Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2009 21:17 
Offline

Geregistreerd: do 04 sep 2008 10:40
Berichten: 104
Beste kpn webcare team,

zouden jullie het een en ander willen uitzoeken voor mij. Ik heb nu al meerdere malen voor mijn moeder interactieve tv aangevraagd. Op de site geeft hij bij de postcode check elke keer aan dat het kan en de medewerkers zeggen het dan ook als ik het bestel. Maar iedere x als dan die brief over de aansluiting en dergelijke binnenkomt en je kijkt het na via de orderstatus dan staat er elke x dat het niet mogelijk is op dat adres.

Ik wordt er nu na het nu voor de 6de x te hebben aangevraagd wel een beetje moe van als ik eerlijk ben. Zouden jullie er naar kunnen kijken en het desnoods door willen voeren. Ze heeft nu ip+bellen lite en dat zou dan omgezet worden naar ipbitv basis.

alvast bedankt voor de moeite,

met vriendelijke groet,

Mark


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 jan 2010 10:33 
Offline

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 16:01
Berichten: 82
Woonplaats: Wapenveld
Goede morgen,

Het is geschied, vraag me niet hoe maar na mijn opgestuurde 28 A4tjes naar het hoofdkantoor is er actie ondernomen door kpn.
Ik ben gebeld door een medewerker die e.e.a. eens tot de bodem uit wilde zoeken, vervolgens ben ik keurig op de hoogte gehouden door deze medewerker over de voortgang. Hij heeft de aanvraag zelf nog eens ingevoerd waarna ik op twee verschillende dagen door verschillende personen teruggebeld werd met de mededeling dat men geen itv kon leveren.
Daarna heeft de medewerker opnieuw alles aangekaart bij de technische diensten en heeft men het hele traject stap voor stap gevolgd.

Vervolgens werd ik gebeld met de mededeling dat het voor 95% zeker was dat de aanvraag werd geaccepteerd, en inderdaad na een tijdje kwam de bode met het lang verwachte pakket.
Enkele dagen daarna kwam ook de brief en vorige week konden we tv kijken via kpn.

29 januari 2009 aangevraagd, en 29 december 2009 gekregen het geeft toch maar eens weer aan dat geduld een schone zaak kan zijn, en de aanhouder toch vaak wint.

Ik ben Stef en de mensen achter Webcare veel dank verschuldigd en uiteraard ook de medewerker (namen worden hier niet genoemd dacht ik) die de mogelijkheid had verder in het systeem te duiken.

Het heeft "even geduurd" maar we hebben een zeer goed beeld.

Groet,

B.J.Stijf

_________________
"Er is meer tussen Hemel en Aarde dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 jan 2010 11:04 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Mooi dat je even deze feedback geeft want zo zie je maar dat de aanhouder wind in dit geval resultaat heeft gebracht.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2010 18:59 
Ja, leuk dat het uiteindelijk gelukt is, maar het feit dat het zo lang moet duren is natuurlijk waanzin.

Ik heb bij mijn aansluitingen ook de nodige irritaties en onduidelijkheden gehad, en ook bij mij heeft het aardig wat moeite gekost om uiteindelijk het gewenste pakket te krijgen.

Hoe bestaat het dat zulke organisaties nog bestaansrecht hebben....
Continu wordt de focus gelegd op de aanwinst van nieuwe klanten ( zie alle aanbiedingen die alleen geldig zijn voor nieuwe klanten )
Maar de de klanten die loyaal zijn aan KPN worden massaal genegeerd en geschoffeerd.

Als ik zo met mijn klanten om zou gaan zou ik met twee weken failliet zijn.
Ik heb nu twee issues lopen met KPN, maar als deze voor maart niet zijn opgelost, pak ik de handel op en verkas naar een andere aanbieder.

Ik heb niet de illusie dat het daar beter is, maar ik blijf niet, en veel betalen ( in vergelijking met andere aanbieders ) en op deze manier behandeld worden.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2010 19:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Toch fijn te horen dat na en lange lijdensweg het probleem is opgelost. Bij deze sluiten wij dit topic.


Met groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling