Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 dec 2008 11:21 

Monteur is net geweest. ze komen van de week weer dan gaan ze een reserve draar aansluiten want die lag er volgens hun om te kijken of dat nog iets met me snelheid doet.

Volgens hem is me maximale bitrate 9.5mb. Daar ik 2.2 km van wijkcentrale zit. Verlies je zoveel op die afstand.

Want bij vorige abbo had ik 5 mb down en dan nog eens de itv aan. En nu maar 4.10mb met kast aan. Scheelt niet veel maar goed.

Ik wacht het wel af als ze van de week weer zijn geweest.

gr mark

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 06 dec 2008 12:59 

Waarom konden ze niet meteen de reserve aders gebruiken? Dit zal wel het reserve paar zijn die van de kabelverdeler in de wijk naar jouw ISRA-punt loopt. Vaak helpt het ook als er een andere aderpaar wordt gekozen tussen de telefooncentrale en de kabelverdeler.

Als er over die 2,2km een ISDN lijn vlak naast jouw DSL lijn loopt gaat de snelheid onder uit. KPN service monteurs kunnen dit meteen verhelpen, omdat ze toegang hebben tot de kabelverdeler en de hoofdverdeler in de telefooncentrale.

Je moet wel een ervaren KPN service monteur treffen die met een Argus meetinstrument kan werken en de tijd en de moeite neemt om de maximale kwaliteit uit de verbinding vanaf de KPN centrale naar jouw huis te halen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]