Hoi allemaal,
Eindelijk is mijn IPB ISDN pakket binnen. Alles aangesloten en kon gelijk het internet ermee op. Dat is dus prima!
Nu stap 2: de verdere portering in gang zetten, maar dit levert nog een probleem op.
Ik heb een HomeVox ISDN centrale maar daarvan is de voeding dood. Via de hoofdISDN telefoon hier thuis kan ik wel bellen.
Nu op Tel1 een analoge telefoon aangesloten. Deze geeft WEL een kiestoon maar als ik vervolgens het porteringnummer bel krijg ik geen gehoor, ook het voice-over-ip lampje brand niet! Wel het lampje van Tel1 (als ik de hoorn op neem).
In de beschrijving valt te lezen dat ik de analoge uitgang van de ISDN centrale moet verbinden met de LINE van de Experia box. Gezien de ISDN centrale dood is heeft dit dus geen zin. Welke lijn moet ik aansluiten op de Experia (LINE) om het werkend te krijgen (dit is een analoog stekkerje?) m.a.w. wat voor een signaal verwacht de Experia box op de LINE ingang zodat ik dat nummer kan bellen via de analoge telefoon op TEL1????
Hopelijk hebben jullie hiervoor een oplossing! Ik kan me voorstellen dat niet iedereen een centrale heeft dus hoe werk ik hier omheen? Of zou het zo kunnen zijn dat ADSL wel werkt en het voice-over-ip lampje pas over een paar dagen gaat branden zodat ik dat nummer kan bellen?! Volgens mij heb ik het verder wel goed aangesloten al zit er nu nog niks op de LINE ingang.
Graag jullie advies en alvast bedankt voor evt. reacties!!