Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2008 14:27 

Een jaarcontract en daarna altijd per maand opzegbaar is toch prima.
Na dat jaar heb je altijd de mogelijkheid om over te stappen.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2008 17:12 

Robèrt schreef:
Een jaarcontract en daarna altijd per maand opzegbaar is toch prima.
Na dat jaar heb je altijd de mogelijkheid om over te stappen.

M.v.g,
Robèrt

Ha die Robèrt,

Dat 1e jaar heb ik er al opzitten. Ik zou dus zo over kunnen naar .....? (jij weet het)

Onlangs schreef ik ergens dat ik nooit problemen met IPB van KPN had, maar nu was ik in 3 weken tijd toch al 2 keer aan de beurt.

3 Weken terug had ik een halve dag geen internet en telefoon. Er bleek een kaart in de centrale stuk te zijn.

En nu heb ik de hele donderdag en vrijdagmorgen geen telefoon en internet gehad. Er was donderdagmiddag ook een storing in Almere Stad, maar daar had mijn probleem niets mee te maken. Vroeg in de vrijdagmiddag hadden ze na een stuk of 5 (mobiele) telefoontjes eindelijk mijn modem van afstand weer aan de praat wat telefoon betreft. En na een een uur maar eens mijn modem gereset, toen deed ook mijn draadloze internet het weer.

Groeten, Alfons

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2008 19:10 
Site Admin

Ik rij al 12 jaar mazda naar zeer groot plezier, Nooit geen problemen, starten lopen. Maar ik ken ook mensen die niks anders dan de deur plat lopen bij de garage omdat ze oneindig problemen met hun mazda hebben.

Wat ik probeer te zeggen is dat alfonds duidelijk zo`n vergelijkbaar iets aan de hand heeft. De 1 draait altijd als een zonnetje met ipb en de ander weer niet. Het is heel triest en jammer om dit te horen...echt!

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2008 19:34 

marcel234 schreef:
Ik rij al 12 jaar mazda naar zeer groot plezier, Nooit geen problemen, starten lopen. Maar ik ken ook mensen die niks anders dan de deur plat lopen bij de garage omdat ze oneindig problemen met hun mazda hebben.

Wat ik probeer te zeggen is dat alfonds duidelijk zo`n vergelijkbaar iets aan de hand heeft. De 1 draait altijd als een zonnetje met ipb en de ander weer niet. Het is heel triest en jammer om dit te horen...echt!

Waarom is het triest en jammer om te horen?
Alfonds kraakt het product toch helemaal niet af?
Nu even een selchte dag maar daarvoor was het steeds prima.
Ik heb ook nooit problemen gehad met IPB, het is een leuk product.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 23:48 

marcel234 schreef:

Groet Marcel.

Precies Marcel,

Ik kraak het niet af. Noem het domme pech. Ik heb het vanaf 17-10-2006 en heb tot 3 weken terug geen enkel probleem gehad. Werkt(e) prima.

Ik loop echter al enkele weken met het idee over te stappen naar UPC. Die hebben een vergelijkbaar pakket, maar wel 25 Euro per maand goedkoper. En als je mijn 2,95 Euro per maand extra er bij rekent omdat ik dat extra betaal om een 50Mb inbox te hebben (bij UPC is 50Mb inbegrepen) en bij KPN ook nog 10 Euro per maand zou moeten bijbetalen om de hele week onbeperkt te kunnen bellen naar alle vaste nummers in Nederland (UPC ook standaard), zou je het verschil zelfs 37,95 Euro per maand kunnen noemen. En dan is de upload snelheid het dubbele van dat van mijn KPN abonnement.

En dat heeft me dus doen besluiten om over te stappen. Verder even goede vrienden Marcel :lol:

Groeten, Alfons (zonder d please)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 16:03 

ipb is geen slecht product wie dat zegt heefd geen of hele slechte ervaring

alleen de prijs kwaliteit en snelheid laat veel te wensen over
dit zal dan ook veel klanten kosten die over gaan stappen naar goedkopere en sneller abbonementen al dan niet van een kpn dochter onderneming
tevens kost het de kpn en dochter ondernemingen vele klanten gezien de slordige administratie
het kwijtraken van aanmeldingen verhuisberichten enz
en dan heb ik het niet over een 1malige gebeurtenis
want overal waar gewerkt word worden fouten gemaakt
maar die gevallen die ik ken zijn wel heel schrijdend
dat je je 5 maal opnieuw hebt aan gemeld voor een aansluiting en het dan nog niet voor elkaar kan krijgen is wel heel erg
elke keer weer niet vooor komt in het systeem dan deugt er echt iets niet
het wil me ook niet aan dat het 1 persoon is die die fout heeft gemaakt want het werd op verschillende manieren gedaan eerst maal via internet tweede maal via help desk derde maal helpdesk vierde maal viea telefoniche aanvraag en ook de laatste maal weer telefoniche aanvraag en ook dat is niet gelukt
dus je kan niet zeggen van de aanhouder wint
want in dit geval heefd kpn verloren en dus wel een hele vaste klant

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]