Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 11:24 
Offline

Geregistreerd: ma 01 jan 2007 14:50
Berichten: 122
pinolief schreef:
hoevenm schreef:
marcel234 schreef:
Het rekensommetje is feitelijk heel simpel. Wat kan je verwachten van een abbo van 19.95? niks, KPN heeft veel monteurs in dienst. veel mensen die ontwikkelen, dat moet ergens vandaan komen en dat is uit de consument.


Dit is veel te kort door de bocht. Ik ben overgestapt naar Telfort, aangesloten op het KPN-netwerk. De eerste twee weken had ik last van een klapperende lijn, en er is vervolgens onderzoek geweest. Dat is nu adequaat opgelost, erg stabiele lijn (4 weken nu zonder line sync) van 12Mb, Perfect telefoongeluid: ook als ik met 12 lijntjes usenet-groepen loop lastig te vallen. En, ik ben gisteren teruggebeld door klantenreacties Telfort of alles naar wens is afgehandeld.

Perfect! En dat voor 19.95 :o

Ik bedoel maar, het bedrag zegt niet alles. Ik ben erg tevreden, 12Mb op de lijn, en het besparen van 30 euro per maand. Zo simpel heb ik mijn kostenbesparing geregeld. Maar iedereen zijn eigen manier, natuurlijk 8)


Toch is het feit er dat het nog maar een week of 6 hebt en dus nog niet weet of het echt wat is


Ik zie het liever positief: ik weet al 6 weken dat het wat is :)

Of het wat is, voor langere tijd, weet je inderdaad pas na langere tijd. Maar dat geldt voor alle producten/abonnementen/providers. Ook voor KPN...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 11:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik krijg vanmorgen een linkje door... 8)

http://www.kilroynews.net:80/latestnews.htm

En dan moet je flink wat omlaag rollen.

Gaat over "Operatie Landrovertje", KPN stuurt brieven rondt aan ADSL-klanten dat ze wat korting krijgen en met een verhaal dat Orange niet leverbaar zou zijn. Terwijl dit wel het geval was in die gebieden.....
KPN probeerde op een slinks wijze klanten te binden.

Ik heb het een deja vu gevoel bij dit bericht.
Het is niet de eerste keer dat er zoiets speelt.

Hoe dan ook, het is voor providers nu eenmaal van belang dat ze (veel) klanten hebben. Als je klanten weglopen naar andere providers moet jet iets doen om ze te behouden.
Valse verhalen op de mouw spelden lijkt mij niet de meest slimme methode.... 8)

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 12:02 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
robert; laten we wel even bij het topic blijven. :wink: krijg nu toch een beetje het gevoel dat dit topic een beetje "kpn pesten" aan het worden is.
het topic was gestart om te kijken wat kpn, het net en planet zouden kunnen doen om bestaande klanten te behouden.
voor alle duidelijkheid: bezit geen aandelen van kpn, maar vind dat er wel sprake moet zijn van een juiste weergave.
er wordt ook her en der met bedragen geslingerd zonder te kijken naar wat krijg ik hiervoor (bv. bij telefort moet apart betaald worden voor viruscheck, emailcheck, er is geen homepage). nogmaals kpn is (te) duur met ze abonnementen en daar zal iets mee moeten.
wellicht zal ik binnenkort eens een vergelijking maken van de verschillende abonnementen van diverse providers met hun (on)mogelijkheden.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 12:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Sorry...ik liet me even gaan... 8)

Nogmaals, ik heb niets tegen KPN.
Ik ben 25 jaar tevreden klant geweest.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2008 21:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
Maar pinolief vertel eens wat maakt KPN /planet volgens jou dan zoveel beter dat jij het prijs verschil kan goed praten?, en dan heb ik het niet over de problemen van andere providers, want die heeft kpn ook gehad en toen waren de prijzen ook niet lager.

en de problemen van KPN/planet zijn nog lang niet voor elkaar
lees het forum maar.

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling