Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 dec 2024 13:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Positieve ervaring
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 17:09 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Ondergetekende heeft vanmorgen rond 9 uur 0800-0505 gebeld omtrent een onderdeel wat naar ons toegezonden zou worden en wat nog niet gearriveerd was, en een storing voorgelegd.

Er was contact binnen 10 minuten met de 1e lijns. Deze verbond ons ongekend snel door met Multiplay. Deze persoon heeft vakkundig het probleem verholpen, het verzoek van hem was dat wij nog even de box zouden resetten (20sec). Daarna moesten wij even een test doen door even uit te bellen en zou hij direct terug bellen om te checken of er nog problemen waren met de telefonie of wifi. Dit heeft hij ook gedaan. Het onderdeel wordt binnen 5 werkdagen nagestuurd. Snel en vakkundig geholpen. Petje af, zo kan het dus ook. :D

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Positieve ervaring
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 17:42 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Rene schreef:
Snel en vakkundig geholpen. Petje af, zo kan het dus ook. :D


Natuurlijk :!:

Heb zelf een aantal weken intensief contact met case mgt en kan niet anders zeggen dat de persoon in kwestie er boven op zit !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 20:30 
Offline

Geregistreerd: ma 08 jan 2007 21:31
Berichten: 97
Woonplaats: Apeldoorn
"Zo kan het ook" ... zo hoort het ook! :D

_________________
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 21:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ik had vandaag een "klein" probleempje met mine. de verbinding van beide mine tuners vielen uit. dus gebeld met 0800-0505 (2 maal) en beide keren binnen 2 min contact! uiteindelijk bleek het een kwestie van de experia resetten te zijn. dus ik heb gelijk terug gebeld (dat was de 2de keer) dat de ticket niet verder behandeld hoefde te worden.

het kan toeval zijn, maar lijkt erop dat kpn de grootste problemen onder controle heeft...proficiat :lol:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 00:41 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
ik heb vandaag zelfs een keer meer dan 10minuten zitten wachten op een telefoontje :O

Na 8uur werd het overigens wel veel drukker..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 01:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
blizzaa schreef:
ik heb vandaag zelfs een keer meer dan 10minuten zitten wachten op een telefoontje :O

Na 8uur werd het overigens wel veel drukker..


dat klopt! want wat ik al eerder schreef: vanmiddag was ik er twee maal doorheen binnen 1 minuut. maar toen ik vanavond belde over dat dns "probleempje" moest ik 17 min wachten. dus hiermee het bewijs: blizzaa is en echte kpn medewerker :lol:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 08:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Het is fijn om te horen dat het roer is omgegooid, Het ligt ook niet allemaal aan de helpdesk medewerkers. :wink: :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 10:56 
10 minnuten geen klant aan de lijn vind ik ook niet leuk meer. :cry:


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 11:17 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
:D :lol: :wink: Ontwenningsverschijnselen :wink: :lol: :D

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 11:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Rene schreef:
:D :lol: :wink: Ontwenningsverschijnselen :wink: :lol: :D

Als je nu maar niet gaat roken. :shock: :lol: :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 12:15 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
ikke schreef:
10 minnuten geen klant aan de lijn vind ik ook niet leuk meer. :cry:


haha ik ook niet, ben benieuwd wanneer de eerste mensen ontslagen worden, omdat het te rustig wordt :wink:

Denk dat ze eerst Antwerpen en Breda weer af gaan bouwen, en dat de meeste Groningers mogen blijven.

Overigens vanaf maandag werken de telefonie/wifi en analyzeteams van 8tot22uur, niet meer tot 5uur dus, betekend ook dat de wachtrij `s avonds zal afnemen. Echter werken ze in Antwerpen en Breda maar tot 20uur, ben benieuwd!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 12:35 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
blizzaa schreef:
ikke schreef:
10 minnuten geen klant aan de lijn vind ik ook niet leuk meer. :cry:


haha ik ook niet, ben benieuwd wanneer de eerste mensen ontslagen worden, omdat het te rustig wordt :wink:

Denk dat ze eerst Antwerpen en Breda weer af gaan bouwen, en dat de meeste Groningers mogen blijven.



Als de remmen weer vol los gaan en het produkt weer volop gepromoot gaat worden icm Mine verwacht ik weer genoeg "werk" !

Je dacht toch niet dat de aandeelhouders hier blij mee zijn ? Die willen toch rendement zien ?!

http://www.kpn.com/kpn/show/id=832513


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 maart 2007 14:00 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Onderdeel is binnen, maar het verkeerde type. Nu kan ik het wel aansluiten, :shock: maar... laat ik toch maar even bellen, het geeft zo'n rotzooi... 8) Het werd mij afgeraden door de HD :lol: :D :lol: Bijgevoegede formulier met opdracht klopte, onderdeel niet en de bijgevoegde brief van de klantenservice vermeld een ander product. Bij logistiek iemand niet helemaal wakker geweest, of tijd voor een coup a soup.

De andere zaken toch nog maar even voorgelegd, inclusief het feit dat ik waarschijnlijk de broer van osama bin laden in mijn siemens box verstopt heb zitten :twisted: Er komt dinsdag een monteur met wederom een siemens box. Tijdens onze chat van precies 45 minuten werd de verbinding verbroken, terwijl alle waardes gecontroleerd waren. Deze melding kon ook gelijk meegenomen worden.

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 maart 2007 19:36 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Rene schreef:
Onderdeel is binnen, maar het verkeerde type.

Vraag mij af wat je met het "onderdeel" bedoeld :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 maart 2007 02:51 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Een voedingsadapter :D 18V is een beetje veel voor een Siemens box :twisted: Een Thomson gebruikt volgens mij wel 18V. Opdrachtbon voor logistiek vermelde duidelijk een Siemens, en volgens de bijgevoegde brief zou het onderdeel bestemd moeten zijn voor onze Digitenne aansluiting.........alleen.... (inkoppertje)......wij hebben geen Digitenne.

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling