Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 06 jul 2025 14:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 05 maart 2007 23:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
indenbosch schreef:
ik heb niks dan lof op di moment ove de ptt


:lol: ptt heet al een tijdje KPN hoor :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 20:26 
Offline

Geregistreerd: di 02 jan 2007 14:52
Berichten: 2
Na de laatste update naar 1.41 heb ik problemen met verzenden van mail via andere adressen dan kpnplanet.nl adressen. Ontvangen gaat goed maar om de één of andere reden kan de smtp server van de andere providers niet gevonden worden.

Is dit toeval of zijn er meer mensen die hier last van hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 20:37 
Offline

Geregistreerd: di 02 jan 2007 14:52
Berichten: 2
Het lijkt er op dat KPN poort 25 geblokkeerd heeft. :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 20:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Yamaha-R6 schreef:
Het lijkt er op dat KPN poort 25 geblokkeerd heeft. :(

in het kader van acties tegens spam zullen steeds meer providers overgaan tot het blokkeren van deze poort.
heeft dus niets te maken met de nieuwe software in de eb.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 21:12 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Sinds vorige week is bij mij poort 25 geblokkeerd. :(
Ik moet dus óf weer via de smtp van KPN gaan verzenden of mijn hostingprovider vragen óf die een andere poort wilt toekennen, zodat ik als smtp mijn eigen domein weer kan gebruiken.

Maar goed...dit vind ik aan de ene kant wel een begrijpelijke actie om spammers tegen te gaan.

Om terug te komen op dit topic: ik heb nog steeds de firmware van november.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 21:28 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Atlas schreef:
Om terug te komen op dit topic: ik heb nog steeds de firmware van november.

of wachten op de automatische update van kpn of als je niet kunt wachten; hanteer de paperclip voor een reset van de eb. aan deze laatste mogelijkheid kunnen problemen zitten, bv. niet laden voip-gedeelte.
tot op heden hier geen meldingen over niet ophalen van nieuwe software gehoord.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 21:34 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Nah, ken je Murphy ook?
Zijn wetten gelden vaak voor mij.

Ik wacht deze maand nog wel af. Ik weet nu toch al een tijd dat ie eraan zou komen deze maand, dus die paar weken kunnen ook nog wel. ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 maart 2007 13:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 nov 2006 12:53
Berichten: 19
Woonplaats: Ossendrecht
Waar kan ik vinden hoe en waar deze laatste versie wordt uitgerold. IK heb nog steeds 1.40 ( zit in pc 4641)

_________________
The only wrong thing about immortality is that it tends to go on forever


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 maart 2007 14:01 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Weet ik niet exact. Wat ik wél weet is dat ik het op diverse plekken in dit forum ben tegengekomen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 maart 2007 14:30 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
crazydutch schreef:
Waar kan ik vinden hoe en waar deze laatste versie wordt uitgerold. IK heb nog steeds 1.40 ( zit in pc 4641)

Is al sinds vorige maand aan de gang, alleen kan niet iedereen gelijk de nieuwe firmware krijgen. Geduld is een schone zaak. :wink:
Een harde reset kan er toe leiden dat de nieuwe firmware geladen wordt. Wij raden het af, omdat als het mis gaat je geen VoIP meer hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 12:58 
Offline

Geregistreerd: vr 29 dec 2006 11:26
Berichten: 2
Ik heb net het verhaaltje van Pegasos4all gelezen en dus ook gelijk een tweede toestel aangesloten op de tel2 aansluiting.
De "interne verbinding" van 101 naar 102 en omgekeerd werkt wel, maar ik kan op toestel 2 niet naar buiten bellen.

Ik heb trouwens een isdn-box met de nieuwe 1.41.4-iptv firmware.

Kan iemand anders dit ook eens uitproberen?

Mvg,

mr_rolin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 13:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
mr_rolin schreef:
Ik heb net het verhaaltje van Pegasos4all gelezen en dus ook gelijk een tweede toestel aangesloten op de tel2 aansluiting.
De "interne verbinding" van 101 naar 102 en omgekeerd werkt wel, maar ik kan op toestel 2 niet naar buiten bellen.


Heb je wel een tweede telefoonnummer?

En als dat zo is heb je deze via mijnkpn dit nummer ook op de tweede poort gezet?

Ik heb ook een ISDN-box en werk met 2 nummers.

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 13:12 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Tel1 en Tel2 hebben dezelfde funktie. Inkomende en uitgaande gesprekken moeten op beide punten normaal functioneren. Je kunt Tel1 en Tel2 een verschillend nummer geven. Tenminste wanneer je 2 nummer hebt. B.v. van een voorheen ISDN-aansluiting. Of wanneer je een extra nummer hebt aangevraagd. Het abonnement moet dan minimaal Lite zijn. In Mijn KPN kun je de nummering programmeren/wijzigen.
Groet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 10:09 
Offline

Geregistreerd: vr 29 dec 2006 11:26
Berichten: 2
Nog even ter verduidelijking, ik heb maar één telefoonnummer.
Maar als ik in het VoIP menu kijk zijn allebei de telefoonpoorten toegewezen aan mijn telefoonnummer.
Bij inkomende gesprekken gaan ze allebei over, maar uitbellen lukt alleen maar via Tel 1.

Mvg,

Mr_rolin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 17:56 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Hallo.
Hier heb ik geen antwoord op. Kun je de helpdesk bellen? 0800-0505


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling