hoevenm schreef:
marcel234 schreef:
Het rekensommetje is feitelijk heel simpel. Wat kan je verwachten van een abbo van 19.95? niks, KPN heeft veel monteurs in dienst. veel mensen die ontwikkelen, dat moet ergens vandaan komen en dat is uit de consument.
Dit is veel te kort door de bocht. Ik ben overgestapt naar Telfort, aangesloten op het KPN-netwerk. De eerste twee weken had ik last van een klapperende lijn, en er is vervolgens onderzoek geweest. Dat is nu adequaat opgelost, erg stabiele lijn (4 weken nu zonder line sync) van 12Mb, Perfect telefoongeluid: ook als ik met 12 lijntjes usenet-groepen loop lastig te vallen. En, ik ben gisteren teruggebeld door klantenreacties Telfort of alles naar wens is afgehandeld.
Perfect! En dat voor 19.95
Ik bedoel maar, het bedrag zegt niet alles. Ik ben erg tevreden, 12Mb op de lijn, en het besparen van 30 euro per maand. Zo simpel heb ik mijn kostenbesparing geregeld. Maar iedereen zijn eigen manier, natuurlijk

Toch is het feit er dat het nog maar een week of 6 hebt en dus nog niet weet of het echt wat is.
Dat weet je waarschijnlijk nooit en natuurlijk kijk ik ook naar de prijs maar zoals ik wel vaker zeg.... de prijs vergelijken kan alleen maar als de dienstverlening ongeveer hetzelfde is.
UPC goedkoper? laat me niet lachen..ja in abbo zijn ze misschien dan goedkoper maar dat is dan ook gleijk het enigste positieve wat je over dit bedrijf kunt zeggen..iedereen kent de verhalen van UPC maar al te goed....
UPC als voorbeeld, we hoeven het niet te hebben over anderen zoals het "geweldige" Tele2 enz enz enz.
Natuurlijk twijfel ik ook over Telfort maar..ik twijfel nog steeds...en nog steeds en nog steeds...