Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 16 dec 2006 16:14 
Offline

Geregistreerd: zo 03 dec 2006 23:23
Berichten: 8
Op "Mijn KPN" kun je je IPB telefoonrekening online bekijken.
Echter telkens als ik probeer mijn gesprekskosten te bekijken, komt er alleen een mededeling in het rood dat er iets is misgegaan met het ophalen van de gegevens.
(Ik ben gemigreerd van ISDN naar IPB, aansluiting werkt naar behoren)

En regelmatig kan ik het gehele factuurscherm niet in.
Zijn er meer mensen die hiermee ook problemen hebben?

Eindelijk (12 februari 2007) is dit opgelost!!
Hulde aan KPN die dit binnen 3 maanden heeft opgelost.


Laatst bijgewerkt door Gerrit Zalm op di 13 feb 2007 23:15, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec 2006 16:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik kan de gegevens wel zien maar er is wel iets "vreemds" mee aan de hand...:-)

Ik zie gegevens staan, ook met bedragen.
En na een paar dagen is het weg en begint het weer opnieuw bij 0,00...:-)
Dit heb ik nu al een keer of 4-6 gehad.

Ik begin me af te vragen of ik die kosten ooit wel eens mag/kan betalen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 02:13 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Ik heb nu twee maanden ipb van kpn, zeer tevreden. Zelfs over de factuur ben ik tevreden deze is nl. al twee maanden €0,=.
Ik weet dat ik het eerste half jaar gratis bel maar dat het adsl gedeelte ook gratis is wist ik niet.
Ook bij telefoonrekening online krijg ik geen bedragen of gespekken te zien, alleen mij laatste twee facturen van de vaste telefonie staan er nog in. Zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 09:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
DomBo schreef:
Ik heb nu twee maanden ipb van kpn, zeer tevreden. Zelfs over de factuur ben ik tevreden deze is nl. al twee maanden €0,=.
Ik weet dat ik het eerste half jaar gratis bel maar dat het adsl gedeelte ook gratis is wist ik niet.
Ook bij telefoonrekening online krijg ik geen bedragen of gespekken te zien, alleen mij laatste twee facturen van de vaste telefonie staan er nog in. Zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? :P


Die rekening komt echt wel. Misschien is het beter om zelf te bellen. als je die rekening pas over een half jaar krijgt is minder leuk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 13:18 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Waarom bellen a €10 euro cent ? Om de rotzooi voor hun op te lossen ? Als je weet wat de kosten (abbo) zijn, gewoon apart zetten, en laten zij maar contact zoeken. Ze komen heus wel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 21:45 
Offline

Geregistreerd: di 07 nov 2006 00:00
Berichten: 31
Ik heb hier ook al twee keer een rekening met een 0 bedrag erop gehad.
Maar moet ook zeggen dat het voip gedeelte pas na 1,5 maand werkte.

Verders kreeg ik ook het advies van de HD om voorlopig niets te betalen, voordat alles goed werkte.

We zullen wel zien waar het schip strand, wand nu vanavond hier weer een storing, en internet en voip werkt weer niet.

Gelukkig is het draadloos netwerk van de buurvrouw niet beschermd, zodat ik toch op internet kan komen. :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 21:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
peterU schreef:
Gelukkig is het draadloos netwerk van de buurvrouw niet beschermd, zodat ik toch op internet kan komen. :P

hoewel wellicht begrijpelijk, toch het advies hiermee uit te kijken. formeel is dit strafbaar.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 22:22 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Louwrens schreef:
DomBo schreef:
Ik heb nu twee maanden ipb van kpn, zeer tevreden. Zelfs over de factuur ben ik tevreden deze is nl. al twee maanden €0,=.
Ik weet dat ik het eerste half jaar gratis bel maar dat het adsl gedeelte ook gratis is wist ik niet.
Ook bij telefoonrekening online krijg ik geen bedragen of gespekken te zien, alleen mij laatste twee facturen van de vaste telefonie staan er nog in. Zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? :P


Die rekening komt echt wel. Misschien is het beter om zelf te bellen. als je die rekening pas over een half jaar krijgt is minder leuk.


Heb gebeld ze snappen er zelf ook niets van wordt na de kerst terug gebeld.
Update volgt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Rekeningen van €0,00
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 02:53 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Eindelijk een telefoontje van KPN, zo als bijna gebruikelijk is er weer iets fout gegaan. De meneer die ik eerder aan de telefoon had had een terugbel afspraak geplaatst voor de zelfde avond :shock: .

De mevrouw die ik nu aan de telefoon had verontschuldigde zich voor de fout van haar collega. Zij belde naar mij om een nieuwe terugbel-afspraak temaken.
Hij is gepland op 8 januari 2007 tussen 16:00 en 18:00 uur.
Ik ben benieuwd, word vervolgd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Rekeningen van €0,00
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 17:39 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Vol verwachting klopt ....... sinterklaas is geweest. de kerstman, oud en nieuw zijn voorbij gegaan en ook 8 januari.
En wederom geen KPN aan de telefoon.
Ben benieuwd


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 10:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 05 okt 2006 14:29
Berichten: 37
Hier bij mij precies hetzelfde. Nu al 3 maanden een mooie rekening van o euro.

even gebeld en de helpdesk snapt er ook niets van, ik wordt teruggebeld binnen een week. Even afwachten maar.

DomBo schreef:
Ik heb nu twee maanden ipb van kpn, zeer tevreden. Zelfs over de factuur ben ik tevreden deze is nl. al twee maanden €0,=.
Ik weet dat ik het eerste half jaar gratis bel maar dat het adsl gedeelte ook gratis is wist ik niet.
Ook bij telefoonrekening online krijg ik geen bedragen of gespekken te zien, alleen mij laatste twee facturen van de vaste telefonie staan er nog in. Zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 15:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 11 jan 2007 15:29
Berichten: 43
hebben jullie beide 1369 gebeld ter activatie van internetplusbellen? daar kan het aan liggen. hebben jullie het nog niet gebeld, dan is het erg vreemd dat telefonie uberhaubt gedaan heeft, maar ja laten we daar niet over klagen!
als je alsnog 1369 belt, dan wordt het geactiveerd en zul je ook facturen binnen krijgen.

Bel je 1369 niet, dan zal je op den duur helemaal niets meer kunnen, dus doe dit zo snel mogelijk! :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 16:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 sep 2006 09:05
Berichten: 25
Hebben jullie al geprobeerd via de "oude" breedbandportal?
http://breedbandportal.kpn.com
Klik onderop de rechter artikel: "Online rekening bekijken"

Er opent nu een pop-up met een lijst met rode zinnen.
Ongeveer in het midden staat: Online rekening bekijken
Direct link voor de luie mens

Log daar in met je (werkende!) MijnKPN account.
Daar kun je vervolgens je facturen in bekijken!

_________________
KPN MPHD


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:24 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
sazzefraz schreef:
hebben jullie beide 1369 gebeld ter activatie van internetplusbellen? daar kan het aan liggen. hebben jullie het nog niet gebeld, dan is het erg vreemd dat telefonie uberhaubt gedaan heeft, maar ja laten we daar niet over klagen!
als je alsnog 1369 belt, dan wordt het geactiveerd en zul je ook facturen binnen krijgen.

Bel je 1369 niet, dan zal je op den duur helemaal niets meer kunnen, dus doe dit zo snel mogelijk! :)


Heb net de laatste factuur van het vaste net gehad.
De spliter heb ik er ook tussen uit dus het portateren is ook al votooid, heb keurig een brief en mail van Kpn gekregen dat alles over gezet is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:26 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Corvector schreef:
Hebben jullie al geprobeerd via de "oude" breedbandportal?
http://breedbandportal.kpn.com
Klik onderop de rechter artikel: "Online rekening bekijken"

Er opent nu een pop-up met een lijst met rode zinnen.
Ongeveer in het midden staat: Online rekening bekijken
Direct link voor de luie mens

Log daar in met je (werkende!) MijnKPN account.
Daar kun je vervolgens je facturen in bekijken!


Alles staat daar op € o,oo.
Mijn broer heeft het zelfde


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling