Gebed zonder eind!En we zijn er nog lang niet.
Vorige week weer eens gebeld met KPN want ik hoorde maar niks. En weer bleek dat mijn bestelling geannuleerd was.
Na drie kwartier verder en dik een maand wachten kwam men er achter dat het overstappen van Lite naar Basis niet ging. Woest als ik was, maar toch netjes, heb ik vriendelijk doch dringend verzocht hier nu eens snel wat aan te doen.
Direct hierop kreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon (naam bekend) van de afdeling Retentie en opzeggingen. Ze had het zo met me te doen dat za na overleg met haar collega mij kosteloos en zonder problemen wilde overzetten naar Basis. Normaal is dit niet de normale gang van zaken maar omdat ik al zoveel geleden heb maakte ze voor mij een uitzondering.
Ze was heel vriendelijk en later bleek dat ze ook nog eens in het verleden uit mijn woonplaats kwam, bla bla bla.
Er werd voor mij een totaal nieuw account aangemaakt. Alle zooi uit het verleden dat hing aan mijn account werd geschrapt. Ze vroeg of ik gehecht was aan mijn emailadres want als dit niet zo was dan werd het allemaal nog makkelijker. Ze beloofde me dat ik absoluut geen problemen zou krijgen.
Ik blij.... Tot een twee uurtjes geleden. Mijn zoon belde me op naar mijn werk, wit heet wastie

. Vakantietijd en geen internet en telefoon. Ik begon natuurlijk al een donkerbruin vermoeden te krijgen dat er iets was met mijn account. Na het bellen met de storingsdienst kreeg ik te horen dat ik inderdaad een groot probleem had. Daarop werd ik direct doorverbonden naar de juiste afdeling. De beste mevrouw probeerde mij zo goed mogelijk uit te leggen wat er nu aan de hand was. Eerlijk gezegd ging het allemaal een beetje langs mij heen en interesseert me ook niet. Internet en telefoon moeten gewoon werken.
Afijn, mijn internet en telefoon moeten, volgens de medewerker, binnen 48 uur weer gaan werken.
Ik ben dan weer terug naar Lite. Over twee weken zou ik naar Basis overgaan. Hij kon echter niet beloven dat het dan nog goed zou gaan........
Zou het wel werken als ik me laat overzetten naar Extra????
je begrijpt ik word hier beetje moedeloos van.
Wordt vervolgd