ik weet zeker dat ik niet de enige ben alleen de mensen die er last van hebben denk dat het ergens anders aan ligt bijvoorbeeld aan hun pc of webcam
je kan het heel simpel testen als je een speedtoch 780 wl hebt en je gaat naar
http://www.speedtest.nl je doet daar 10 maal de zelfde test dan zal je zien dat de upload een heel groot verschil zal hebben
ik heb dit getest bij meerdere van mijn kennissen die allemaal met het zelfde probleem komen te zitten zodra ze gaan msnen met de webcam dan loopt het na zo ongeveer 5 a 10 minuten vast ook videovergaderen met de webcam is geen optie krijg dan het zelfde probleem
had met mijn maad in het verleden nooit een probleem maar heefd nu sinds kort ook ipb en hebben nu dus ook hier het probleem heb zo wie zo een stuk of 4 adressen met het zelfde probleem en allen hebben dezelfde speedtouch wl 780 heb hem hier in de beginnen ook gehad maar ik ben nu 1 van de gelukkige bezitters van een siemens box en ik heb dus geen last meer van een wisselende upload en ook niet dat mijn webcam bevriest of vast loopt
heb het laatst bij een kennisje hier in het dorp getest door simpel weg een oude speetouch 510 op haar ipb lijn te zetten en zo dus weer internet binnen te halen en eens te testen of het dan wel wou met de webcam
en wat denk je totaal geen wisselende upload en ook het webcammen was geen probleem meer dus voor mij is het dan wel duidelijk
het webcam probleem zal hem vast en zeker in de onstabile upload van de speedtouch zitten
tenzij iemand mij anders kan vertellen waar het aanzou moeten liggen
want het komt hier op het forum toch regelmatich voor dat mensen hier problemen mee hebben