Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 11:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 13:44 

Ik probeer nu al een week mijn abonnement te activeren met 1369. Maar steeds lukt dit niet. Ik krijg wel een kiestoon, maar na het bellen van 1369 hoor je hem niet overgaan. Het enige wat je hoort is een soort van klikje, verder niks (geen in gesprektoon of iets anders)
Vorige week gebeld met hulpdienst van KPN. Bleek een storing te zijn. Moest het maar blijven proberen. Nu zijn we weer een week verder, maar nog steeds niet!!
Is iemand het al een keer gelukt afgelopen week om te activeren?
Kun je als je de kabels in PTSN en phone 1 hebt geplugd ook bellen naar andere nummers, of alleen maar 1369?
Ik heb nu wel ervaren dat je wel kan worden gebeld als de kabels hebt ingeplugd.

Groeten jan

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 14:11 

Voor het activeren moet je maar weer proberen.
Je kan alles bellen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 14:41 

Heb je zilvere Siemens EB of de zwarte SpeedTouch EB? Waarschijnlijk de SpeedTouch omdat je al kiestoon krijgt.

De EB is nog niet aangemeld, het beste is de reset toets indrukken totdat de lampjes aan de achterkant gaan branden. Daarna wachten totdat de SpeedTouch zich heeft aangemeld. Dit kan vanaf 5 minuten tot een uur duren de SpeedTouch gaat dan vanzelf weer resetten. Na een kwartier nogmaals een aantal keren 1369 bellen tot de activatie gereed is.

Werkt het nog niet, dan worden de gegevens niet geladen en moet je de helpdesk bellen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 19:54 

bedankt, het is gelukt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]