Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 22:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 13:46 

Gisteren avond ontsnapte mij een kreet van blijdschap, de telefoon ging na vierweken dood tezijn geweest, uit zichzelf rinkelen.
Het bleek een dame te zijn die melde dat ze verkeerd verbonden was.
Niet getruurd dacht ik, de telefoon rinkeld dus we zijn weer bereikbaar.
Direkt mijn moeder gevraagt om terug te bellen, maar leverde voor hen hetzelfde resultaat op als de afgelopen 4 weken. IK WAS NOG NIET BEREIKBAAR.

Vandaag maar weer even gebeld om naar mijn status te informeren.

Even ter uwer info: mijn klacht is in behandeling bij de 3e lijns, (heb op dit moment geen draadloos internet, kan niet gebeld worden)
Een tijdsbestek kan niet worden gegeven. Ik moet dus nog even geduld hebben.

Welnu ik belde dus even met de 1e lijn, 16 minuten in de wacht.
Een allervriendelijkste meneer aan de lijn, die echt bereidwillig was, hij las eerste even mijn geschiedinis even door, (vanaf Mei 2006). daarna maakte de KPN medewerker de opmerking "U belt nu bij de buren vandaan", waarom is dat? U kunt toch zij het gebrekkig uitbellen?

Ik zat gewoon thuis aan mijn eigen eetkamertafel.

Met welk nummer hebt u dan kontakt vroeg ik de KPN medewerker: Hij noemde het nummer van mijn buurman 4 huizen verderop.
Mijn problemen waren erger geworden vanaf 10 november, na installatie van de 2e Siemens experiabox. Dit bleek gelijk te vallen met de start van mijn buurman bij de KPN met een slimpakket.
Ik bel nu dus uit via het nummer van mijn buurman.
KPN sluit je aan, maar hoe.

Probleem ook voor mijn buurman, want zijn telefoon werk ook niet zoals het hoort, en de rekening online vondt hij ook al onverklaarbaar hoog.

Nog maar even geduld oefenen.

Groeten Hans.

Ps. Ik ben ook al 8 weken bezich om geld retour te krijgen van de KPN primafoon winkel voor de telefoon die ik op aanraden van de helpdesk had gekocht om uit te sluiten dat de belklachten aan mijn huistelefoon zou liggen. Het geld zou binnen 4 weken zijn gestort. Dus ook hier moet ik constant achteraan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 14:07 

Tja geduld is idd een schone zaak maar soms ook oh zo moeilijk.Ik kan je op dit moment ook alleen maar te adviseren om nog even geduld te hebben want als ze bij de derde-lijns er mee bezig zijn,is het wellicht op de goede plek.Het kan op zich helemaal geen kwaad om eens even naar de status te vragen via de tweede-lijns (afhankelijk van hoe eea is bijgewerkt in het systeem).
Zorg wel dat je ticket open blijft staan en niet om wat voor reden gesloten wordt !

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 09 dec 2006 12:14 

Hans Verkerk schreef:
Even ter uwer info: mijn klacht is in behandeling bij de 3e lijns, (heb op dit moment geen draadloos internet, kan niet gebeld worden)
Een tijdsbestek kan niet worden gegeven. Ik moet dus nog even geduld hebben.
Waarschijnlijk lig je gewoon in de wacht of onderop de stapel bij 3e lijns. :(
Dit probleem is binnen een half uur te verhelpen. De juiste SIP-gegevens en andere klantgegevens moeten aan jouw account worden gekoppeld op basis van het WAN MAC adres van jouw EB(geldt ook voor de buurman). Helaas is het zo dat je de juiste medewerker moet treffen aan de telefoon die het kan en wil doen. :oops:

Wifi kan je zelf aanzetten via 192.168.2.1. Je zet daar Wifi aan, evt. SSID broadcasting aan en vul de WPA encryptie in die in de activatiebrief staat. Uiteraard moet je de juiste SSID en encryptie in je PC invoeren.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]