Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 02 jul 2025 05:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 16:21 

Hallo misschien hoort deze topic hier niet thuis, sorry.
Verplaats hem dan maar, ik ben ten einde raad.

Ik weet het niet meer!
Heb internet plus comfort Planet 6 mb
Wil overstappen naar KPN extra 8mb
Eerste telefoon gesprek 01 juli, meneer u krijgt nog een brief.
Tweede telefoon gesprek 07 juli, meneer even afwachten, er komt een brief.
Derde telefoon gesprek 17 juli meneer alles genoteerd.
Binnen 5 dagen krijg u bericht.
Zelfde dag nog per e-mail een bevestiging gekregen van telefoon gesprek.
Vierde telefoon gesprek 29 juli, meneer wij kunnen niets in ons dossier terug vinden.
Wederom alles genoteerd, en bevestiging per e-mail gekregen, dat er na 5 dagen
een bevestigde brief komt.
Ben benieuwd of de eerste aan vraag nog gevonden gaat worden, dan zit ik met twee abonnementen.
Omdat de site erg traag is en onoverzichtelijk, tevens veel vragen, die voor mij niet terzake doende zijn, heb ik dit dus per telefoon gedaan á 10 eurocent/min.

gr. Arie :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 17:09 

Nou hier dus precies het zelfde 3 week verder en heb nog niks via post gehad (binnen 5 dagen zou dat gebeuren) Ik heb me InternetPlusBellen comfort Planet 6 mb om laten zetten na InternetPlusBellen Premium (dat was de eerst brief waar instaat dat ik over kon stappen na Internet PlusBellen Premium)
Heb ook die mail wel gehad dat het goed zou komen en ook via helpdesk zegt met staat genoteerd laatste keer dat ik belde.
Maar tot op heden niets verandert nog?? :( En in MIJN kpn gegevens staat wel dat ik niks kan veranderen omdat er een order loopt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 17:13 

Planet is toch van KPN? Dan zou ik zo wie zo altijd proberen de zaak rond te krijgen via 0800-0407. Dat is gratis en met een beetje geluk willen ze daar ook helpen.
En....... geen paniek. Alles sal reg com! Soms duurt het wat langer. Soms gaat het langs kronkelwegen maar het komt wel goed. Sterkte.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 19:49 

Meneer Wolf,

Mag ik je vriendelijk bedanken voor deze opbeurende woorden.

gr. Arie :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 00:01 

Hallo allemaal,
ik ben nieuw op dit forum en heb me aangemeld. Ik ben ook geinteresseert in internetplusbellen van KPN (als voormalig ADSL Planet-abonnee). Maar als ik de topics en reacties op dit forum zo lees geeft het aanmelden en alles wat eraan vast hangt nog een hoop problemen waardoor ik weer ga twijfelen of alles wel goed komt. Wie kan me een duwtje geven?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 00:44 

Op een forum komen nu eenmaal "alle" problemen bij elkaar..... :wink:
In 95% van de gevallen zal het gerust goed werken.

Als je de keuze hebt gemaakt om over te stappen dan moet je het gewoon doen.
Problemen, als die ontstaan, worden echt wel opgelost.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 14:17 

Gebed zonder eind!
En we zijn er nog lang niet.
Vorige week weer eens gebeld met KPN want ik hoorde maar niks. En weer bleek dat mijn bestelling geannuleerd was.
Na drie kwartier verder en dik een maand wachten kwam men er achter dat het overstappen van Lite naar Basis niet ging. Woest als ik was, maar toch netjes, heb ik vriendelijk doch dringend verzocht hier nu eens snel wat aan te doen.
Direct hierop kreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon (naam bekend) van de afdeling Retentie en opzeggingen. Ze had het zo met me te doen dat za na overleg met haar collega mij kosteloos en zonder problemen wilde overzetten naar Basis. Normaal is dit niet de normale gang van zaken maar omdat ik al zoveel geleden heb maakte ze voor mij een uitzondering.
Ze was heel vriendelijk en later bleek dat ze ook nog eens in het verleden uit mijn woonplaats kwam, bla bla bla.
Er werd voor mij een totaal nieuw account aangemaakt. Alle zooi uit het verleden dat hing aan mijn account werd geschrapt. Ze vroeg of ik gehecht was aan mijn emailadres want als dit niet zo was dan werd het allemaal nog makkelijker. Ze beloofde me dat ik absoluut geen problemen zou krijgen.
Ik blij.... Tot een twee uurtjes geleden. Mijn zoon belde me op naar mijn werk, wit heet wastie :D . Vakantietijd en geen internet en telefoon. Ik begon natuurlijk al een donkerbruin vermoeden te krijgen dat er iets was met mijn account. Na het bellen met de storingsdienst kreeg ik te horen dat ik inderdaad een groot probleem had. Daarop werd ik direct doorverbonden naar de juiste afdeling. De beste mevrouw probeerde mij zo goed mogelijk uit te leggen wat er nu aan de hand was. Eerlijk gezegd ging het allemaal een beetje langs mij heen en interesseert me ook niet. Internet en telefoon moeten gewoon werken.
Afijn, mijn internet en telefoon moeten, volgens de medewerker, binnen 48 uur weer gaan werken.
Ik ben dan weer terug naar Lite. Over twee weken zou ik naar Basis overgaan. Hij kon echter niet beloven dat het dan nog goed zou gaan........
Zou het wel werken als ik me laat overzetten naar Extra????

je begrijpt ik word hier beetje moedeloos van. :evil:

Wordt vervolgd

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 19:30 

in al die tijd dat ik nu bij planet /kpn weg ben is het dus nog steeds niet beter geworden
het is een hopeloos zootje daaro het gaat over veel te veel schijfen heen en er is dan geen 1 meer die de verantwoording neemt
of het geen tot een goed einde weet te brengen
wat groter als de bedrijfen worden wat meer van dit soort problemen je gaat krijgen
het enigste signaal wat je als klant kan af geven is bij dit soort bijelkaar langs werkende bedrijfen weg te gaan
en je geluk elders te proberen

(tuurlijk ook elders zullen er best problemen zijn maar die werken eraan om ze op te lossen
in dat half jaar dat ik nu weg ben is er hier met administratieve problemen nog niks opgelost dus)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 20:13 

Als ik dit zo lees, met veranderingen die niet doorgevoerd worden, dan is dit de helpdesk van UPC.... :wink:
Op het UPC forum staat het momenteel ook even bol van dit soort klachten.

Het is toch van de gekke dat klanten die iets willen en dit bestellen dan uiteindelijk geannuleerd worden?
Hoe wil je als bedrijf dan geld verdienen?
Klanten moet je juist vasthouden en zeker die zelf bellen en iets willen!

Als het eenmaal fout gaat dan gaat het ook goed fout.
Bij UPC is het wel vreemd dat de helpdesk er niet meer uit kan komen maar dan springt iemand van het UPC webcare team op de zaak is het zo gepiept.
Waarom kan zo'n persoon het wél in één keer goed doen terwijl de helpdesk dat niet kan?

Dat er nu hier op het forum een KPN webcare lid aanwezig is lijkt mij een hele goed zaak!
Deze mensen hebben een moeilijke taak, krijgen vaak te maken met behoorlijk geïrriteerde klanten maar lossen het goed op.

In mijn geval heeft een UPC webcare lid mijn abonnement aangepast, ik was bang voor de gevolgen maar het was geregeld in 10 minuten en geen problemen ondervonden!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 20:20 
Site Admin

Robèrt schreef:

Dat er nu hier op het forum een KPN webcare lid aanwezig is lijkt mij een hele goed zaak!

Ik vind dit zelf ook, ik begrijp het commentaar van mijn mede mods ook wel een beetje, want in de tijd dat we kpn juist het hardst nodig hadden was er geen webcare.

Toch vind ik het absoluut nuttig dat webcare hier aanwezig is, ze zitten voor bepaalde dingen toch dichter bij het vuur dan wij mods.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 20:37 

MBR schreef:
Nou hier dus precies het zelfde 3 week verder en heb nog niks via post gehad (binnen 5 dagen zou dat gebeuren) Ik heb me InternetPlusBellen comfort Planet 6 mb om laten zetten na InternetPlusBellen Premium (dat was de eerst brief waar instaat dat ik over kon stappen na Internet PlusBellen Premium)
Heb ook die mail wel gehad dat het goed zou komen en ook via helpdesk zegt met staat genoteerd laatste keer dat ik belde.
Maar tot op heden niets verandert nog?? :( En in MIJN kpn gegevens staat wel dat ik niks kan veranderen omdat er een order loopt.

Denk dat ik ook maar eens weer een foontje der aan waag weer week verder en nog niks geen post in huis binnen 5 dagen zeiden ze????( :D Ze hebben lange 5 dagen dan bij KPN :D )

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 21:19 

er zijn gewoon weg weer mensen nodig die je van a tot z kunnen helpen en niks aan derden hoeven over te laten

dus ngeen telefoniche helpdesk die niks aan abbo veranderen kan maar het eerst weer aan een tweede lijn door moeten geven waar je dan ook niet verder mee komt die je dan weer door moeten verbinden met de techniche dienst waar na het contact weer verbroken word
of de td belt u terug daarna nooit weer wat gehoord hopeloos dat door schijf systeem
is ontwikkeld door een luie alrounder die het wat makkelijker wou hebben en alleen de voor hem intresante dingen wou doen
en dus heb je nu het afschuif systeem want niemand kent zijn verantwoordingen meer en neemt die dus ook niet want je word er wel voor aan gesproken als je meer doet dan je voor word betaald

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 07:31 

Off topic. Aan Horny.
Het echte spreekwoord is: Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.
Groet,
BdW

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 10:29 

De laatste dagen bij KPN

Altijd ben ik netjes gebleven en nooit asociaal geweest tegen de helpdeskmedewerkers.
Vandaag belde ik met KPN om te vragen of ik vandaag nog internet zou krijgen. Ze beloofde me eergisteren dat het 48 uur zou duren voordat alles weer zou werken. De man van KPN vertelde me dat het administratief onmogelijk was om me vandaag online te brengen en dat het zelfs minimaal 10 dagen ging duren voor ik weer online was. Toen werd ik wel boos maar ook weer netjes. Ik werd natuurlijk weer doorverbonden en bleef boos maar netjes. 10 dagen was en bleef het en was niks aan te doen. Ik reageerde natuurlijk geirriteerd en wat deed de betreffende helpdeskmedewerker?? Hij verbrak de verbinding!
Pislink was ik. Na wat ontnuchteren en tot 10 tellen heb ik besloten me definitief uit te schrijven bij KPN. Ik ga weer terug naar Caiway!
Ik heb ook geen zin meer om de discussie aan te gaan met KPN, verlies ik toch.

Wat een ellendezooi zeg! :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 10:32 
Site Admin

heren van het webcare-team; hier ligt volgens mij toch een behoorlijke uitdaging voor jullie, mits het al niet te laat is (gezien vanuit louwrens)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]