tja dat ben ik wel met je eens dat het gras elders groener is maar in dit geval kan het ook heel snel de waarheid zijn
want ik hoor al meer dan een half jaar niks anders dan de zelfde administratieve klachten
en echte verbeteringen zitten er dus niet in
ik zit dan nu bij telfort en de enige klacht die ik heb is dat ik niet naar een bepaald mobiel nummer kan bellen
dit gaat dan om een lichtenstein nummer
https://www.united-mobile.com/shop/?lc=nlhier is meer info daar over te lezen
helaas kan dit doortelfort niet worden opgelost of de helpdesk medewerker begrijpt er geen reed van
want ik heb hem al meerdere keren het antwoord gegeven dat het met roaming te maken kan hebben en dat hun dat niet ondersteunen
maar hij heeft het telekens maar over het kan aan uw telefoon liggen meneer
ik zal het even aan mijn chef vragen
en telkens komen er weer van die domme antwoorden dat het waarscheinlijk aan mijn kant ligt aan mijn bekabeling of aan mijn telefoon en dat hun daar niks aan kunnen doen
wel vreemd dat mijn maad aan de andere kant van het dorp het zelfde probleem ondervind als die mij probeer te bellen op dit mobiele nummer
als je namelijk mijn nummer belt dan zou je dus gewoon weg naar mijn mobiele telefoon worden doorverbonden
maar juist met dat door verbinden gaat iets elke keer mis als ik met mijn telfort telefoon bel
want dan krijg ik een sexlijn ervoor uit het buitenland
vreemd genoeg als ik het zelfde nummer draai met mijn vrouw haar mobiel dan krijgt ze mij er dus wel voor
dus ik heb hem al meer malen duidelijk proberen te maken dat ergens in het door verbinden een fout zit dus dat het met roaming te maken heefd