Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Klachten!!!!!!!
BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2006 22:44 
Ik heb beetje rond zitten vragen ik weet niet waarom mensen zoveel te klagen hebben over internet+bellen.

ik denk en ik weet bijna zeker dat bij 95% of meer van de klanten ipb geen problemen opleverd.
Als dat zo is is het heel vaak op klantlokatie.

Als je ziet dat kpn nu bijna een half miljoen ipb klanten heeft en nog steeds met 20.000 aanmeldingen per week zou ik denken waarom klagen consumenten als ze het toch willen hebben.

Net zoals bij radar alleen maar oudjes die zaten te zeuren, iedereen zeurt over ik heb geen telefonie en of internet en eentje zit leuk te vertellen ik wacht al 6 maanden op een aansluiting. ze zeiken maar willen het wel hebben.
Dat vond ik wel grappig, net zoals die mr of mvr ik heb al voor 300 euro gebeld naar kpn een gezond persoon doet dat niet.

zo dit wilde ik even kwijt.

Berichttitel: Re: Klachten!!!!!!!
BerichtGeplaatst: za 16 dec 2006 00:10 

AK47 schreef:

Dat mag hier :!:

Het gaat met veel aansluitingen goed,maar absoluut gezien zijn er ook heel wat mensen die problemen hebben.Het oplossen daarvan gaat nou niet echt geweldig,deels omdat de oorzaak onduidelijk en deels omdat .....
(vul maar in)

Het is alleen wel vervelend als je bij die laatste groep hoort nietwaar ? :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 16 dec 2006 12:05 

AK47 schreef:
Als je ziet dat kpn nu bijna een half miljoen ipb klanten heeft en nog steeds met 20.000 aanmeldingen per week zou ik denken waarom klagen consumenten als ze het toch willen hebben.

Omdat men goedkoper uit is dan wat ze nu hebben. :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2007 14:45 

Marcel schreef:
AK47 schreef:

Omdat men goedkoper uit is dan wat ze nu hebben. :wink:

En omdat ze misleid worden door KPN.
Hele mooie advertenties maar een goed product leveren voor een ieder die daar gewoon voor betaald schijnt niet mogelijk te zijn.

Als bij jou het ontvangst van de TV steeds uit zou vallen dan zou je toch ook niet tevreden zijn?
Ondanks dat heel veel mensen toch wel gewoon beeld hebben zou dat denk ik niet een reden zijn om na bijvoorbeeld een maand verschrikkelijk de pest in te hebben en dus steeds erger te gaan klagen....toch?

Goeten jan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2007 17:26 

Ik kan je zeggen dat ik Het Net 4 maanden de tijd heb gegeven.
zowel Het Net en de KPN zijn niet in staat in 4 maanden het
probleem op te lossen.

Heb dan ook vandaag de boel opgezegt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 12:47 

Ik sluit me aan bij de voorgaande meldingen....
Als er nou gesproken wordt over 1 of enkele incidenten...
het zijn in dit geval wel heeeeeeeeeel veel incidenten....

Komt er nog bovenop dat de service beneden de maat is....
en de vriendelijkheid/klantgerichtheid is ook soms ver te zoeken....
(de meeste zijn capabel, maar er zitten er toch een aantal tussen daar bij de helpdesk..... een trap onder hun achterste zijn ze soms waard....)

Sjee.... problemen zijn niet erg.... maar als je ziet hoe sommigen in ellende blijven zitten..... de wijze van benadering en oplossingsgericht denken kan stukken beter....

Maar ja.... we spreken over incidenten, niet?
Grtz, Peer111

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 13:28 

AK47 schreef:
Ik heb beetje rond zitten vragen ik weet niet waarom mensen zoveel te klagen hebben over internet+bellen.

ik denk en ik weet bijna zeker dat bij 95% of meer van de klanten ipb geen problemen opleverd.
Als dat zo is is het heel vaak op klantlokatie.

Net zoals bij radar alleen maar oudjes die zaten te zeuren, iedereen zeurt over ik heb geen telefonie en of internet en eentje zit leuk te vertellen ik wacht al 6 maanden op een aansluiting. ze zeiken maar willen het wel hebben.
Dat vond ik wel grappig, net zoals die mr of mvr ik heb al voor 300 euro gebeld naar kpn een gezond persoon doet dat niet.

Ik wil niet zeuren of zoiets, maar klachten moet je heel serieus behandelen. Hier gaat behoorlijk wat fout bij de KPN. Voorbeeld: Iemand wil IPB op zeggen voor zijn vader(die dood is gegaan) en de persoon in kwestie is en wordt als een hond behandeld. Ook het opzeggen was volgens de KPN mogelijk na een jaar. Dit zijn gewoon zaken die hier in NEDERLAND niet thuis horen en hellemaal niet bij een instelling als de KPN. SCHANDELIJK EN BELACHELIJK.

Verder ben ik het wel een met het bovenstaande. Als hier in NEDERLAND ook maar iets niet goed gaat en dat is een mug, dan begint geheel NEDERLAND te schreeuwen als pas geboren biggetjes. Want als 90 a 95 % goed is, dan moeten wij zoiets niet opblazen. Ik denk dat UPC meer klachten heeft als de KPN, maar hier zijn de mensen al in berust. :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 14:15 

peer111 schreef:
Ik sluit me aan bij de voorgaande meldingen....
Als er nou gesproken wordt over 1 of enkele incidenten...
het zijn in dit geval wel heeeeeeeeeel veel incidenten....

Komt er nog bovenop dat de service beneden de maat is....
en de vriendelijkheid/klantgerichtheid is ook soms ver te zoeken....
Het gras is bij de buren niet veel groener.
Maar nog altijd groener dan bij mijn vorige adsl / telecom provider.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 15:55 

Misschien help het, als wij weer een massal aan Kassa Vara,
en Radar Tros gaan vragen, of zij weer eens opnieuw aadacht hieraan willen besteden.

Mogelijk worden zij dan eens wakker van hun eiegen geklooi.
Ik kan het niet anders noemen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 23:46 

Ben een Mac gebruiker en heb IPB al een tijd. Ook al wordt een Mac niet ondersteund door KPN, ik heb bijna nooit ergens last van. Ik ben juist redelijk tevreden. Ok, als ik veel torrents heb lopen dan is telefoneren een ramp. Maar dat is het logische gevolg van minder bandbreedte. Enige 2 minpunten vindt ik de upload snelheid (heb een 6mb/768kb abbo) bij grote mail. Ik krijg daar af en toe nog geen 6Mb mee weg. En de downloadsnelheid is niet altijd super. Ik zit op een afstand van 500 meter vanaf de centrale en ik verwachtte eigenlijk een groot verschil met mijn voorgaande abbo (Multikabel 4mb/1mb) maar dat valt dus wel tegen. Speedtest geeft een score van ±5000.

Ik hoop dus nog wel even de snelheidsverhoging binnenkort (12Mb ofzo :lol: )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 00:26 

Wouter schreef:
Ben een Mac gebruiker en heb IPB al een tijd. Ook al wordt een Mac niet ondersteund door KPN, ik heb bijna nooit ergens last van. Ik ben juist redelijk tevreden. Ok, als ik veel torrents heb lopen dan is telefoneren een ramp. Maar dat is het logische gevolg van minder bandbreedte. Enige 2 minpunten vindt ik de upload snelheid (heb een 6mb/768kb abbo) bij grote mail. Ik krijg daar af en toe nog geen 6Mb mee weg. En de downloadsnelheid is niet altijd super. Ik zit op een afstand van 500 meter vanaf de centrale en ik verwachtte eigenlijk een groot verschil met mijn voorgaande abbo (Multikabel 4mb/1mb) maar dat valt dus wel tegen. Speedtest geeft een score van ±5000.

Ja maar bij mij werkt het al niet meer als de computer uitstaat.
Ik heb het helemaal gehad daarmee.

Natuurlijk kan het bij een aantal mensen goed werken, maar gezien de problemen worden er dat steeds minder

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 00:28 
Site Admin

Wouter schreef:

dat zal dan een kwestie van updaten van je abonnement worden; staan geen snelheidsverhogingen te verwachten op dit moment :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 08:17 

jwagenaar schreef:
Wouter schreef:

dat zal dan een kwestie van updaten van je abonnement worden; staan geen snelheidsverhogingen te verwachten op dit moment :wink:

Daar ga ik niet meer op wachten, 4 maanden met een bijna niet werkende telefoon, en er wel voor betalen. KPN en Het Net moesten zich
diep schamen, het is gewoonweg schandalig hoe zij met klanten en problemen omgaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 16:22 

ach ja, bij elke verandering gaat er welleens iets mis. het zou vreemd zijn als het vlekkeloos verloopt. Maar goed, ik zit op de technische helpdesk, dus ik krijg alleen maar mensen aan de telefoon die al een probleem hebben.

Ik moet er wel bij zeggen, dat zeker 75% van de gevallen te maken heeft met problemen die de klant zelf veroorzaakt.

Met stip op nummer 1:

Verkeerd aangesloten. Echt waar, de mogelijkheden zijn eindeloos. Het is erg belangrijk dat je alles aansluit op de hoofdaansluiting. meestal begint de telefoonlijn in de meterkast, het is/ra punt. Dit ziet eruit als een langwerpig wit doosje. Hier moet het aangesloten worden met de bijgeleverde kabels, anders treed er signaalverlies op. Dit heeft te maken met het digitale signaal wat niet te vergelijken is met het analoge signaal waar je eerst gebruik van maakte. sluit je het toch ergens anders aan, dan kan het zijn dat je na een dag of 10 na activering geen verbinding meer hebt. (dan is het nml volledig digitaal)

Maar goed, ik wil niet zeggen dat het altijd bij de klant zelf ligt, in sommige gevallen kan het inderdaad aan de apparatuur liggen. Wat daarvan op nummer 1 staat is het volgende:

ongeveer 10 dagen na activering (1369 bellen) Gaat de splitter storen. Dit komt omdat de splitter eigelijk alleen bedoeld is voor het splitten van telefonie en adsl signaal. AAngezien na ongeveer 10 dagen nog maar 1 signaal binnenkomt, nml het digitale signaal, is de splitter overbodig. Het gebeurd wel eens dat de splitter het niet meer begrijpt en het beter zou werken wanneer je het er tussenuit haalt. Dan zou je de hoofdaansluiting direct moeten aansluiten op ADSL van de experiabox. (het je een zwarte experiabox? dan is het de poort DSL) vervolgens even de experiabox uitzetten voor 30 seconden, en dan weer aan. dan zu het opgelost moeten zijn.

Maar meestal is het verwijderen niet nodig. Dus werkt het gewoon, blijf er dan lekker vanaf! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 16:36 

sazzefraz schreef:
ach ja, bij elke verandering gaat er welleens iets mis. het zou vreemd zijn als het vlekkeloos verloopt. Maar goed, ik zit op de technische helpdesk, dus ik krijg alleen maar mensen aan de telefoon die al een probleem hebben.

Ik moet er wel bij zeggen, dat zeker 75% van de gevallen te maken heeft met problemen die de klant zelf veroorzaakt.

Met stip op nummer 1:

Verkeerd aangesloten. Echt waar, de mogelijkheden zijn eindeloos. Het is erg belangrijk dat je alles aansluit op de hoofdaansluiting. meestal begint de telefoonlijn in de meterkast, het is/ra punt. Dit ziet eruit als een langwerpig wit doosje. Hier moet het aangesloten worden met de bijgeleverde kabels, anders treed er signaalverlies op. Dit heeft te maken met het digitale signaal wat niet te vergelijken is met het analoge signaal waar je eerst gebruik van maakte. sluit je het toch ergens anders aan, dan kan het zijn dat je na een dag of 10 na activering geen verbinding meer hebt. (dan is het nml volledig digitaal)

Maar goed, ik wil niet zeggen dat het altijd bij de klant zelf ligt, in sommige gevallen kan het inderdaad aan de apparatuur liggen. Wat daarvan op nummer 1 staat is het volgende:

ongeveer 10 dagen na activering (1369 bellen) Gaat de splitter storen. Dit komt omdat de splitter eigelijk alleen bedoeld is voor het splitten van telefonie en adsl signaal. AAngezien na ongeveer 10 dagen nog maar 1 signaal binnenkomt, nml het digitale signaal, is de splitter overbodig. Het gebeurd wel eens dat de splitter het niet meer begrijpt en het beter zou werken wanneer je het er tussenuit haalt. Dan zou je de hoofdaansluiting direct moeten aansluiten op ADSL van de experiabox. (het je een zwarte experiabox? dan is het de poort DSL) vervolgens even de experiabox uitzetten voor 30 seconden, en dan weer aan. dan zu het opgelost moeten zijn.

Maar meestal is het verwijderen niet nodig. Dus werkt het gewoon, blijf er dan lekker vanaf! :wink:

Daar ben ik het niet mee eens!!!!!!!!

Ik heb het geheel door een KPN monteur laten aansluiten,

heb er zelf niets aan gedaan, ook later niet. alleen naar een week de splitter verwijderd, nadat ik met ** geen kistoon meer hoorde.

Maar het is voor de gekke, dat het na 4 maanden niet is opgelost.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]