Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 29 dec 2024 14:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 08 okt 2009 13:01 

Goede middag,

Tot mijn stomme verbazing blijkt nu ineens dat de snelheid in de week van 15 okt. weer teruggedraaid gaat worden naar IPB Basis.

wat zijn ze in xxxxxxxx met mijn abonnementen aan het uitspoken, ik heb toch geen abonnement op een flipperkast?
Is er nu niemand die hier iets aan kan doen?
Want ook met dat IPB Basis is al drie maal eerder gebleken dat ook dan geen ITV geleverd gaat worden.
Het is duidelijk gebleken dat het ergens in hun systeem zit.

Groet,

B.J.Stijf

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2009 10:33 

Goede morgen,

En jawel vanaf vanmorgen is het abonnement weer teruggeschroefd naar IPB Basis, dit ook weer zonder bericht terwijl ik er niet om had gevraagd.
Aangezien Webcare niet meer reageert zal het wel zo zijn dat hun het ook niet meer weten, toch zou ik graag van hun vernemen hoe e.e.a. nu op dit moment in elkaar steekt.

Groet,

B.J.Stijf.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2009 13:27 

Goede middag,

Op dit moment geeft de orderstatus aan, "Wij kunnen uw wijziging naar InternetPlusBellen Extra niet uitvoeren.

Voortgang van de order: 100% "

Dit terwijl ik al meer dan een week wel IPB Extra had wat snelheid betrof, ook het modem gaf dat aan. Nu sta ik weer op een lagere snelheid terwijl ITV een utopie blijft.
Ook eerder dit jaar heb ik meerdere malen IPB Extra gehad wat steeds werkte dus waarom men dit abonnement niet laat staan is me een raadsel.
Als ITV niet kan geef dan een fatsoenlijke reden maar laat dat extra gewoon doorgaan.

Orderstatus geeft nu dus aan, "Wij zijn uw wijziging naar InternetPlusBellen Basis aan het verwerken.

Voortgang van de order: 19%

Uw order wordt geleverd in de week van 15 oktober 2009 "

Terwijl het modem al met de snelheid van IPB Basis werkt.

:twisted: :twisted:

Groet,

B.J.Stijf

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2009 14:28 

Het is een rommeltje zoals ik lees en het lukt webcare ook niet.
Dit zou toch de manier moeten zijn om het iets duidelijker te krijgen.
Succes

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 10 okt 2009 14:58 

Goede middag,

Ik heb vanaf het begin febr. 2009 contact gehad met Webcare 2, zij hebben voor zover ik na kan gaan heel veel gedaan.
Lijn metingen, monteurs gestuurd, alles werd steeds via mail gecommuniseerd maar op het laatst kreeg ik de indruk dat hun er ook moe van werden steeds tegen een dichte deur aan te lopen.
Ik had natuurlijk nogal wat vragen dat snapt ieder die de moeite heeft genomen het hele gebeuren door te lezen, maar wat ik vervolgens niet begrijp is waarom webcare niet de mogelijkheid heeft om in die organisatie de juiste persoon te vinden die het wel op kan lossen.

Al eerder heb ik geschreven dat je als klant totaal nergens terecht kunt als de klantenservice het voor de zoveelste maal het niet weet.
Je krijgt van niemand een duidelijk antwoord hetgeen in mijn optie betekent dat je als voetveeg wordt gezien. (niet dus bij webcare laat dat duidelijk zijn)

Ik blijf dus zitten met een modem wat een flipperkast lijkt qua snelheid (met het gevolg dat bijna iedere maand de rekening aangepast wordt) en zonder ITV, terwijl de buren met dezelfde meetresultaten op dezelfde centrale wel ITV hebben.
Verschil in afstand 1 meter.

Meerdere mensen van kpn zullen dit lezen, maar wie staat er op om dit op te lossen?

Groet,

B.J. Stijf.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 10 okt 2009 15:06 

Misschien moeten alle klanten met klachten maar eens de krachten samen bundelen en kijken wat we ermee kunnen doen.
Er zijn natuurlijk organisaties zat maar die zetten zichzelf over het algemeen liever in voor een aantal mensen tegelijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 10 okt 2009 22:38 

@Stef:kun jij nog wat doen ? Waar moeten deze mensen heen met hun lees dus ook KPN probleem ?

Ik wil ze wel het e-mail adres geven van de secretaresse van dhr Scheepbouwer maar of dat leuk wordt ?

Gr
:wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 12:55 

Ik heb voor de heer Stijf echt alle mogelijke kunnen doen, helaas heeft dit geen gewenst effect gehad.

Het enige wat rest is een klacht via Klantenreacties.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 13:13 

Tja Tja Tja

We leven in 2009

Er is toerisme naar de maan.

Men komt steeds verder met het onderzoek van de strings in DNA onderzoek

Ziggo test 120MB/s in Amersfoort.

Klant wil iptv van KPN omdat het bij de buren ook gewoon werkt en mogelijk is eh eh eh eh eh....................................Veel te moeilijk voor de KPN.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 17:32 

keesjan schreef:

Dat zou echt geweldig zijn!
Denk toch dat het 120Mb/s moet zijn :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 18:19 

Goeden avond,

Twee weken geleden de hele lijst (chronologisch) zoals hierboven genoemd naar het hoofdkantoor gestuurd van knp t.a.v. directie.
Dit samen met een brief waarin mijn grieven en frustratie over de gang van zaken, samen met alle bevestigingen die gestuurd zijn na weer eens een abonnement verandering, en met de totale e-mail uitwisseling tussen ondergetekende en Webcare (18 A4tjes totaal zo'n 24 vellen, waarvan 18 aan twee zijden bedrukt.

Men heeft dan iets te lezen dat zal ze beter afgaan dan iets oplossen ten aanzien van klanten.
Voor iemand nu hier reageert met "Dat wordt gelijk in de prullenbak gegooid want niemand leest zoiets" het volgende.
Ik weet heus wel dat men die envelop lostrekt in de postkamer, deze vervolgens door een medewerker vluchtig wordt bekeken om dan in de eerste lade te verdwijnen.
En daarna vervolgens per week verder naar onder te verhuizen totdat de onderste lade is bereikt, maar ik heb een deel frustratie van me afgeschreven.

Tot op heden heeft men zelfs het fatsoen niet gehad om een ontvangst bevestiging te sturen.
Het hele pakket heb ik nog op de pc en ik zit er aan te denken dit naar een programma als radar te sturen.
Ook dat zal wel geen resultaat opleveren en alleen maar kosten, maar waar ik deze wantoestand ook maar aan de grote klok kan hangen daar zal het gebeuren.

Klantenservice zoals stef opmerkt werkt niet, diverse malen een poging gedaan maar er komt via mail geen reactie, bellen wordt te duur en er komt daar helemaal geen zinnig antwoord.
Nogmaals het heeft hier niet gelegen aan Stef of aan Webcare al heb ik het vermoeden dat die zich blauw ergeren aan hun eigen werkgever.

Groet,

B.J.Stijf.[b][/b]

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 19:01 

Robèrt schreef:
keesjan schreef:

Dat zou echt geweldig zijn!
Denk toch dat het 120Mb/s moet zijn :wink:

@Robert ik ben in het ooitje genomen.
Of ik heb verkeerde info door gelezen
Hieronder het desbetreffende stukje.
Uit de aanhef heb ik de grote B .
In het stukje zelf staat het wel goed.
Bedankt voor je scherp zinnigheid.

Ook Ziggo tot 120 MB/s
Geplaatst op 08-10-2009

Met ingang van 7 oktober verhoogt Ziggo de snelheden van haar internetabonnementen in Amersfoort. De abonnementsprijzen blijven daarbij ongewijzigd. De download-snelheid gaat omhoog tot maximaal 120 Mb en de upload-snelheid tot maximaal 10 Mb.Amersfoort eerste stad in Ziggo-gebied die deze bandbreedte krijgt. In eerste instantie krijgen zo'n 500 abonnees de nieuwe... Lees meer

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 21:44 

Allemaal leuk,maar wat wil je met deze snelheden ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 22:00 

Wat ik eigenlijk bedoel is dat bij B.J.Stijf de snelheid tekort is terwijl zijn buurman wel iptv heeft.
Dan heeft men het over een paar Mb/s terwijl men daar bij ziggo op zij minst 10 maal sneller is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009 11:51 

Goede morgen,

Vanmorgen toch maar eens weer het hele gebeuren inclusief de chronologische opsomming via klantenservice / klachten, opgestuurd.
Je krijgt dan uiteraard een elektronisch bericht terug dus de volgende maanden kan ik weer uitzien naar iets wat wel nooit zal komen nml. een oplossing of op z'n minst een gedegen onderbouwt antwoord waarom e.e.a. niet gerealiseerd kan worden.

Maar de aanhouder hoort uiteindelijk te winnen nietwaar?

Groet,

B.J.Stijf.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]