand staan.

Ik betaal nu 29,95 per maand voor 6Mb/1,5Mb inclusief gratis bellen, onbeperkt, naar vaste nummers binnen Nederland.
Dat is dan toch vast niet veel duurder dan wat je nu hebt?
En mijn internetsnelheid is 2x zo hoog.... 8)
Alle kosten heb ik op één plek, vind ik erg prettig.

Maar neemt niet weg dat je op vele manier kunt uitzoeken waar te besparen op al deze kosten.
Het is zelfs een leuke sport om te doen!
Jammer dat er nog jaarcontracten bestaan, als elke provider daar van af zou stappen kon je bijna maandelijks overstappen naar de goedkoopste.
En in denk dat het dan nog goedkoper gaat worden.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2007 00:38 

Ik betaal 30 Euro per maand voor mijn ADSL verbinding. Ook ik zou voor een andere provider kiezen "Telfort" als dat zou kunnen met Interactieve TV.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2007 10:03 

De constructie die de topicstarter aangeeft, lijkt mij persoonlijk totaal helemaal niets! .. Beetje alles onder brengen bij verschillende aanbieders, en wat is dan de totale besparing, 5 euro ?! Nah, daar ga ik al die moeite niet voor nemen :wink:

En Telfort, ja jippie! .. Dat heeft m'n vader ook gehad, en die is er na een paar maanden met een klapperende adsl verbinding gezeten te hebben gauw weer overgestapt terug naar KPN :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2007 11:01 

Phr3ak schreef:
De constructie die de topicstarter aangeeft, lijkt mij persoonlijk totaal helemaal niets! .. Beetje alles onder brengen bij verschillende aanbieders, en wat is dan de totale besparing, 5 euro ?! Nah, daar ga ik al die moeite niet voor nemen :wink:

En Telfort, ja jippie! .. Dat heeft m'n vader ook gehad, en die is er na een paar maanden met een klapperende adsl verbinding gezeten te hebben gauw weer overgestapt terug naar KPN :D

Daar heb je wel gelijk.
Ik heb ook geen zin om bij verschillende aanbieders iets onder te brengen.
Dan liever op één plek alles.
Nadeel is als het dan fout gaat dan gaat alles ook fout.... 8)

Gelukkig hebben we in Nederland meerder aanbieders en iedereen maakt zijn eigen keuze om tevreden te zijn met die aanbieder.
Niet tevreden dan op zoek naar een betere.

Maar ik heb nu al 32 (niet lachen :D ) medestanders die KPN te duur vinden.
Ik heb KPN, via een persvoorlichter, op de hoogte gebracht van mijn Don Quichote actie maar geen enkele reactie mogen ontvangen.....

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 dec 2007 11:47 

Het enige wat ik onderbreng bij andere providers, is de Telefonie. De rest loopt allemaal via KPN. En heb tot op heden nog helemaal geen problemen ervaren!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2007 08:07 

Phr3ak schreef:

Misschien kun je dat wat nader onderbouwen want Telfort met telefonie is nog niet zo heel lang verkrijgbaar en tot nu toe zijn veel mensen positief over deze provider.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2007 12:07 

Phr3ak schreef:

tja ligt dit dan aan telfort of aan een mogelijke slechte installatie of is het mogelijk dat de wijk centrale niet duugdelijk genoeg is

want wij hier in friesland onder vinden nog dagelijks problemen met de ipb modums en dan gaat het hoofdzakelijk om de speedtouch 780 wl
deze heefd zon slechte of onstabile upload dat het eigenlijk onmogelijk is om te kunnen webcammen via msn
dan loopt het programma na zon 5 minuten vast
en dit is niet 1 plaats maar heb ondertussen op zon 6 a 7 verschillende adressen dit probleem ondervonden
en dan heb ik het alleen maar over de mensen die ik persoonlijk ken

ik ben dus ook van mening gezien het fijt het alleen hier in de omgevening is dat het niet alleen aan de modums licht maar dat het meer met de wijkcentrale te maken heefd
in kombinatie met de speedtouch 780 wl want ik heb hier een siemens box en heb hier geen problemen mee
maar zet ik hier de speedtouch neer dan heb ik het dus ook
gezien ze in andere delen van het land de zelfde modums gebruiken en je daar weg geen klachten hoort zal ik er dus niet ver naast zitten

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]