Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 04:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: gratis sparen bij kpn
BerichtGeplaatst: di 17 jul 2007 22:40 

Voordeel bij kpn

Als bij kpn deelnemer kom je elke maand in aanmerking voor gratis (vaste of mobiele) belminuten, sms’jes of spaarpunten. Je voordeel kan oplopen tot maximaal 60 minuten/sms’jes of 1200 spaarpunten per maand.
Uit welke voordeelopties kan ik kiezen?
Je kunt kiezen uit gratis belminuten thuis, mobiele belminuten, sms'jes of spaarpunten. Je keuzemogelijkheden zijn afhankelijk van de KPN producten die je gebruikt. Heb je bijvoorbeeld een KPN telefoonabonnement voor vaste telefonie, dan kun je kiezen voor gratis vaste belminuten óf spaarpunten. De voordeelopties die je hebt, worden automatisch getoond aan de hand van de producten die je hebt opgegeven.

Moet ik aan minimale eisen voldoen om voor voordeel in aanmerking te
komen?

Ja, het gemiddelde van de opgetelde bedragen van je facturen over de afgelopen 4 kalendermaanden moet minimaal € 30,- per maand bedragen. Je krijgt binnen 4 werkdagen van ons bericht per e-mail hoeveel voordeel je ontvangt die maand. Des te meer producten of diensten je gebruikt van KPN, des te hoger je voordeel kan oplopen. Je voordeel kan namelijk oplopen van 15 (mobiele of vaste) belminuten/15 sms’jes/300 spaarpunten tot wel 60 (mobiele of vaste) belminuten/60 sms'jes/1200 spaarpunten per maand!

Welke abonnementen tellen mee bij de voordeelberekening?

Je kunt alle KPN abonnementen opgeven die binnen je huishouden gebruikt worden en op hetzelfde contractadres staan. De volgende producten/diensten tellen mee:

Telefoonaansluiting thuis: merk KPN

Mobiele telefoon abonnementen en prepaid: merk KPN

ADSL van KPN (het gedeelte dat op de KPN factuur wordt verrekend

Direct ADSL abonnement: merk KPN

Direct ADSL ONLY

Planet Internet internetabonnement

Digitenne abonnement

Mine (alleen als je een InternetPlusBellen abonnement hebt)

InternetPlusBellen

Kan ik mijn maandelijkse voordeel opsparen en meenemen naar de volgende maand(en)?

Je gratis belminuten en sms’jes zijn 1 maand geldig. Ongebruikte belminuten en sms’jes komen te vervallen. Opgebouwde spaarpunten blijven natuurlijk wel bewaard en zijn 3 jaar geldig.

Hoe weet ik wanneer ik mijn voordeeloptie kan gebruiken?

Je wordt via e-mail of SMS op de hoogte gesteld wanneer je je gratis belminuten, sms'jes of spaarpunten kunt gebruiken. Je kunt ook zelf online kijken op http://www.kpn.com/bijkpn

Moet ik nog wat doen om de gratis belminuten of sms'jes te kunnen gebruiken?

Nee, daar hoef je niets voor te doen; het voordeel gebruik je automatisch wanneer je gaat bellen of sms-en.

Hoe kan ik de voordeeloptie aanzetten of hoe wijzig ik de voordeeloptie?

Je kunt je voordeel activeren door in te loggen bij bij kpn en je KPN producten op te geven. Je wordt automatisch gevraagd je voordeeloptie te kiezen. De keuze die "aan" staat op het moment dat KPN voordeel bepaalt, is de keuze die u volgende maand krijgt uitgekeerd. Wil je je voordeeloptie wijzigen, dan kun je dit zelf (elke maand) doen. Je gaat naar http://www.kpn.com/bijkpn en klik op ‘mijn bij kpn gegevens’. Hier kun je onder de tab ‘wijzig gekozen voordeel’ je voordeeloptie wijzigen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2007 10:32 

Wat ze vandaag de dag al wel niet allemaal doen :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 12:09 

Ik heb me ook aangemeld.
Maar volgens mij schiet het geen meter op.
Het enige waar ik op kan sparen is IPB. Mijn eerste punten heb ik binnen nl 300 spaarpunten. WOW!!!! de goedkoopste aanbieding is een gigaset twinpack voor € 99,- of voor 19.800 spaarpunten.
Even snel uit mijn hoofd gerekend kan ik over een jaar of zes dat setje kopen :lol:
Schiet lekker op dus

Even correctie, er zijn toch nog goedkopere artikelen dan die twinset. Maar dan nog moet ik twee jaar sparen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 22:20 

Louwrens schreef:
Ik heb me ook aangemeld.
Maar volgens mij schiet het geen meter op.
Het enige waar ik op kan sparen is IPB. Mijn eerste punten heb ik binnen nl 300 spaarpunten. WOW!!!! de goedkoopste aanbieding is een gigaset twinpack voor € 99,- of voor 19.800 spaarpunten.
Even snel uit mijn hoofd gerekend kan ik over een jaar of zes dat setje kopen :lol:
Schiet lekker op dus

Even correctie, er zijn toch nog goedkopere artikelen dan die twinset. Maar dan nog moet ik twee jaar sparen.

Het is altijd mooi meegenomen, je kan ook een deel bij betalen
dat is beter dan de volle pond te betalen toch.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 23:30 

Daar heb je ook weer gelijk in.
Het is gratis dus eigenlijk mag ik niet klagen :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 10:00 

Ik wil helemaal niet sparen.....
Wat is dit in hemelsnaam voor onzin!

Ik wil gewoon een lager tarief voor mijn IPB ipv dat ik nu de artikelen, die ze zogenaamd wegggeven, loop te sponsoren.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]