Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2006 16:10 
Offline

Geregistreerd: zo 01 okt 2006 19:10
Berichten: 5
tijdens het bellen wordt nu iedere keer na ongeveer 15 min de verbinding verbroken. Is hierover iets bekend ??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2006 17:13 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Je zou op de storingen pagina kunnen kijken of het een regionaal probleem is. Als dit (nog) niet bekend is kan het ook een storing zijn bij jouw EB.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 10:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
rrunia schreef:
tijdens het bellen wordt nu iedere keer na ongeveer 15 min de verbinding verbroken. Is hierover iets bekend ??


Ik denk dat het op de klok af 14 1/2 minuut is :wink:
Als dat zo is dan is deze problematiek binnen KPN niet nieuw ! Maak je ook gebruik van P2P programma's ? Telefoneer je met Dect of een gewoon toestel ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 12:38 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
@Maarten, kan je dit nader toelichten? Dat van P2P is voor mij duidelijk maar die 14.5 minuten en DECT roepen wat vragen op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 15:42 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
wopper schreef:
@Maarten, kan je dit nader toelichten? 14.5 minuten en DECT roepen wat vragen op.


Er zijn meer mensen waarbij de verbinding na 14 1/2 minuut spontaan verbreekt.Probleem zit waarcshijnlijk bij KPN.(als het ook bij een gewone telefoon zo is)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 16:20 
Offline

Geregistreerd: ma 11 dec 2006 14:54
Berichten: 10
Ik heb dit ook, maar alleen bij bepaalde nummers. Verder geen klachten over het bellen.

Echter, bij sommige nummers verbreekt de verbinden na ongeveer 15 minuten. Bij een ander nummer na ongeveer 45 minuten (alleen bij mijn vrouw, die belt zo lang :wink: ).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 17:16 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
lollystock schreef:
(alleen bij mijn vrouw, die belt zo lang :wink: ).


Ok,dat is een ingebouwde timer :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 21:19 
Offline

Geregistreerd: zo 01 okt 2006 19:10
Berichten: 5
Maarten schreef:
rrunia schreef:
tijdens het bellen wordt nu iedere keer na ongeveer 15 min de verbinding verbroken. Is hierover iets bekend ??


Ik denk dat het op de klok af 14 1/2 minuut is :wink:
Als dat zo is dan is deze problematiek binnen KPN niet nieuw ! Maak je ook gebruik van P2P programma's ? Telefoneer je met Dect of een gewoon toestel ?


klopt precies 14,5 min ik gebruik een dect telefoon ik maak soms gebruik van P2P programma's. vandaag weer 2 x uitgevallen en geen p2p programma aanstaan. Ik heb dit probleem nog maar sinds kort . 6nov 2006 is er een firmware upgrade geweest op de experiabox 1.40.9c-iptv heeft dit er iets mee te maken ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 21:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Heb je een EB (dus een grijze variant) of een zwarte een Speedtouch ?

Als je een grijze variant hebt dan zou je de HD moeten vragen om de 1.38 firmware versie weer te installeren want bij mijn weten is de 1.40 variant voor de Speedtouch (don't shoot me if i am wrong)

Voorheen was dit ook het geval dus het heeft niet echt iets met firmware te maken resp ergens binnen KPN op platvorm zit het niet lekker,vandaar denk ik ook migraties (en soms wat targere verbinding ?)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 21:30 
Offline

Geregistreerd: zo 01 okt 2006 19:10
Berichten: 5
Maarten schreef:
Heb je een EB (dus een grijze variant) of een zwarte een Speedtouch ?

Als je een grijze variant hebt dan zou je de HD moeten vragen om de 1.38 firmware versie weer te installeren want bij mijn weten is de 1.40 variant voor de Speedtouch (don't shoot me if i am wrong)

Voorheen was dit ook het geval dus het heeft niet echt iets met firmware te maken resp ergens binnen KPN op platvorm zit het niet lekker,vandaar denk ik ook migraties (en soms wat targere verbinding ?)


Ik heb een wit/grijze Siemens gigaset sx551
wat kan ik het beste doen behalve afwachten ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 22:18 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ticket laten maken van je klacht en evt vragen of de firmware versie 1.38 op de box gezet kan worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:30 
Offline

Geregistreerd: wo 01 nov 2006 10:24
Berichten: 46
vorige week ook voor het eerst het 14.5 minuten probleem gehad. lang telefoongesprek, paar keer opnieuw bellen omdat de verbinding spontaan verbroken werd. maar dit is pas voor het eerst. ik heb wel vaker dan 20 minuten aan de telefoon gehangen, zonder problemen.
bij mij trad het op onder deze omstandigheden:
- 's avonds
- ik werd gebeld door iemand met een kabelabonnement (voip)
- met een gewone analoge, bedrade telefoon
- geen internetverkeer op het moment van bellen

kan het een probleem zijn tussen de verschillende voip aanbieders?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 16:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
ook dit probleem gehad. inmiddels is het account verplaatst naar een andere sipserver en heb ik geen last meer van verbreking van gesprekken.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 22:53 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Sinds onze upgrade naar 1.40 (zie andere post) hebben wij er ook last van. Plus eerste deel (1 a 1,5 seconden) van een gesprek valt weg. Girotel via een modem werkt niet meer. (wordt ook niet ondersteund). Downloaden gaat nu wel goed. Ticket is gemaakt. Op een ontspannen manier met de medewerker het gesprek gevoerd. Jammer dat hij dit weekend moest werken :) :lol: :lol: :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 14:51 
Offline

Geregistreerd: do 28 sep 2006 15:37
Berichten: 37
Zie voor meer informatie

viewtopic.php?t=1573&postdays=0&postorder=asc&start=15


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling