Ik ben bang dat het IPB zal blijven......
Ik kan mij telefoonnummer nu echt niet missen en om nu zeer balangrijke en lange gesprekken met een mobiel te doen....
Ik heb mijn vragen op papier gezet en schriftelijk gesteld aan Planet.
Als ik schriftelijke antwoorden krijg van over hoe en wat er nu precies met "mijn" lijn en "mijn' telefoonnummer gebeurd na opzegging.
Schriftelijk zodat ik ook schriftelijk antwoord krijg en daar, hopelijk, wél rechten aan kan ontlenen.
De helpdeskmedwerkers weten het ook niet ze en zeggen elke keer iets anders.
Ook overstappen op de kabel is niet makkelijk.
Ja, voor internet is het reuze handig maar weer dat telefoonnummer.
UPC zegt dat ik mijn telefoonabonnement niet zelf mag opzeggen, dat doen zij.
Maar ik heb geen telefoon-abonnement, ik heb IPB.
Oh ja, gôh, hoe het dan moet weet ik niet......
Eenmaal IPB altijd IPB.....
Daarom zijn de tarieven hoog....
Maar ben ik nu de enige die hier tegenaan loop?
Nee toch?
Overigens, ik begrijp dat dit eigenlijk weinig met IPB te maken heeft.
Moet ik stoppen of mag ik doorgaan met het vermelden van mijn ervaringen?
Ik draag IPB op zich een warm hart toe, het zou alleen goedkoper moeten.
Hoeveel goedkoper hoor ik in de achtergrond......
Ik betaal nu 69,95 en dat zou toch niet meer dan 50 euro mogen kosten.
Dan zit ik nog ruim boven de 29,95-39,95 per maand wat anderen rekenen...
M.v.g,
Robert