Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 28 dec 2024 07:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: email in voicemail
BerichtGeplaatst: di 27 nov 2007 12:01 

is het ook mogelijk met ipb om te werken met email in voicemail?

dwz dat je via je voicemail een berichtje krijgt dat je een nieuwe e-mail hebt binnen gekregen - deze dienst bestaat wel, alleen weet ik niet of hij bij ipb kan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 00:39 

ja dit is gewoon mogelijk :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 11:37 

misschien wel bij kpn, maar bij planet (toch ook kpn) in tegenstelling van wat was beloofd, kan het dus niet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 11:41 

blizzaa schreef:
ja dit is gewoon mogelijk :)

Misschien nuttig om even aan te geven hoe eea in werking gezet moet worden ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 17:40 

edske schreef:
misschien wel bij kpn, maar bij planet (toch ook kpn) in tegenstelling van wat was beloofd, kan het dus niet.

Ik zit bij planet, en heb gewoon voicemail naar email.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 19:32 

haakmeer: kun je mij zeggen hoe ik dat moet doen? Steeds als ik doorklik bij het aan/inloggen, geeft ie een foutmelding. Dit is bij het IPB van Planet.
Ik moet ergens inloggen met mijn tel.nr. maar daar komt automatisch @kpn.com achter te staan. Tja, dat is niet van mij.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 21:49 

edske schreef:
haakmeer: kun je mij zeggen hoe ik dat moet doen? Steeds als ik doorklik bij het aan/inloggen, geeft ie een foutmelding. Dit is bij het IPB van Planet.
Ik moet ergens inloggen met mijn tel.nr. maar daar komt automatisch @kpn.com achter te staan. Tja, dat is niet van mij.

ik log gewoon in met mijn telefoonnummer en de toen gekozen wachtwoord dus zonder de @kpn.com

Op de KPN site stat hetvolgende

Dit doet u als volgt:
 Ga naar: 'Mijn KPN'
 Klik op: 'InternetPlusBellen'
 Ga naar 'Telefonie beheer'
 Kies tabblad 'VoiceMail en Doorschakelen'
 Kies 'VoiceMail-pincode' aan de rechterzijde
 Voer in het betreffende telefoonnummer van de VoiceMail box
 Voer in het default 'VoiceMail-wachtwoord' (dit is standaard "wachtwoord")
 Kies 'Instellingen' in het linkermenu
 Kies 'Wachtwoord en Pincode'
 Kies 'VoiceMail-pincode'
 Voer uw persoonlijke viercijferige 'VoiceMail-pincode' in
 Klik op 'Wijzigen'
 Kies 'VoiceMail-wachtwoord'
 Voer een door u zelf te kiezen 'VoiceMail-wachtwoord' in
 Klik op 'Wijzigen'

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2007 09:52 

nou, ik kom niet verder dan mijn telefoonnummer in te typen. Daarna blijft hij nu melding geven dat ik mijn voice mail moet activeren. Dat heb ik al jaren aanstaan! Ik zal het bljven proberen, maar heb er na tig keer proberen een hard hoofd in. Toch bedankt voor de stap voor stap uitleg.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2007 20:20 
Site Admin

met dank aan haakmeer. ik was niet echt bezig met voicemail perikelen, maar gezien ik vd week 2 keer ben gebeld door een onbekend nummer, en ik toch wel nieuwsgierig ben wie dat zou kunnen zijn geweest ook hier voicemail in e-mail aangezet.

gedaan via het protocol van haakmeer en werkt uitstekend. exact 10 sec na het inspreken van een voicemail bericht krijg je een e-mail met daarin een wav bestand.

dus edske. weet je zeker dat je het goed doet?? :roll:

groet Marcel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2007 20:24 

marcel234 schreef:
met dank aan haakmeer. ik was niet echt bezig met voicemail perikelen, maar gezien ik vd week 2 keer ben gebeld door een onbekend nummer, en ik toch wel nieuwsgierig ben wie dat zou kunnen zijn geweest ook hier voicemail in e-mail aangezet.

gedaan via het protocol van haakmeer en werkt uitstekend. exact 10 sec na het inspreken van een voicemail bericht krijg je een e-mail met daarin een wav bestand.

dus edske. weet je zeker dat je het goed doet?? :roll:

groet Marcel

voordeel is ok als je in gesprek bent automatisch de andere gesprekken naar voice/E-mail gaan tenminste als je dat aangeeft , Bij ingesprek naar voicemail

@ Edske, neem even contact op met de Helpdesk, misschien zien wij iets over het hoofd en kunnen zij je helpen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 21:24 

nou, lekkere service van KPN, ik heb de helpdesk gebeld (tig minuten in de wacht, je kent het wel) en het blijkt dat mijn link van mijn kpn niet goed is. Er moeten aan de linkerkant 5 keuzes zijn, en jawel, bij mij zijn het er 4. Vrijdag gebeld. U wordt binnen 24 uur teruggebeld. Tuurlijk meid. Het zal wel 24 maanden zijn denk ik, want nog niets gehoord van de dienstdoende techneut. Prutsers zijn het. Ik zou er boos om kunnen worden, maar dan kan ik wel aan de gang blijven. Helaas dus voor mij geen voice mail in de e mail.(planet ipb)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 21:41 

edske schreef:
nou, lekkere service van KPN, ik heb de helpdesk gebeld (tig minuten in de wacht, je kent het wel) en het blijkt dat mijn link van mijn kpn niet goed is. Er moeten aan de linkerkant 5 keuzes zijn, en jawel, bij mij zijn het er 4. Vrijdag gebeld. U wordt binnen 24 uur teruggebeld. Tuurlijk meid. Het zal wel 24 maanden zijn denk ik, want nog niets gehoord van de dienstdoende techneut. Prutsers zijn het. Ik zou er boos om kunnen worden, maar dan kan ik wel aan de gang blijven. Helaas dus voor mij geen voice mail in de e mail.(planet ipb)

na negen uur vannavond weer eens proberen, dan is het meestal wat rustiger, en zijn ze ook iets beter geschoold volgens mij

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 03:38 

edske schreef:

Je kan hier de KPN wel de schuld van geven, maar dit is toch helemaal je eigen fout, je hebt je mijnkpn omgeving niet correct geactiveerd met de activatiecode ( anders had je een IPB kopje gehad ) die nu zeer waarschijnlijk verlopen is ( jaar geldig ) anders werd hij niet doorgezet naar de 2e lijn. Oh en ze bellen je niet binnen 24uur terug, maar ze sturen je een brief met een nieuwe activatiecode. Hiermee dien je een nieuw account aan te maken via kpn.com/activeren. Zou kunnen zijn dat ze je nog even bellen dat er een brief aan komt, maar die kans acht ik niet zo groot helaas.

succes..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 03:41 

Haakmeer schreef:
edske schreef:

na negen uur vannavond weer eens proberen, dan is het meestal wat rustiger, en zijn ze ook iets beter geschoold volgens mij

's avonds zijn er juist vaak studenten aan het werk, wel hoger geschoold meestal, maar wel parttime. Rond het etenstijd is het ook vaak opvallend rustig valt me op. En over het algemeen is de wachtrij nooit meer langer dan een minuut.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 18:54 

Ja, ik zal wel iets fout hebben gedaan, ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Maar dat is hier geen punt. Het gaat mij om de service die KPN moet verlenen naar de klant toe. Ik kom mijn afspraken ook na. Het is echt geen gratis nummer hoor wat ik bel.
Nou inderdaad, heb de brief ontvangen, en het werkt nu wel. Blijft onfatsoenlijk om mensen zo lang in de wacht te laten staan en niet terugbellen na belofte. Slotje erop.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]