Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 08:33 

Het draait niet om die luttelle €10-15, maar het is toch het zwaarste abonnement van KPN wat de dochters aanbieden, dan praat je niet over een paar luttelle tientjes maar 3 maal het bedrag .

K.P.N heeft nu vele dochters waar de mensen naar toe overlopen, dat overlopen had KPN zelf in de hand kunnen houden door er op tijd wat aan te doen maar helaas voor KPN het is het paard achter de wagen spannen
en dan gaan proberen met spaarpunten het lijkt wel een kruidenier daar krijg je het ook die punten waar de meeste mensen een hekel aan hebben.
Maak de artikelen goedkoper, daar hebben de mensen wat aan en niet dit geneuzel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 09:58 

je kan met mij alle kanten op
maar het verschil van zon 40 euro op een abbonement die vergelijkbaar zijn
kan je niet goed praten met ze hebben veel mensen in dienst en die moeten ook betaald
dat is allemaal wel leuk en aardig
maar de grootste geld opslokkend prersoon die met zoveel ton per jaar bonus naar huis gaat
dat is die daar aan de top bij kpn staat
dat is de grote boos doender
en dat kpn veel monteurs heefd lopen
dat is *** koek ze hebben ook veel klanten ze zijn de grootste hier op de nederlandse markt en houden er verschillende produkten opna wat dus ook weer meer monteurs vraagd
tevens dekken ze geheel nederland
en dat doen de meeste andere profiders ook weer niet
dus een groot bedrijf veel klanten mogelijk veel klachten dus veel monteurs nodig
dus ja een kleiner bedrijf met minder klanten en dus ook minder klachten dus ook minder monteurs nodig

en dat de kpn dan wel een hele snel levering heefd van het vervangen van modums daar is inderdaad een grote pluim voor te geven
maar dat ze dan weer een abbonement meer dan 4 maand voortijdig stop zetten dat lijkt natuurlijk weer nergens naar
en dat zijn geen enkelingen die dit overkomt
administratief heefd de kpn het gewoon weg niet goed voor elkaar
er word niet efficent genoeg gewerkt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 10:18 

HORNY schreef:
je kan met mij alle kanten op
maar het verschil van zon 40 euro op een abbonement die vergelijkbaar zijn
kan je niet goed praten met ze hebben veel mensen in dienst en die moeten ook betaald
dat is allemaal wel leuk en aardig
maar de grootste geld opslokkend prersoon die met zoveel ton per jaar bonus naar huis gaat
dat is die daar aan de top bij kpn staat
dat is de grote boos doender
en dat kpn veel monteurs heefd lopen
dat is *** koek ze hebben ook veel klanten ze zijn de grootste hier op de nederlandse markt en houden er verschillende produkten opna wat dus ook weer meer monteurs vraagd
tevens dekken ze geheel nederland
en dat doen de meeste andere profiders ook weer niet
dus een groot bedrijf veel klanten mogelijk veel klachten dus veel monteurs nodig
dus ja een kleiner bedrijf met minder klanten en dus ook minder klachten dus ook minder monteurs nodig

en dat de kpn dan wel een hele snel levering heefd van het vervangen van modums daar is inderdaad een grote pluim voor te geven
maar dat ze dan weer een abbonement meer dan 4 maand voortijdig stop zetten dat lijkt natuurlijk weer nergens naar
en dat zijn geen enkelingen die dit overkomt
administratief heefd de kpn het gewoon weg niet goed voor elkaar
er word niet efficent genoeg gewerkt

Ach, misschien doen de door jou bedoelde topmanagers wel precies hetzelfde als wat jij als levensleus in je voettekst hebt staan... Dus wie verwijt je nou wat precies?

Maar, laten we het bij het onderwerp houden. Namelijk, wat KPN nou kan doen om de klanten te behouden. Dat is het thema.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 12:09 

hoevenm schreef:
Maar, laten we het bij het onderwerp houden. Namelijk, wat KPN nou kan doen om de klanten te behouden. Dat is het thema.

Mijn, reeds zeer bekende, mening is dat KPN de prijzen moet verlagen.

Stel nu dat ze inderdaad de hogere prijs abonnementen met €15 of zelfs €20 per maand gaan verlagen.
Dan zijn ze nog lang niet altijd de goedkoopste maar de bestaande klanten zullen dit gebaar bijzonder waarderen.
En, veel belangrijker, niet overstappen!

Uiteindelijk zal KPN hierdoor meer winnen dan nu.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 13:00 

Robèrt schreef:
hoevenm schreef:

Stel nu dat ze inderdaad de hogere prijs abonnementen met €15 of zelfs €20 per maand gaan verlagen.
Dan zijn ze nog lang niet altijd de goedkoopste maar de bestaande klanten zullen dit gebaar bijzonder waarderen.

Exact.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 14:48 

Robèrt schreef:
hoevenm schreef:

voorstel aangenomen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 14:58 
Site Admin

Haakmeer schreef:
voorstel aangenomen.

gaarne enige toelichting op deze bijdrage :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 16:15 

volledig met robert eens

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 16:37 
Site Admin

Euh, 12 mb vind ik wel een heel verschil met de "tot 20 mb" die ze voorspiegelen. Scheelt even ruim 8mb.

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 17:02 

marcel234 schreef:
Euh, 12 mb vind ik wel een heel verschil met de "tot 20 mb" die ze voorspiegelen. Scheelt even ruim 8mb.

Groet Marcel.

Dus?

Ik vind het volstrekt normaal dat, wanneer ik 2.5 km koperlijn tot de de centrale heb liggen, ik GEEN 20Mb op de lijn heb staan. En dat mijn 12Mb precies is wat ik mag verwachten (zoek er de ADSL-grafieken maar eens op na). Dus, wat bedoel je nou precies? Dat is toch inherent aan de ADSL techniek, dat de snelheid omgekeerd evenredig is met de koperlengte tot de centrale.

Afbeelding

Ik heb minder dan 20Mb, en dat wist ik dat ik dat zou krijgen. De Telfort-snelheidsindicator op de website gaf 13Mb aan, perfecte score met mijn 12Mb. En dan nog, 12 Mb... Dat is nog altijd 4 keer zoveel als ik met IPB had, voor 25 euro per maand minder. Anders was ik gewoon bij KPN gebleven :) Trouwens, what's in a name... Telfort = KPN. Ik zit ook gewoon op het KPN ADSL-netwerk aangesloten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 18:02 

Een stuk sneller bij Telfort(=KPN) dan bij KPN.
En ook nog eens een filnk stuk goedkoper.

Eigenlijk is dat niet te begrijpen toch?..... :wink:

Misschien stap ik over 7-8 maanden ook wel weer eens over.
Ben nu erg nieuwsgierig hoe dat gaat.
Maar ik heb nu digitale TV via de kabel en dat is toch wel erg leuk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 18:15 

Telfort is toch alleen maar een "noodgreep" om te voorkomen dat mensen helemaal weg gaan, naar bv Alice ??!!
Al die mensen die eerst 70 euro of meer betaalden, betalen nu maar 30 euro voor meer downloadsnelheid en gratis bellen.
Het enige positieve is dat de klanten nog bij KPN zitten, want anders waren de verliezen nóg groter geweest.
Het verschil in inkomsten zal zich hoe dan ook ergens wreken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 18:33 

vankooten schreef:
Telfort is toch alleen maar een "noodgreep" om te voorkomen dat mensen helemaal weg gaan, naar bv Alice ??!!

Dat ben ik niet helemaal met je eens ik lees ook bij Tweakers en je moet eens kijken hoeveel overstappers er zijn van de kabel zoals @Home die nu naar Telfort gaan.
Dat zijn toch klanten die "nieuw" voor Telfort=KPN zijn.
Tot op heden doen zich daarbij weinig echte problemen voor die IPB wel gehad heeft met de negatieve reclame bij Radar en Kassa in het verleden.

Ook ik denk dat "bonuspunten" of zoiets niet gaat werken alleen de bestaande klanten een lagere prijs of en hogere snelheid aan bieden zal echt zoden aan de dijk zetten.
Ja en de kabel word nog steeds de hand boven hoofd gehouden door de Opta terwijl KPN alles maar moet goed vinden op hun net!!

Het leuke is wel dat ze toen eigenlijk Alice begon ze direkt een antwoordt er op hadden, als ze niets gedaan hadden waren er veel aan het lopen gegaan naar Alice.
Maar ook vraag ik me bij KPN wel eens af wat ze nu aan het doen zijn hun eigen bedrijven aan het beconcureren, zouden er in de top allemaal kleine baasjes zitten met hun eigen winkeltjes. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 23:26 

hoevenm schreef:
marcel234 schreef:
Het rekensommetje is feitelijk heel simpel. Wat kan je verwachten van een abbo van 19.95? niks, KPN heeft veel monteurs in dienst. veel mensen die ontwikkelen, dat moet ergens vandaan komen en dat is uit de consument.

Dit is veel te kort door de bocht. Ik ben overgestapt naar Telfort, aangesloten op het KPN-netwerk. De eerste twee weken had ik last van een klapperende lijn, en er is vervolgens onderzoek geweest. Dat is nu adequaat opgelost, erg stabiele lijn (4 weken nu zonder line sync) van 12Mb, Perfect telefoongeluid: ook als ik met 12 lijntjes usenet-groepen loop lastig te vallen. En, ik ben gisteren teruggebeld door klantenreacties Telfort of alles naar wens is afgehandeld.

Perfect! En dat voor 19.95 :o

Ik bedoel maar, het bedrag zegt niet alles. Ik ben erg tevreden, 12Mb op de lijn, en het besparen van 30 euro per maand. Zo simpel heb ik mijn kostenbesparing geregeld. Maar iedereen zijn eigen manier, natuurlijk 8)

Toch is het feit er dat het nog maar een week of 6 hebt en dus nog niet weet of het echt wat is.
Dat weet je waarschijnlijk nooit en natuurlijk kijk ik ook naar de prijs maar zoals ik wel vaker zeg.... de prijs vergelijken kan alleen maar als de dienstverlening ongeveer hetzelfde is.
UPC goedkoper? laat me niet lachen..ja in abbo zijn ze misschien dan goedkoper maar dat is dan ook gleijk het enigste positieve wat je over dit bedrijf kunt zeggen..iedereen kent de verhalen van UPC maar al te goed....
UPC als voorbeeld, we hoeven het niet te hebben over anderen zoals het "geweldige" Tele2 enz enz enz.

Natuurlijk twijfel ik ook over Telfort maar..ik twijfel nog steeds...en nog steeds en nog steeds...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 23:33 

Ik zit zelf nu een aantal weken bij Telfort en ben op zich zeer tevreden.De overgang is soepel gelopen,mijn snelheid qua down en upload is met factor 4 gestegen,telefonisch geen problemen en dat alles voor een aanzienlijk lager bedrag dan bij KPNPlanet.

Het is niks anders dan het bekende segmenteren,afroompolitiek en de markt deels een beetje zijn werk laten doen en waar mogelijk bijsturen. :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]