Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 22:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 05 sep 2008 17:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Ik kreeg zojuist een brief van KPN. De 13e brief of zo?.... Ik hou het allemaal niet meer bij.
Maar.... er staat in dat ik één dezer dagen mijn nieuwe modem krijg en dat ik 9 september alles kan installeren.
Toch weer iets eerder dan ze eerst vertelden. Eerst werd verteld dat ik 10 september netwerk heb en 3 tot 5 dagen later het modem.
Dat is dus een weekje eerder. Goh.... ik ga er haast in geloven :)

Eerst zien dan geloven.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 sep 2008 21:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Gisteren ontving ik de spullen van KPN.
Vandaag alles weer aangesloten en alles werkt weer top.
Dat heeft wel 5 weken gekost zonder internet en telefoon.
Paar weken geleden heb ik gevraagd om een financiële tegemoetkoming voor de geleden schade.
De helpdeskmedewerker zou wel eens even wat voor me regelen.
Tot op heden heb ik niets vernomen.

Ik ga toch proberen er wat uit te halen.
Want het blijft een schande.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 sep 2008 23:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Toch leuk zo'n verslaggever met internet-ervaringen op Cuba..... :wink:
Oh, wacht, het is Nederland waar dit allemaal aan de hand is?.... :D

Zonder dollen, te belachelijk voor woorden natuurlijk.
Hoe is het mogelijk dat ze je 5 weken geheel zonder internet hebben kunnen laten zitten?
Met één simpele opdracht had het in 30 minuten toch geregeld kunnen/moeten zijn?

Ben echt heel benieuwd wat je hiervoor aan schadevergoeding krijgt.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 sep 2008 23:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Misschien kunnen de KPN-ers hier in het forum wat voor me betekenen :?:

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 sep 2008 23:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Mijn provider betaald 6 euro per dag meen ik.
Is natuurlijk niet de moeite maar het is meer als niets.

Persoonlijk zou ik liever een fraai getikte excuusbrief met persoonlijke ondertekening ontvangen dan een paar tientjes.
Dat geld is gemakkelijk voor ze terwijl die brief misschien extra werk is?
Aan beide heb je natuurlijk helemaal niets..... 8)

Las een verhaal van iemand bij mijn provider die maanden een bepaalde snelheid niet haalde en andere problemen had.
Volgens hun eigen regels had hij recht op bijna 900 euro maar toen puntje bij paaltje kwam verdraaide ze de boel tot net 100 euro.... :twisted:
Het is vechten tegen de bierkaai.

Nu werkt het weer en dat is eigeblijk het belangrijkste!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 sep 2008 23:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Louwrens schreef:
Misschien kunnen de KPN-ers hier in het forum wat voor me betekenen :?:


Stuur eens een im naar peter den daas die hier actief is, wie weet lost het iets op. Niet geschoten is altijd mis toch.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 12:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Louwrens schreef:
Gisteren ontving ik de spullen van KPN.
Vandaag alles weer aangesloten en alles werkt weer top.
Dat heeft wel 5 weken gekost zonder internet en telefoon.
Paar weken geleden heb ik gevraagd om een financiële tegemoetkoming voor de geleden schade.
De helpdeskmedewerker zou wel eens even wat voor me regelen.
Tot op heden heb ik niets vernomen.

Ik ga toch proberen er wat uit te halen.
Want het blijft een schande.


Wij kunnen een financiële vergoeding geven tot max 50 euro,
voor hogere bedragen moet een klacht ingediend worden.
Daaropvolgend word u teruggebeld door de afdeling klachtenafhandeling en die bespreekt evt. een hogere vergoeding
of andere oplossing.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 16:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Als je voor 4 weken verlies van signaal slechts 50 euro krijgt lijkt mij dat weinig vriendelijk van KPN.

OK, een advocaat is niet zinvol voor dit soort zaken maar eigenlijk zou het moeten.
Als je nu een dag of hooguit 3 dagen zonder zit maar 4 weken door administratieve dwalingen......

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 16:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Robèrt schreef:
Als je voor 4 weken verlies van signaal slechts 50 euro krijgt lijkt mij dat weinig vriendelijk van KPN.

OK, een advocaat is niet zinvol voor dit soort zaken maar eigenlijk zou het moeten.
Als je nu een dag of hooguit 3 dagen zonder zit maar 4 weken door administratieve dwalingen......


Ik heb inmiddels contact met Peter.
Hij heeft mijn gegevens opgenomen. We gaan het met vertrouwen tegemoet.

Ik ben het overigens helemaal met je eens.
Ik heb ook 5 weken niet thuis kunnen werken zodat we andere dingen hebben moeten verzinnen voor de kids.
Heeft ook af en toe wat gekost.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 17:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Louwrens schreef:
Robèrt schreef:
Als je voor 4 weken verlies van signaal slechts 50 euro krijgt lijkt mij dat weinig vriendelijk van KPN.

OK, een advocaat is niet zinvol voor dit soort zaken maar eigenlijk zou het moeten.
Als je nu een dag of hooguit 3 dagen zonder zit maar 4 weken door administratieve dwalingen......


Ik heb inmiddels contact met Peter.
Hij heeft mijn gegevens opgenomen. We gaan het met vertrouwen tegemoet.



Zo is dat, eerst maar afwachten wat er uit komt.
Misschien lossen ze het toch vriendelijk voor je op.
Gaat niet om grote bedragen of een jaar gratis internet maar 50 euro is net even te weinig in mijn optiek.
"5 weken geen internet = 5 maanden gratis" lijkt mij een vriendelijke oplossing.
Als ik KPN manager was kreeg je het zo, één vriendelijke klant zegt namelijk heel veel.
Waarom denk je dat providers met die webcare zaken beginnen, goodwill kweken is de opdracht.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 17:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Ik ga voor niet minder dan €10.000,- hoor :D

Heb overigens nog wel wat moeite met "Mijn KPN".
Ik kreeg het heel even voor elkaar. Maar na het wijzigen van het password zei die dat het niet lukte en ik het de volgende keer weer moet proberen.
Maar nu lukt het me helemaal niet meer.

Geduld is een schone zaak....... :lol:

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 20:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 15 aug 2006 10:49
Berichten: 114
Dat van Mijn KPN is hier nog nooit goed geweest soms na dagen lukt het mij eens weer in inteloggen zegt steeds gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet :? (effe update)En nog niks veranderd moet nog steeds de brief ontvangen (binnen 5dagen) en wacht alweer bijna 2 week dat ze terug bellen moeten hoe het der voor staat met veranderen van abbo :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 16 sep 2008 17:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Stom, stom!!
Ik ben nu stom geweest.
Had iets verkeerds gedaan waardoor ik een verkeerd password ingaf.
Nu niet KPN maar mijn vout!

:evil:

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 16 sep 2008 23:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Louwrens schreef:
Stom, stom!!
Ik ben nu stom geweest.
Had iets verkeerds gedaan waardoor ik een verkeerd password ingaf.
Nu niet KPN maar mijn vout!

:evil:


Mag je het password niet wijzigen dan?
Of duurt dat ook 5 weken?.... :twisted:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 sep 2008 08:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Password heb ik zelf gewijzigd.

Maar.... nog steeds niet alles in orde.
Nu zit ik in Mijn KPN maar als ik een mailbox wilt aanmaken mag dat niet want dan krijg ik de melding dat er nog een order open staat.
Tevens bij het aanklikken van verbruikersgegevens krijg ik een 504 storing en mag daarna lange tijd niet meer inloggen in Mijn KPN.
Probeer nu weer KPN te bellen. Ik zit pas 10 minuten aan de lijn en ik heb nog niemand.

update:
Storing doorgezet naar technische dienst. Kan minimaal 24 uur duren voordat storing is opgelost.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling