Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 14:27 

Dat opzeggen en wel of niet bellen is altijd moeilijk....

Ik zou toch even met Planet bellen om te vragen of zei "iets" weten van die overstap.
Als het wel fout gaat en je bent net te laat dan hang je weer voor een jaar......

Internet moet je vaak wel opzeggen maar telefonie niet, IPB is beide dus ik zou de gok niet nemen.

Ik had IPB zelf opgezegd en toch nummerbehoud gekregen.
Planet belde mij later op en ik kreeg een heel verhaal over dat ik dan terug moest naar KPN en dat er een goedkoop telefoon-abonnement op mijn lijn gezet zou worden.
Ik heb die aardige mevrouw vriendelijk te woord gestaan maar dacht ondertussen "het zal wel want ik stap over naar de kabel"....
Uiteindelijk niets meer van KPN vernomen en nergens een abonnement op gekregen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 15:00 

Robèrt schreef:
Dat opzeggen en wel of niet bellen is altijd moeilijk....

Ik zou toch even met Planet bellen om te vragen of zei "iets" weten van die overstap.
Als het wel fout gaat en je bent net te laat dan hang je weer voor een jaar......

Internet moet je vaak wel opzeggen maar telefonie niet, IPB is beide dus ik zou de gok niet nemen.

Het gaat in mijn geval niet om Planet maar gewoon KPN, maar op die manier bellen denk ik wel te gaan doen en dan ook vragen om bevestingings mail (thanx horny voor de tip)

Citaat:
Ik had IPB zelf opgezegd en toch nummerbehoud gekregen.
Planet belde mij later op en ik kreeg een heel verhaal over dat ik dan terug moest naar KPN en dat er een goedkoop telefoon-abonnement op mijn lijn gezet zou worden.
Ik heb die aardige mevrouw vriendelijk te woord gestaan maar dacht ondertussen "het zal wel want ik stap over naar de kabel"....
Uiteindelijk niets meer van KPN vernomen en nergens een abonnement op gekregen.

Tja ik ga naar hun dochter, maar of die verstandhouding nu zo goed is ;-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 15:15 

Het kon allemaal nog wel eens meevallen zie mijn bericht hier in dit rijtje.
Heb alles bij elkaar 10 minuten zonder zonder internet gezeten ook het bellen zowel naar buiten als gebeld worden lukte gelijk.

Zelf heb ik het precies zo gedaan als bij Tweakers staat pas schriftelijk opgezegd toen ik bij Telfort in stap 4 en een schriftelijke bevestiging gevraagd maar nooit iets gekregen.
Dus het kan wel probleemloos overstappen, maar ik moet er bij zeggen ik heb helemaal niemand gebeld geen Telfort en geen Planet dan krijg je toch allemaal helpdesk medewerkers die het vaak zelf ook niet helemaal weten.
Hopenlijk gaat het bij jou ook helemaal goed. :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 18:04 

Japie Krekel schreef:
...... (is voor mij zo'n beetje de voordeligste, want ik woon niet in een Alice of Telfort gebied ofzo) ze verwijzen dan weer naar elkaar.........

Iedereen woont in een Telfort gebied :shock: Hoezo jij dan niet?

Profiel  

Berichttitel: Re: Overstappen
BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2008 12:29 

Planet maakt het weer bondik krijg op zaterdag 26 januari een brief
ter bevestiging dat mijn abbo word opgezegt op 24 januarivreemd deze brief is al te laat, want mijn abbo was op vrijdag 18 januari al stil gelegt dus geen internet en telefoon meer.

dus Telfort modem er aan en ik had tenminsten weer internet plus maandag de 21ste januari deed ook de telefoon het weer. Hier en daar loopt het heel erg langs elkaar heen daar op de administratie van kpn/planet want vreemd genoeg zou mijn abbonement tot 21 februari door horen te lopen dat zou namelijk het einde van het jaar contract zijn, wel vreemd dat ik dan nu ook al geen beschikking meer heb over mijn email adressen en mij homepage is ook al verdwenen.

het gaat wel lekker dus.
ga zo door :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 00:21 
Site Admin

HORNY schreef:
als het je iriteerd lees het dan niet :D

een andere reaktie zou wel gepaster zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 14:56 
Site Admin

De veeg machine is even langs geweest. ik wil verzoeken terug te gaan naar het onderwerp. 8)

tevens wil ik verzoeken horny om zijn avatar aan te passen. somige mensen storen zich hieraan. Dit forum is laag drempelig en dat willen wij graag zou houden :wink: .

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 17:10 

Ik heb alles binnen om over te stappen naar Telfort, ware het niet dat ik als overstapmoment 14-02 heb aangevraagd destijds op 8 januari ;-)
Zo te zien loopt alles dus soepel, verwacht nog een brief van KPN met betrekking tot opzeggen IPB en dan is het rond.

Heb een prima jaar gehad bij IPB maar stap nu over vanwege financiën, mocht het dit jaar tegenvallen en KPN volgend jaar iets aan zijn prijzen/snelheden gedaan heeft, kom ik misschien nog wel terug.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 01:17 

snowmiss schreef:
Heb een prima jaar gehad bij IPB maar stap nu over vanwege financiën, mocht het dit jaar tegenvallen en KPN volgend jaar iets aan zijn prijzen/snelheden gedaan heeft, kom ik misschien nog wel terug.

Ik kan het niet mooier zeggen!
Preceis mijn gedachte.
is het niks dan kan je altijd terug.
En wat is nu een jaar?
Ik lig al een jaar plat en dat had ik een jaar geleden echt niet gedacht!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 13:39 

Toch nog off-topic ;-)

Robèrt schreef:
Ik lig al een jaar plat en dat had ik een jaar geleden echt niet gedacht!

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik hoop dat je binnenkort weer een keer kunt staan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 14:32 

snowmiss schreef:
Ik heb alles binnen om over te stappen naar Telfort, ware het niet dat ik als overstapmoment 14-02 heb aangevraagd destijds op 8 januari ;-)
Zo te zien loopt alles dus soepel, verwacht nog een brief van KPN met betrekking tot opzeggen IPB en dan is het rond.

.

Ze zijn idd mooi op tijd,en qua internet kun je wellicht eerder overstappen,maar qua telefonie niet.Er worden per dag batches bij Telfort gedraaid van over te zetten telefoonnummers dus switch niet te vroeg omdat je het klaar hebt staan :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 18:38 

Maarten schreef:
snowmiss schreef:

.

Ze zijn idd mooi op tijd,en qua internet kun je wellicht eerder overstappen,maar qua telefonie niet.Er worden per dag batches bij Telfort gedraaid van over te zetten telefoonnummers dus switch niet te vroeg omdat je het klaar hebt staan :wink:

Ik heb op GoT gelezen dat internet vaak al een paar dagen eerder te gebruiken is en telefonie daarentegen soms tot 4 werkdagen later.....
En aangezien ik wel wil blijven bellen, blijf ik gewoon geduldig en sluit pas aan/om als ik geen telefonie meer heb van KPN. Die paar dagen langzamer internet maken dan ook niet meer uit.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 19:47 

Voortijdig proberen te overstappen wil ook niet zelfs je internet werkt dan nog niet met de zyxsel modum.
Zodra je internet van planet of kpn weg valt kan je de modem van Telfort er zo aan hangen en heb je wel weer internet
bij mij was het op vrijdag morgen geen telefoon en internet meer.

Modem van telfort er aan en ik had weer internet, moest alleen even tot maandag wachten voor ik telefoon weer had
dus dat valt genoeg mee. Zo belangrijk kan je niet wezen dat je niet een paar dagen zonder telefoon kan
tenzij je een dokters praktijk hebt die met leven en dood bedrijgende aangelegen heden te maken heeft.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 21:26 
Site Admin

als ik het gehele topic nog eens doorlees ben ik blij te concluderen dat overgang naar andere providers (bv. telfort) makkelijker gaat verlopen. wat ik niet begrijp is het geduld wat er in ene is dat men wellicht enkele dagen zonder telefoon zit. kan me (zie menig topic op dit forum) nog herinneren dat men moord en brand schreeuwde in de kpn-tijd toen men enige tijd zonder internet/telefonie zat. :shock: maar zo zie je dat geld veel vergoedt :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 22:00 
Site Admin

jwagenaar schreef:
maar zo zie je dat geld veel vergoedt :wink:

AMEN :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]