Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 11:54 
Offline

Geregistreerd: vr 09 feb 2007 11:25
Berichten: 8
Ik heb op dit forum gelezen dat er nieuwe firmware is.
Ik heb de experiabox al gereset maar dit geeft geen resultaat, nog steeds dezelfde firmware.
Ik heb sinds 3 maanden problemen met bellen (verbinding wordt verbroken en geen ingesprek toon).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 12:01 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
De nieuwe firmware wordt batchgewijs geladen dus je zult even geduld moeten hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 12:19 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Beste Maarten,
Kan je wat duidelijker zijn over "batchgewijs" en "geduld moeten hebben".
Zelf heb ik versie 1.38 uit juni 2006.
Wij leven nu 8 maanden verder, hoezo geduld hebben.
Batchgewijs, is dat per regio, of per stad, of per groep "klagers" per onderwerp??
Wat is er met deze firmware veranderd cq verbeterd ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Even geduld?
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 12:27 
Offline

Geregistreerd: vr 09 feb 2007 11:25
Berichten: 8
Het "even geduld" moet je bij KPN wel heel ruim nemen!!!
Zelf zit ik sinds 21 december op antwoord te wachten van de technische dienst, na 5x ruim een uur aan de telefoon te hebben gezeten om de "helpdesk" te bereiken.
Het is dat ik geen andere keus heb dan KPN (op Tele2 na).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 12:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
heb je problemen met deze versie dan?

Ik heb dezelfde versie en draai dit zonder problemen, ga je naar een andere versie moet je maar afwachten wat je dan krijgt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 12:50 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
@haakmeer,
als je het tegen mij hebt: ja, ik heb problemen met de EB zoals hij nu is.
Nadat de EB geplaatst was deed deze niets anders dan zichzelf regelmatig (soms wel 6 keer per uur) reseten.
Eerst zou dit aan de adapter liggen, maar nadat de EB omgeruild was begon het resetten opnieuw.
Het bleek uiteindelijk overbelasting van de box te zijn.
Nadat ik het aantal connectie's van mijn P2P programma had gehalveerd bleef en blijft de EB gewoon werken, echter het downloaden is dramatisch teruggelopen.
Dus zit ik met smart te wachten op een firmware update zodat de EB beter kan functioneren.
Voorheen had ik adsl verbinding met een speedtouch 510 (uit de primafoon winkel) en nooit een probleem.
Nu is het thuis onderhandelen wie welk programma kan/mag gebruiken zonder de ander in de weg te zitten (online spelletjes ism skype en andere verbindings software)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even geduld?
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 13:12 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
GeeJee schreef:
Het "even geduld" moet je bij KPN wel heel ruim nemen!!!
Zelf zit ik sinds 21 december op antwoord te wachten van de technische dienst, na 5x ruim een uur aan de telefoon te hebben gezeten om de "helpdesk" te bereiken.
Het is dat ik geen andere keus heb dan KPN (op Tele2 na).


Geduld is een schone zaak :wink:
Natuurlijk is het niet normaal dat je zo lang moet wachten en wellicht is je ticket gesloten ?! Rest helaas niks anders dan opnieuw contact op te nemen met de HD (bij voorkeur in de avond) en je laten doorverbinden met de tweedelijns en refereer dan naar bovengenoemde !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even geduld?
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 13:19 
Offline

Geregistreerd: vr 09 feb 2007 11:25
Berichten: 8
Ga ik zeker doen, Maarten.
Na het weekend ga ik maar weer eens bellen.
Ik heb trouwens ook problemen met "Mijn KPN". 9 Van de 10 keer krijg ik de melding dat IPB niet beschikbaar is voor mij als ik heb ingelogd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even geduld?
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 13:25 
Offline

Geregistreerd: vr 09 feb 2007 11:25
Berichten: 8
GeeJee schreef:
Ga ik zeker doen, Maarten.
Na het weekend ga ik maar weer eens bellen.
Ik heb trouwens ook problemen met "Mijn KPN". 9 Van de 10 keer krijg ik de melding dat IPB niet beschikbaar is voor mij als ik heb ingelogd.


Heb net even gekeken op "Mijn KPN". Vandaag werkt het!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 13:31 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
vankooten schreef:
Beste Maarten,
Kan je wat duidelijker zijn over "batchgewijs" en "geduld moeten hebben".
Zelf heb ik versie 1.38 uit juni 2006.
Wij leven nu 8 maanden verder, hoezo geduld hebben.
Batchgewijs, is dat per regio, of per stad, of per groep "klagers" per onderwerp??
Wat is er met deze firmware veranderd cq verbeterd ?


Een van de punten zou moeten zijn dat de gesprekken niet meer na 13,5 minuten worden verbroken.Wat er verder in detail gewijzigd is laat men over het algemeen niet zo snel weten.Tevens zou er later dit jaar nog een update moeten komen waarbij telefonie en internet "apart" van elkaar functioneren.Een andere wijziging is het server gedeelte.
Het mooiste zou eigenlijk zijn dat een HD medewerker van KPN ons laat weten welke firmware wat behelst zodat we dat in een overzicht kunnen opnemen.

Het batchgewijs updaten en welke criteria men daarvoor gebruikt kan ik je niet zo een twee drie vertellen.Sorry.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 13:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
vankooten schreef:
@haakmeer,
als je het tegen mij hebt: ja, ik heb problemen met de EB zoals hij nu is.
Nadat de EB geplaatst was deed deze niets anders dan zichzelf regelmatig (soms wel 6 keer per uur) reseten.


Ok sorrie,
maar sommigen kicken erop om een andere firmware te nemen, terwijl het niet nodig is/was.
De weg terug is nl meestal niet.

Gewoon savonds tegen 9 uur half 10 bellen, de kans is groot dat je dan wel iemand krijgt met inzicht in deze materie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 22:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ik wilde ook wel die nieuwe firmware. waarom? ach bied iets nieuws dus leek mij wel wat :lol: echter...dikke pech :cry: ze kunnen hem niet laden in de eb. alleen als die vanzelf uitrolt kan het wel...dus voor mij geduld hebben.

echter heb ik nog steeds 1.38 :roll: de tussenliggende firmware (1.40) heb ik ook nooit gehad.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2007 21:01 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Ook ik heb problemen met de kpn, en volgens een mevr van de hd moest ik hier maar eens kijken. Bij ons is het zo: wij hebben sinds augustus 2006 internet +bellen en alles ging goed, top.
Helaas tot eind november.

Dus ik op 5 dec maar eens gebeld, wat is het probleem: internet gaat super nooit een probleem, alleen de telefonie werkt soms gewoon niet we kunnen soms niet bellen of gebeld worden, ook valt een gesprek na een tijdje zomaar uit, heel raar. Nu beloven ze dat ik terug gebeld word, maar helaas doen ze dat niet. Vanaf 5 dec 2006 tot nu 13 febr 2007 zelf 4 maal gebeld maar ze kunnen er niets aan doen, moet iemand van de technische dienst doen, maar ja die reageren gewoon niet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2007 23:17 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@arend:zou je svp een nieuw topic willen openen ? Je plaatst nu een vraag in een lopend topic met als gevaar dat niet iedereen het gaat lezen.
Bvd


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 15:05 
Offline

Geregistreerd: vr 09 feb 2007 11:05
Berichten: 23
Woonplaats: Tiel
arend schreef:
Ook ik heb problemen met de kpn, en volgens een mevr van de hd moest ik hier maar eens kijken. Bij ons is het zo: wij hebben sinds augustus 2006 internet +bellen en alles ging goed, top.
Helaas tot eind november.

Dus ik op 5 dec maar eens gebeld, wat is het probleem: internet gaat super nooit een probleem, alleen de telefonie werkt soms gewoon niet we kunnen soms niet bellen of gebeld worden, ook valt een gesprek na een tijdje zomaar uit, heel raar. Nu beloven ze dat ik terug gebeld word, maar helaas doen ze dat niet. Vanaf 5 dec 2006 tot nu 13 febr 2007 zelf 4 maal gebeld maar ze kunnen er niets aan doen, moet iemand van de technische dienst doen, maar ja die reageren gewoon niet.


Dit had je vast al een keertje voorbij zijn komen...

31-01-2007 10:28 uur. Ongewild verbreken telefoonverbinding bij InternetPlusBellen Er is een probleem geconstateerd bij de zilveren KPN Experia Box. Na enige tijd kan bij een telefoongesprek de (telefoon) verbinding worden verbroken. Dit gebeurt alleen als u gebeld wordt door een beller van wie het nummer niet te zien is. Rond half maart wordt het probleem automatisch verholpen door een update op afstand van uw Experia Box. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen. Onze excuses voor het ongemak.

Groet René H.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling