Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 04 mei 2025 21:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 18:38 

Je zou kunnen overwegen om toch een nieuwe EB of Thomson te vragen en te kijken of je opnieuw problemen hebt,maar wellicht heb je daar geen puf meer voor.(begrijpelijk als het al 4 maanden niet werkt)

Probleem bij het expert team dan wel nok is dat die mensen zo goed als niet benaderbaar zijn.

Ben je al eens op een ander server gezet door een tweedelijns HD medewerker ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 18:41 

sazzefraz schreef:
als je sóchtends belt om 8 uur, dan is het nog niet zo druk en kan je gelijk worden verbonden met de technische dienst. zij kunnen je dan verder helpen. blijkbaar kan de technische helpdesk je niet helpen..

Ook dat heb ik al op aanraden eerder gedaan.
maar wat ik ook probeer, ik krijg geen technische medewerker aan de lijn. zowel niet bij de KPN, en ook niet bij Het Net.

Omdat zij zeggen, het is bij de experts in behandeling, en dat is nu al 4 maanden zo.

Wat is er met de service van de KPN aan de hand, als zij zo doorgaan, houden zij geen klanten meer over.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 18:55 

henri-aalten schreef:
sazzefraz schreef:
als je sóchtends belt om 8 uur, dan is het nog niet zo druk en kan je gelijk worden verbonden met de technische dienst. zij kunnen je dan verder helpen. blijkbaar kan de technische helpdesk je niet helpen..

Ook dat heb ik al op aanraden eerder gedaan.
maar wat ik ook probeer, ik krijg geen technische medewerker aan de lijn. zowel niet bij de KPN, en ook niet bij Het Net.

Omdat zij zeggen, het is bij de experts in behandeling, en dat is nu al 4 maanden zo.

Wat is er met de service van de KPN aan de hand, als zij zo doorgaan, houden zij geen klanten meer over.

Ook het voorstel gedaan om eens het nieuwere type Experiabox te proberen. De zwarte.

Maar KPM geeft aan dat de huidige goed is. ik moet wachten op de experts,
Ik wacht al 4 maanden, daar kunnen nog wel een paar maanden bij.

Heeft het zin, om de stroom van de experiabox er 10 minuten uit te halen,
in plaats van de kleine minut die ik tot op heden heb gedaan. ??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 19:20 

op zich niet, en inderdaad, de experiabox die je hebt is prima. 4 maanden is veel te lang, het is in dit geval toch het beste contact op te nemen met de technische helpdesk, deze kan je wel verder helpen. geef aan dat je er al 4 maanden op wacht, want dat is onacceptabel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 19:52 

sazzefraz schreef:
op zich niet, en inderdaad, de experiabox die je hebt is prima. 4 maanden is veel te lang, het is in dit geval toch het beste contact op te nemen met de technische helpdesk, deze kan je wel verder helpen. geef aan dat je er al 4 maanden op wacht, want dat is onacceptabel.

Ik heb dat ook aangegeven dat ik nu al 4 maanden wacht,
en dat ik dat onacceptabel vind. Veel te lang.

Maar zij geven mij aan dat de experts meer tijd nodig hebben,
en dat het geen zin heeft om er op aan te dringen.

Nu ik weet genoeg, en wil niets meer te maken hebben, met alles waar de KPN mee te maken heeft, en bij Het Net heeft men ook al geen enkel begrip dat ik al 4 maanden zonder een goedwerkenden telefoon zit.

Ik geef ze een maand de tijd om de hele rozooi op te halen, anders verwijder ik het zelf wel, en breng ik alles terug naar de KPN.

Ik heb nog nooit zon slechte service van dat bedrijf meegemaakt.

Als zij daar zo meer doorgaan, houden zij geen klanten meer over.

Een monteur langs sturen willen zij ook niet, een andere experiabox proberen doen zij ook niet.

Wel kunnen zij per maand het volledigge bedrag afschrijven, dat kunnen zij wel.

Als het maar om geld gaat zij zij er als de kippen bij.

Maar als er een probleem opgelost moet worden, laten zij bij Het Net en de KPN je gewoon barsten !!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 20:15 

henri-aalten schreef:
[

Wel kunnen zij per maand het volledigge bedrag afschrijven, dat kunnen zij wel.

Als het produkt dat geleverd wordt niet conform datgene is wat je redelijkerwijs zou mogen verwachten en dat is dus ook telefonie dan heb je recht op compensatie en verder betalen is natuurlijk niet aan de orde !
Je kunt desnoods je bankrekening laten blokkeren.

Verder heb ik zelf tot 3 x toe een nieuwe EB gehad en heb nu de vierde box een Speedtouch en eindelijk maak ik enige progressie :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 21:27 
Site Admin

het verbreken van de verbinding na 13-15 minuten is een probleem dat bekend is bij kpn. heeft niets te maken van de lokale aansluitingen.
heb zelf exact dezelfde problemen en vanmorgen een kpn-monteur over de vloer gehad. zeer uitgebreid gesproken met deze persoon. alles is doorgemeten en prima bevonden. een en ander is doorgestuurd door het landelijk team in den haag. vermoeden bestaat dat de oorzaak in een van de sipserver ligt.
of het wisselen van een siemens voor een speedtouch een oplossing is weet ik niet, maar is ook afhankelijk of je van analoog of isdn komt. ik dus van isdn en deze versie van speedtouch is nog niet leverbaar.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 00:30 

sazzefraz schreef:

helpt niet, zoals hij zelf ook al zegt, het probleem ligt bij de experts, waarschijnlijk dus bij de MPX. Hier kan geen helpdesk wat aan doen, zowel mphd en mpsd. Afwachten.... helaas

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 00:49 

blizzaa schreef:
sazzefraz schreef:

helpt niet, zoals hij zelf ook al zegt, het probleem ligt bij de experts, waarschijnlijk dus bij de MPX. Hier kan geen helpdesk wat aan doen, zowel mphd en mpsd. Afwachten.... helaas

Schandalig dat zij mij nu al 4 maanden laten wachten.
Ik heb er dan ook geen goed woord vooe over.

Profiel  

Berichttitel: blokkeren.
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 02:48 
Site Admin

ter advies zou ik u willen meegeven uw rekening te blokkeren tegen afschrijven tot dat kpn het probleem heeft opgelost. op het moment dat kpn begin te dreigen met afsluiten is 1 telefoontje genoeg om dat te voorkomen. de factuur afdeling is namelijk op de hoogte van soms schrijnende gevallen zoals u. ze zullen u dan ook niet afsluiten!

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel: Re: blokkeren.
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 06:58 

marcel234 schreef:
ter advies zou ik u willen meegeven uw rekening te blokkeren tegen afschrijven tot dat kpn het probleem heeft opgelost. op het moment dat kpn begin te dreigen met afsluiten is 1 telefoontje genoeg om dat te voorkomen. de factuur afdeling is namelijk op de hoogte van soms schrijnende gevallen zoals u. ze zullen u dan ook niet afsluiten!

groet marcel.

Mijn Nota's komem van Het Net, en niet via de KPN !!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 10:51 

jwagenaar schreef:
vermoeden bestaat dat de oorzaak in een van de sipserver ligt.

Het zit eerder op een "achterliggende" server :!: :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 11:33 

Maarten schreef:
jwagenaar schreef:
vermoeden bestaat dat de oorzaak in een van de sipserver ligt.

Het zit eerder op een "achterliggende" server :!: :?:

Wat is nu wijsheid, wie of wat kan ik het beste bellen, of benaderen.

En wat moet ik dan zeggen???

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 12:01 

Je "moet" de HD bellen en dan doorgezet worden naar de tweedelijns.
Die kunnen kijken waar je nu zit en het hangt een beetje van de HD man/vrouw af en hun opties,want men wil niet dat iedereen het interne systeem binnen KPN belast door inloggen,wijzigen enz en er zijn enige tijd geleden enkele wijzigingen doorgevoerd als het gaat om zeg maar authorisaties.Klinkt misschien inflexibel,maar zou betere performance moeten bevorderen.

Concreet:tweedelijns HD -uitzoeken waar je nu zit (SIP-server en achterliggende noem het maar server) verzoek om wijziging.

En dus gewoon doordrukken !!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 12:21 

Maarten schreef:
Je "moet" de HD bellen en dan doorgezet worden naar de tweedelijns.
Die kunnen kijken waar je nu zit en het hangt een beetje van de HD man/vrouw af en hun opties,want men wil niet dat iedereen het interne systeem binnen KPN belast door inloggen,wijzigen enz en er zijn enige tijd geleden enkele wijzigingen doorgevoerd als het gaat om zeg maar authorisaties.Klinkt misschien inflexibel,maar zou betere performance moeten bevorderen.

Concreet:tweedelijns HD -uitzoeken waar je nu zit (SIP-server en achterliggende noem het maar server) verzoek om wijziging.

En dus gewoon doordrukken !!

Op welk nummer kan ik het beste bellen, wat is HD, Hooft techniche dienst ?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]