HORNY schreef:
ik geloof dat je wel hebt begrepen wat er stond dus
wat betreft het taal gebruik
dus loop mensen daar niet over afte zijken zijn niet allemaal met de nederlandse taal professioneel bezich als je maar snapt wat er staat
het gaat hier over wat je met je experian box kan en niet kan en niet over de nederlandse taal
en wat betreft het accoort gaan ben ik wel met je eens op het moment dat je daar accoord mee ging waren al de contracten zo nu is er een aanpassing in de wet die het heefd verandert al de andere profiders hebben hier gehoor aan gegeven alleen de kpn moet weer de mazen in de wet gaan gebruiken en weer uitzonderingen op de regel gaan maken
door te gaan zeggen al de contracten voor die datum worden stil zweigend verlengd met een jaar
en al de contracten na die datum kunnen na een jaar per maand worden opgezegt dit is echt weer spijker zoeken op laag water
Geheel offtopic, maar toch
Het is niet om je af te zeiken, absoluut niet, maar ik denk dat als je met wat aandacht zou posten het aantal taalfouten in je posts drastisch afneemt. In het bovenstaande stukje spel je bv eerst accoort, en later accoord. Je kan het dus wel laat je zien.
Geen probleem als iemand niet proffessional is in de nederlandse taal, ik ben zelf ook verre van perfect, maak ook zat fouten. En het mag overkomen als gezeik, we zijn hier om elkaar te helpen, maar even heel lullig gezegd, iemand die van de basis school afkomt moet beter kunnen schrijven als dat hier neer gezet word. Komt misschien heel erg hard over, maar het niveau van een basisschool leerling moet haalbaar zijn als je er maar wat tijd en energie in wilt steken. En als dat niet lukt heb je altijd nog een tekstverwerker met spellingscontrole. Kost jou maar een beetje extra tijd om de tekst even in een tekstverwerker te gooien en dan te posten en het maakt je teksten een stuk makkelijker te lezen.
En veel dingen zijn toch heel erg basis, en is de basis niet meer als een paar eenvoudige regeltjes. Een zin (zoals hier) start je met een hoofdletter, en een zin eindig je met een punt.
Ik hoop dat je dit niet negatief opvat maar als opbouwende kritiek. En als je wil is er een weg, iedereen kan leren, dus ook jij kan het leren. Je moet het alleen wel zelf ook willen en er energie in willen steken.