marcel234 schreef:
Ik rij al 12 jaar mazda naar zeer groot plezier, Nooit geen problemen, starten lopen. Maar ik ken ook mensen die niks anders dan de deur plat lopen bij de garage omdat ze oneindig problemen met hun mazda hebben.
Wat ik probeer te zeggen is dat alfonds duidelijk zo`n vergelijkbaar iets aan de hand heeft. De 1 draait altijd als een zonnetje met ipb en de ander weer niet. Het is heel triest en jammer om dit te horen...echt!
Groet Marcel.
Precies Marcel,
Ik kraak het niet af. Noem het domme pech. Ik heb het vanaf 17-10-2006 en heb tot 3 weken terug geen enkel probleem gehad. Werkt(e) prima.
Ik loop echter al enkele weken met het idee over te stappen naar UPC. Die hebben een vergelijkbaar pakket, maar wel 25 Euro per maand goedkoper. En als je mijn 2,95 Euro per maand extra er bij rekent omdat ik dat extra betaal om een 50Mb inbox te hebben (bij UPC is 50Mb inbegrepen) en bij KPN ook nog 10 Euro per maand zou moeten bijbetalen om de hele week onbeperkt te kunnen bellen naar alle vaste nummers in Nederland (UPC ook standaard), zou je het verschil zelfs 37,95 Euro per maand kunnen noemen. En dan is de upload snelheid het dubbele van dat van mijn KPN abonnement.
En dat heeft me dus doen besluiten om over te stappen. Verder even goede vrienden Marcel
Groeten, Alfons (zonder d please)