Hallo,
Het werkt inmiddels.
De pincode gegeven door de helpdesk werkte niet.
De pincode in de inmiddels ontvangen brief werkt wel..
Tot nu toe moet ik eerlijk zeggen.
Scherper beeld is er volgens mij niet uit mijn TV (Vrij nieuwe, nietzijnde HD) te halen.. Dus totdat ik, binnen 2 jaar denk ik een HD koop heb ik het scherpste beeld.. Proficiat KPN.
Klein maartje..
Als je achtermekaar zaken verandert of opvraagt in het MENU, zoals UITZENDING GEMIST e.d. wordt het menu soms traag. Dit is volgens mij niet op te lossen door standby, maar door af en toe .. lees ... per week je TUNER even uit en aan te zetten..
Start jullie ROUTER.. ook wel eens spontaan opnieuw op? (Speedtouch)
Wordt dat door de KPN geinitieerd of zit er een tijdklokje in..
Om de zoveel tijd even opnieuw opstarten?
Wordt er dan op nieuwe software gecontroleerd?
CONCL:
TOT NU TOE MINE 9.5
Hopen dat de gratis THEMA ZENDERS nog even GRATIS BLIJVEN..
Kan me niet voorstellen dat we na 1 januari daarvoor moeten gaan betalen..
Er moeten nog zoveel mensen voor MINE TV gelokt worden.....................
Groeten,
MINE-TESTER...
