Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 04:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 19:20 

25-11-2006 een brief gekregen van de KPN dat ze met alle macht aan mijn probleem werken en of ik aljeblieft even geduld wil hebben.

Dat zal ik wel moeten want je kunt niets anders.

Heb vandaag wel even gebeld naar de klachten lijn omdat we nu via de post van familie toch wel rare reacties krijgen.
@1-11-2006 was mijn vrouw jarig en hebben diverse vrienden en verre familie ons geprobeerd te bellen.
Dat lukte door de klachten niemand. Onze telefoon was voor bellers dood.
Enkele hebben daarna bij de KPN geinformeerd naar onze status.

Nu komt het waarom ik toch even boos op de KPN ben geworden:
Volgens de KPN medewerker die om info werd gevraag: KONDEN WIJ NIET WORDEN GEBELD DAAR WIJ IPB GEBRUIKTEN EN HET WAARSCHIJNLIJK OP ONS VERZOEK ZO WAS |INGESTELD.

Hier heb ik boos op gereageerd. verder ben ik heel kalm en geef de KPN alle ruimte en tijd om de klacht te verhelpen.

Ik houdt jullie op de hoogte.
Hans

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 21:36 

Nou ik kan jullie berichten dat ik vanaf het begin problemen had met ipb icm de Siemens router. Ongeveer 8 van de 10 gesprekken verbrak na 1 minuut. Na alle testen te hebben gedaan, je kent het wel, welk lampje doet het etc etc... zucht, had ik na drie weken op een middag de 2e lijns aan de lijn. Maar meneer u heeft al een hele geschiedenis met KPN (zucht)

TIPS: De kunst is vriendelijk en netjes te blijven en geef de mensen een compliment. Bel tussen 17.15 en 18.00u dat is de rustigste tijd.

Ik vertelde dat ik een collega van hem had gesproken en dat hij een Thomsom adviseerde (dat was helemaal niet maarja....) De man kon overigens niets beloven maar had het wel opgeschreven in het ticket. Wat denk je? Een paar dagen later lag er een Thomsom thuis te wachten. Vanaf dat moment was het nog wel ff tobben met het aanmelden van het nieuwe MAC adres, programmering overblazen etc etc maar na 2 uurtjes bellen met 0800-0407 optie 1 en 3 (gratis) deed alles het. En vanaf dat moment heb ik GEEN telefonie problemen meer !!! In dit forum las ik al dat het echt aan je DECT telefoons ligt, dat kan wel zo zijn maar het is gewoon de combinatie DECT en Siemens want met een Thomson heb ik geen last van verbrekende lijnen. Ik heb twee nummers in gebruik met aan iedere poort een DECT systeem. Poort 1 een Philips Kalo en op poort 2 een Profone van een paar tientjes. En gewoon lekker werken. Die Thomson is voor mij gewoon top!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 22:30 

@Mic:De problemen zijn vaak een combinatie van factoren.Deels bij de gebruiker misschien maar ook zeker bij KPN.Het produkt IPB heeft een enorme vlucht genomen en daar was en is men deels nog niet op ingesteld,niet qua mensen maar ook niet qua systemen !
Zo heeft de een goede ervaring met Dect Type X en de ander heeft slechte ervaring met Dect Type Y
De een zegt de Experiabox is prima,de ander zegt waardeloos geeft mij maar een Speedtouch
Daarnaast lopen er een aantal trajecten binnen KPN op meerdere gebieden om dit produkt toch stabiel resp stabieler te krijgen want zeker na zo´n uitzending als Radar is er behoorlijk druk op de ketel !

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 16:46 

Ik zit al maanden met het probleem dat ik niet gebeld kan worden door UPC-abbonee
Al verschillende keren gebeld met technische dienst,die komen er niet uit.
De wachttijden bij telefonisch contact zijn zo vreselijk lang.
Weten jullie hiervoor een oplossing?
UPC gebeld en die konden melden dat ze dit vaker hadden gehoord,lag volgens hun aan de routing die niet soepel liep...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2009 19:12 

brigit2248 schreef:
Ik zit al maanden met het probleem dat ik niet gebeld kan worden door UPC-abbonee
Al verschillende keren gebeld met technische dienst,die komen er niet uit.
De wachttijden bij telefonisch contact zijn zo vreselijk lang.
Weten jullie hiervoor een oplossing?
UPC gebeld en die konden melden dat ze dit vaker hadden gehoord,lag volgens hun aan de routing die niet soepel liep...

Voortaan een eigen Topic beginnen en niet via een andere oude bestaande Topic.

Dit probleem ligt bij UPC. UPC heeft de routering niet goed gezet bij deze klant voor het bellen naar andere aanbieders. Deze routering moet per abonnee ingesteld worden. Voor dit probleem moet de UPC abonnee zich wenden tot de helpdesk van UPC.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2009 22:19 

Is gedaan,van het kastje naar de muur effect....
Zal voortaan een eigen topic beginnen,sorry.
Voorlopig nog steeds het probleem,KPN is telefonisch echt niet te bereiken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]