Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 04:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: "Klantenbinding KPN"
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2007 17:45 
Offline

Geregistreerd: vr 01 dec 2006 11:08
Berichten: 37
Oude klant KPN heeft langere opzegtermijn
DEN HAAG - De ‘KPN-familie’ kent sinds enkele dagen twee soorten leden: een lid met een opzegtermijn van twee maanden en een met een opzegtermijn van één maand.

Dat is het gevolg van de gewijzigde algemene voorwaarden van het communicatieconcern. ,,We hebben besloten dat mensen die na 1 augustus een abonnement afsluiten een opzegtermijn krijgen van één maand. Voor oude klanten handhaven we twee maanden voor het opzeggen,’’ aldus Eke Wolters van KPN.

In samenspraak met Consumentenbond en SER is besloten de opzegtermijn begin deze maand aan te passen. ,,Nu zijn de voorwaarden meer in lijn met de rest van de industrie. Onze concurrenten hanteren al langer één maand,’’ zegt Wolters. ,,Voor klanten met een contract van vóór 1 augustus 2007 verandert niets. De opzegtermijn van 2 maanden blijft daarop van toepassing. Inderdaad: als ze vergeten op te zeggen wordt het contract stilzwijgend verlengd.’’

De aanpassing komt net nu Economische Zaken serieus kijkt hoe de overstapproblematiek kan worden aangepakt. Nog te veel consumenten blijven hangen omdat bijvoorbeeld de opzegtermijn te lang is.


Wat ben ik toch dol op een bedrijf wat op deze manier aan “klantenbinding” doet!
Ik ben IPB´er van het 1ste uur en dat mag best gewaardeerd worden met betere voorwaarden….

Klantenbinding
• Het lukt niet om over te stappen naar een abonnement van Tiscali
• Het lukt niet om over te stappen naar HetNet

Bovenstaand lukt niet zonder eerste weer een analoge dan wel ISDN lijn aan te vragen terwijl dit KPN maatschappijen zijn…….

En hoe zorg je er als bedrijf voor dat je administratie een zooitje wordt met al die verschillende contractvormen?
Baal ervan maar ben gebonden aan KPN, @Home is geen haar beter…..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2007 18:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik probeer over te stappen van IPB van Planet naar Tiscali.
Scheelt toch tegen de 40 euro in de maand en de snelheid wordt dubbel.

Het is niet eenvoudig en ik twijfel steeds meer of ik het wel moet doorzetten......

Wat gaat er met mijn stukje koperdraad gebeuren als ik opzeg.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2007 19:09 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Robert,je kunt gewoon IPB opzeggen,en je komt vervolgens weer in de oude situatie terecht,namelijk analoog/isdn en adsl.Dat is het uitgangspunt voor de meeste providers op dit moment.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2007 19:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dat dacht ik ook maar het is anders.
Als ik bij Tiscali een aanvraagformulier invul dan ziet het er anders uit.

Je kan kiezen tussen:

- u heeft een analoge lijn / ISDN lijn

of

- U heeft kabel of VoIp.

Ik heb nu toch echt VoIp dacht ik.
Ik ga het nog eens bijna tot het einde invullen.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2007 19:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik heb nog even goed gekeken en het begint met de vraag wat voor internetverbinding ik heb.
Dat is ADSL via een andere provider.

Dan komt de vraag over de huidige vaste telefoonaanstuiting.
Ik heb geen normale telefoonaansluiting van KPN.
Ik heb geen ISDN-telefoonaansluiting van KPN.
Ik heb geen 'geen telefoonaansluiting'.
Maar wel, Anders, bijv. VoIP (telefonie via internet)

En daar gaat het denk ik al fout....;-)

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2007 23:17 
Offline

Geregistreerd: ma 08 jan 2007 21:31
Berichten: 97
Woonplaats: Apeldoorn
Nou een klantenbinding van wel twee hele maanden ... JEUH!!! :D

Echt iets om trots op te zijn als bedrijf :roll:

_________________
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling