Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 20 aug 2008 16:18 
Site Admin

Telebaffie schreef:
KPN belazerd (zeker op het punt van PC-Veilig) haar eigen klanten...

Belazeren vind ik een groot woord, de markt is open en het is aan de klant om te beslissen om men dit pakket wél of niet wilt. Ik zelf zou nooit kiezen voor f-secure. 1 keer heb ik het getest 2 dagen (uit de gein) maar wat een belabberd programma zeg, craschen enzo het deed precies wat het niet moest doen.

Ik kies liever voor norton, weliswaar ook niet ieders keus, maar absoluut beter dan f-secure.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 aug 2008 13:05 

Natuurlijk heb je daar wel gelijk in, maar je ZOU van een bedrijf als KPN mogen verwachten dat zij haar klanten goede spullen aanbieden. Op mijn pc's draait F-Secure zonder problemen, ook met 'zwaarder' spul als AutoCAD en videobewerkingssoftware. Ik vind het wel een vorm van 'belazeren' omdat je voor hetzelfde geld een licentie minder krijgt. Zeker als het om dezelfde software gaat. Ik heb KPN hierover vragen gesteld en ben reuze benieuwd naar hun 'uitleg'. Het is natuurlijk geen enkel probleem om PC-Veilig op te zeggen en voor iets anders te kiezen. De tijd zal het leren.
:|

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 29 aug 2008 21:27 

In mijn vakantie voor de zekerheid nog maar eens even gebeld hoe het zit met mijn abonnement.
Eerst was het 1 september dat ik IPB zou krijgen dat is nu 10 september geworden. Maar kon ook een paar dagen later zijn.
Ik loop nu al te tobben vanaf begin juli!!
Volgende week maar weer eens bellen met KPN en kijken of het weer later wordt.
En anders dan toch maar naar de kabel terug den ik :(

Als alles klaar is ga ik alles maar eens keurig op papier zetten.
Prachtig stukje proza wordt dat :D
Je lacht je rot wat ik allemaal heb mee moeten maken bij KPN.... Het gaat werkelijk nergens over.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 02:07 

Hier ook maar eens weer gebeld met KPN hoe het der voorstaat met me abbo update na (InternetPlusBellen Premium) ? de beste man aan de foon kon niks meer vinden :? Tot ik zei verdo...............mehuh was dit nu weer :D toen zag hij wel ineens wat staan jaja vreemd he :D en je raad het nooit wat die BESTE man zei .............!!!! Meneer U wordt terug gebeld .......?? Ik zei wannner met een uur :D Nee zei die beste man binnen paar dagen!!! Nu vraag ik me echt AF hoelang duren dagen BIJ KPN wacht al zins 9 juli op bericht (brief met de postbode) van ze.Dus zoals U leest heb ik nog niks na tal van foontjes na KPN en weken verders dus ik wacht weer verder af NU :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 11:30 

Dat terugbellen heb ik ook inmiddels ervaring mee.
Dat is gewoon een excuus om van je af te zijn. Vervolgens word je nooit meer gebeld.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 13:00 

Inderdaad.!!
Ze bezorgen je een ticket, vervolgens kan de eerste lijn er niets meer aan doen, een nieuwe ticket kunnen ze niet meer aanmaken omdat eerst die oude weg moet zin, ze mogen/kunnen je niet doorverbinden met de tweede of daarop volgende lijn en vervolgens ben je gedoemd om te wachten tot ze je terugbellen.
In het verleden bén ik wel eens teruggebeld, maar het lijkt nu op een soortje nieuwe strategie om van "vervelende bellers" af te komen.
Je zit gewoon in een wurggreep.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 13:19 

this toch heel simpelga naar andere profider ben je overal van af toch :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 14:49 

Daar kan je dit ook allemaal overkomen.... :wink:

Het gras is ergens anders altijd groener, je moet echt een beetje geluk hebben denk ik.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 15:45 

tja dat ben ik wel met je eens dat het gras elders groener is maar in dit geval kan het ook heel snel de waarheid zijn
want ik hoor al meer dan een half jaar niks anders dan de zelfde administratieve klachten
en echte verbeteringen zitten er dus niet in
ik zit dan nu bij telfort en de enige klacht die ik heb is dat ik niet naar een bepaald mobiel nummer kan bellen
dit gaat dan om een lichtenstein nummer https://www.united-mobile.com/shop/?lc=nl
hier is meer info daar over te lezen
helaas kan dit doortelfort niet worden opgelost of de helpdesk medewerker begrijpt er geen reed van
want ik heb hem al meerdere keren het antwoord gegeven dat het met roaming te maken kan hebben en dat hun dat niet ondersteunen
maar hij heeft het telekens maar over het kan aan uw telefoon liggen meneer
ik zal het even aan mijn chef vragen
en telkens komen er weer van die domme antwoorden dat het waarscheinlijk aan mijn kant ligt aan mijn bekabeling of aan mijn telefoon en dat hun daar niks aan kunnen doen
wel vreemd dat mijn maad aan de andere kant van het dorp het zelfde probleem ondervind als die mij probeer te bellen op dit mobiele nummer
als je namelijk mijn nummer belt dan zou je dus gewoon weg naar mijn mobiele telefoon worden doorverbonden
maar juist met dat door verbinden gaat iets elke keer mis als ik met mijn telfort telefoon bel
want dan krijg ik een sexlijn ervoor uit het buitenland
vreemd genoeg als ik het zelfde nummer draai met mijn vrouw haar mobiel dan krijgt ze mij er dus wel voor
dus ik heb hem al meer malen duidelijk proberen te maken dat ergens in het door verbinden een fout zit dus dat het met roaming te maken heefd :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 aug 2008 21:32 

Waaron KPN opeens zo'n moeite heeft met de administratie is me een raadsel.
Komt dit door de samentrekking met Planet?
En gelijktijdig alle abonnementsvormen aanpassen met snelheid en dergelijke?
Misschien was dit net even teveel voor de helpdesk/administratie?

Dat je in het geval zoals bij Louwrens weken moet wachten alvorens het weer goed is kan natuurlijk niet.
Maar dit kan echt bij elke provider gebeuren, dat bedoelde ik te zeggen.

Welke provider in Nederland heeft een top helpdesk en geen administratieve problemen?
Probleem met providers is dat ze elk jaar worden overgenomen en opeens weer anders gaan heten.... :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 10:53 

Robèrt schreef:
Waaron KPN opeens zo'n moeite heeft met de administratie is me een raadsel.
Komt dit door de samentrekking met Planet?
En gelijktijdig alle abonnementsvormen aanpassen met snelheid en dergelijke?
Misschien was dit net even teveel voor de helpdesk/administratie?

Dat je in het geval zoals bij Louwrens weken moet wachten alvorens het weer goed is kan natuurlijk niet.
Maar dit kan echt bij elke provider gebeuren, dat bedoelde ik te zeggen.

Welke provider in Nederland heeft een top helpdesk en geen administratieve problemen?
Probleem met providers is dat ze elk jaar worden overgenomen en opeens weer anders gaan heten.... :lol:

het samen gaan met planet en de veranderingen van de abbonementen heeft hier niks mee te maken
voor al dit gebeuren was het al een gaotiche bende op die administratie van kpn
vaste abbonees die verhuisden die dat niet voor elkaar konden krijgen in 4 maand tijd die van elende dan maar een andere profider namen
is al meer dan een half jaarterug geweest
en dat waren niet opzich staande gevallen
http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=6&t=2595&p=20683&hilit=kpn+wil+geen+nieuwe#p20683

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2008 09:06 

Gisteren weer gebeld met KPN want uit ervaring weet ik inmiddels dat dat moet om te weten wanneer je weer online bent. Het kan nl wel eens gebeuren dat tussentijds ineens de datum weer verandert.
Vorige week was het 10 september online, nu nog steeds. Hoewel.... dan schijn ik weer netwerk te hebben. 3 tot 5 dagen later krijg ik mijn geheel vernieuwde Experiabox en zou ik kunnen werken. De helpdesk kon me niet vertellen of mijn huidige Experiabox blijft werken.
Ik heb natuurlijk gevraagd om een financiële tegemoetkoming voor de weken dat ik niet online ben geweest en zowaar de helpdeskmedewerker kon zich mijn opmerking goed voorstellen en heeft een bericht gestuurd naar zijn meerdere. Ik hoop binnenkort hier meer over te horen.

Zodra ik weer online ben, na 6 weken, trakteer ik jullie allemaal op gebak! :D

Het blijft bizar :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2008 09:20 

Ik begrijp het echt niet meer?

Hoe kan je nu 6 weken dit "gedonder" hebben?
Is de kabel naar jouw huis uitgebrand of zo?
Waarom is er niet ergens een hoge KPN-er die even zegt "en nu xxx die aansluiting maken of anderr over 10 minuten ontslagen"?
Je vliegt naar de Maan, landt er, en vliegt weet terug binnen 6 weken?
Waar hebben we het over? Een paar simpele aansluitingen ergens in een centrale toch?

Of ben je naar Iran verhuist?
Dit kan toch gewoon niet?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2008 13:37 

Robèrt schreef:
Ik begrijp het echt niet meer?

Hoe kan je nu 6 weken dit "gedonder" hebben?
Is de kabel naar jouw huis uitgebrand of zo?
Waarom is er niet ergens een hoge KPN-er die even zegt "en nu xxx die aansluiting maken of anderr over 10 minuten ontslagen"?
Je vliegt naar de Maan, landt er, en vliegt weet terug binnen 6 weken?
Waar hebben we het over? Een paar simpele aansluitingen ergens in een centrale toch?

Of ben je naar Iran verhuist?
Dit kan toch gewoon niet?

Er wordt gezegd dat het administratief allemaal al is ingeregeld en dat daar niks meer aan te wijzigen valt.
Dit waren verschillende helpdeskmedewerkers die dit hebben gezegd.
Dus als ze een fout maken bij KPN ben je gewoon de ***. Er valt niks meer terug te draaien. Al de helpdeskmedewerkers hebben het goede voor alleen hun systeem werkt star en niet flexibel. Fouten kunnen ze bij KPN dus nooit meer terugdraaien omdat ze afhankelijk zijn van hun administratieve systeem.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2008 14:28 

Klinkt wel ernstig zeg....
Fouten gemaakt kan in de administratie nooit meer worden verholpen.
Wie is er eigenlijk de baas, de mens of de machine?..... :(

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]