Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 12 okt 2008 10:52 

vankooten schreef:
Ik ben hier héél veel geweest en heb veel van mijn frustratie's kwijt gekund, maar het gaat nog steeds niet zoals het ooit wél eens heeft gegaan.

En daar bedoel je mee hoe het nu loopt op het forum ? (neem ik aan)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 12 okt 2008 10:59 

Zo zou je het ook kunnen lezen, het gaat niet meer zoals het ooit heeft gegaan op het forum.
Ik doelde eigenlijk meer op het gebruik van het internet met "mijn" modem.
Eerst konden dingen probleemloos, maar met de EB gaat het niet meer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 12 okt 2008 13:30 
Site Admin

Er zijn gelukkig ook nog zat topics die sucsesvol worden gesloten omdat het is opgelost. Deze week heb ik er zowieso al 2 gesloten, 1- vanwege een vermissing van een mailaccount, en 2- statich maken van een mac-book. Er word dus ook nog steeds genoeg progressie geboekt op dit forum.

We moeten als mods ook wel inzien dat sommige dingen gewoon niet kunnen. Ik heb weinig behoefte om het nog en keer allemaal uit te gaan leggen, maar inzake dieco is echt de volle 100% aan support eruit gehaalt. Dat een robért in 2 topics olie op het vuur wil blijven gooien dat ik als mod mijn eigen belangen wel voorop stel en die van dieco niet is op zijn minst "belachelijk" te noeme. Tussen het verhaal van mij en die van dieco zit een wereld van verschil, maar hij (robért) vergeet vaak dingen goed te lezen en reageert te overhoops zonder goed op de hoogte te zijn wat er speelt bij persoon -a- en bij peroon -b-.

Ik ben niet TEGEN dieco, als hij b.v hier in de buurt had gewoont had ik ook alles voor hm opnieuw willen aanleggen en daarmee kijken of er maar iets van verbetering was opgetreden, maar laten we allemaal rationeel blijven kijken naar dit topic en inzien dat er echt alles is uitgehaald wat er in zit dan moet er ergens die beruchte punt zijn. Dat dieco zich hierin niet kan vinden vind ik heel sneu maar ook hij weet in zijn hart dat er niet meer is als wat hij nu heeft.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 09:08 

@dieco:als ik het hele verhaal zo lees is er aan beide kanten energie in gestoken.Of het maximale er uit is gehaald laten we dan maar in het midden.(niet dat het niet belangerijk is)

wil je dat het topic echt dicht gaat of sta je open voor technisch inhoudelijk op-en of aanmerkingen ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 09:52 

Maarten schreef:
@dieco:als ik het hele verhaal zo lees is er aan beide kanten energie in gestoken.Of het maximale er uit is gehaald laten we dan maar in het midden.(niet dat het niet belangerijk is)

wil je dat het topic echt dicht gaat of sta je open voor technisch inhoudelijk op-en of aanmerkingen ?

Nou, als ik bepaalde recente reacties lees, komt het op mij over dat er technisch inhoudelijk niets meer toe te voegen is of dat er in elk geval gedàcht word dat het niet meer de moeite waard is. Ik ben het daar (ook diep in mijn hart) nog steeds absoluut niet mee eens, maar vind het ook niet prettig dat dit topic zoveel irritatie teweeg brengt.
En in dat kader lijkt het mij inderdaad het beste als er een slot op komt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]